Gå til innhold

FIFA 12: Den Gigantiske Tråden

358 stemmer

1. 1. Kommer Fifa 12 i spillsamlingen din?

• Ja
      280
    • Nei
      37
    • Trenger mer info når den tid kommer
      25
    • Det er PES som gjelder
      7
    • Går for begge
      6
    • Ja, det gjorde det. Men fy FAEN som eg angrer!!!
      3

Anbefalte innlegg

Er det noen som kan forklare en "noob" hvordan man lager US account på ps3 (og kjøoer ea season ticket eller hva det heter) for å laste ned fifa. En lite guide? Hadde satt enorm pris på hjelpen :)

Jeg har ikke prøvd det men det skal vel bare være å lage en ny bruker og gjøre det på samme måte som du gjorde det første gangen bortsett fra at du velger USA som hjemland. Du trenger vel en amerikansk adresse også, og da går jeg utifra at det viktigste er at zip-koden stemmer. Bruk 90210 du, det passer fint til deg din lille dramaqueen ;)

Så er det vel bare å kjøpe season ticket i ps store når du er innlogget med den brukeren...

http://www.easports.com/seasonticket

• Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ha ha dagens bug.

Noen av de som kjøper season ticket og laster ned til xbox får opp feilmelding:

Disc unreadable og spillet stopper.

Skjer dette så screenshot feilen, send bildet og gamertagen din til EA_Echo på EA-forumene.

http://forum.ea.com/uk/posts/list/1017907.page

Er det noen som kan forklare en "noob" hvordan man lager US account på ps3 (og kjøoer ea season ticket eller hva det heter) for å laste ned fifa. En lite guide? Hadde satt enorm pris på hjelpen :)

bla en side eller to tilbake..

Lenke til kommentar

Føler jeg savner Fifa 09 hvor fart var det eneste man trengte. Får man ikke ofte frispark når en holder deg i trøya da? Og hvis man e alene gjennom må det vel være rødt!

Nei, du får ikke ofte frispark av å bli holdt/dratt i trøya, så ikke regn med få noe gratis.

Ikke enig i at jeg savner at far var den eneste man trengte. Men kunne godt tatt farta fra 09/10 elns og satt den inn i 12. Jeg liker ikke at fart er alt, men når man tenker på at det er farta som gjør at spillere som Messi, Ronaldo osv tar det siste steget opp til verdens beste spillere. Fart er grunnlegende i fotball.

Det som er så dumt er at folk med mye styrke, spenst osv har en enorm fordel i lufta. Folk med mye fart har så og si ingen fordel.

Var bare å være Valencia, så hadde man alle vingene i klubben utpå banen og dermed va det umulig å bli slått .

Det var FOR lett. Vil ha utfordring, men liker ikke når spillere ikke får bruke de fordelene de har i virkeligheten.

Lenke til kommentar

Jeg tuller jo litt når jeg sier at jeg vil ha FIFA09 igjen, men syns de hadde en ekstremt bra forskjell på spillere med dårlig fart og de med god fart. Og slik er det i virkelighet. Hvis en legger en ball 20 meter foran motspiller og din egen spiller, hvor han er Carragher og jeg er Jordi Alba, så skal jeg kunne nå den ballen. Det dumme med fifa er hvis ingen har ball, så virker det som om begge spillere, uansett fart, løper like fort. Håper de har fikset på slike glitcher.

Lenke til kommentar

Jeg tuller jo litt når jeg sier at jeg vil ha FIFA09 igjen, men syns de hadde en ekstremt bra forskjell på spillere med dårlig fart og de med god fart. Og slik er det i virkelighet. Hvis en legger en ball 20 meter foran motspiller og din egen spiller, hvor han er Carragher og jeg er Jordi Alba, så skal jeg kunne nå den ballen. Det dumme med fifa er hvis ingen har ball, så virker det som om begge spillere, uansett fart, løper like fort. Håper de har fikset på slike glitcher.

Jeg er enig i veldi mye av det du sier. Farta var realistisk på Fifa 09, så den farta inn i 12, men da tror jeg det hadde vært umulig å brukt tactical defending. Se for deg hvor fort ting faktisk hadde gått :p

Om Carra og Alba hadde løpt mot ballen siden av hverandre hadde de kommet likt pga den holde/rive i trøya dritten. Om de derimot springer fra hver sin side mot ballen kommer Alba først, men blir antageligvis nedslakta av Carra før han i heletatt før gjort noe med ballen.

Lenke til kommentar

Det er vel allerede en turnering i emning på PS3, ligger på sosial spilling :)

Ang fart: når jeg double tapper høyrestikka og går på løp med en rask spiller er det få som matcher meg. Har jeg en annen versjon enn noen av dere, eller gjør dere ikke dette?

Dobbelttape ja, men når jeg løper nedover siden med bare løpeknappe, ikke bruke stikka med Ronaldo, han skal klare å løpe fra en Swindon spiller uten stikka.

Lenke til kommentar

Kjekt at alt skal gå imot meg online nå, fikk meg en knekk etter at jeg ikke rykket opp til 9th division pga av disconnect fra EA serveren :/

Maktet også å kun klare uavgjort når jeg hadde 15 sjangser på mål og det andre laget kun hadde 1.Var arsenal mot Real madrid og seff kom Ronaldo seg igjennom forsvaret i det 70.min :p

Lenke til kommentar

Fart, det er morsomt det. @syting på at det ikke er mulig å løpe fra folk.

http://www.youtube.com/watch?v=ngpUXkh2KxQ

Levante-Swindon. You see??

Ronaldo er raskere enn de fleste, og jeg synes fart er en av de verdiene i Fifa som har blitt veldig usynelig. Ser ikke forskjell på en spiller med 80 i fart i forhold til 90/95.

Er du god med tactical defending kan du med en forsvarer som har 50-60 i fart lett nøytralisere Ronaldo, fordi han ikke klarer å løpe fra.

Mener ikke at vi skal gå helt tilbake til Fifa 09, for det var sykt, men litt synligere skille mellom rask/treig.

Lenke til kommentar

Er det bare meg som synes fullversjonen var mye bedre enn demoen? Klarer ikke helt å sette fingeren på det, men det hele virker mye mer dynamisk og flytende! Kan være fordi jeg spiller online da..

Selfølgelig er fullversjonen bedre enn demoen. Demoen er bare en prøvesmak på hvordan det ferdige spillet kommer til å se ut.

Lenke til kommentar

Ballesteros - Cristiano. You see?

Fyren det er snakk om veier 110 kg, er latterliggjort av alle når det kommer til fart, men han slo Cristiano i en løpsduell. Noe som viser at det kan skje på spillet også om ikke alt stemmer.

Aner ikke om det er gjort store forskjeller fra demoen til spillet, men av det jeg har sett og spilt så går det fint ann å løpe fra treigere forsvarspillere. Folk klaga over dette i FIFA11 også, noe jeg ikke skjønte i det hele tatt.

Endret av Teipball
Lenke til kommentar

Er det bare meg som synes fullversjonen var mye bedre enn demoen? Klarer ikke helt å sette fingeren på det, men det hele virker mye mer dynamisk og flytende! Kan være fordi jeg spiller online da..

Selfølgelig er fullversjonen bedre enn demoen. Demoen er bare en prøvesmak på hvordan det ferdige spillet kommer til å se ut.

Ja, nettopp.. så ingen ønsker å gi ut en dårlig demo, men her er sluttresultatet mye bedre enn prøvesmaken!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...