Gå til innhold

FIFA 12: Den Gigantiske Tråden


  

358 stemmer

  1. 1. Kommer Fifa 12 i spillsamlingen din?

    • Ja
      280
    • Nei
      37
    • Trenger mer info når den tid kommer
      25
    • Det er PES som gjelder
      7
    • Går for begge
      6
    • Ja, det gjorde det. Men fy FAEN som eg angrer!!!
      3


Anbefalte innlegg

Motspilleren faller ikke alltid selv om du takler i føttene, så fortsatt bugs der.

 

Noen som faktisk kan fortelle meg hvordan jeg kan spille angrepsspill? :S Jeg spilte veldig bra på demoen, og der greide jeg faktisk å skape noe, mens nå sliter jeg å skape noe på profesjonal, mens på demoen vant jeg jo alt på legendary.

 

En annen ting. Offline spilling på Fifa begynner å bli alt for "vanskelig" i den forstand at sånn som får Fifa 12 ligger forsvaret/midtbanen osv ALLTID perfekt. Umulig å ta de i ubalanse.

 

En annen ting, mye av det spillet jeg hadde på Fifa 11 er veldig, veldig vanskelig å få til på Fifa 12. F.eks gjennombrudspasninger. Greit nok at det var litt i enkleste laget i fjor, men selv om jeg har Ronaldo på topp så klarer han fortsatt ikke å løpe fra forsvaret PGA at de bare trykker på O/B sånn at de drar i meg, og jeg mister mye av farta, og de tar meg igjen.

 

Enesten måten jeg faktisk klarte å finne Fifa litt morsomt med at jeg kunne spille mere mitt spill og sånn jeg ville så skrudde jeg ned motstanderens aks og fart til 45.

Da fikk hvertfall de raske spillerene mine det forspranget de burde ha, men da ble jo seff alle spillerene mine raskere enn motstanderlaget nesten.. Men må vell bare leve med det :)

 

Er så enig, så enig... Noe som har gjort meg frustrert er at motstanderen(CPU) alt for lett "danser" seg igjennom forsvaret mitt...

Er det noen her som har fått skikkelig dreis på Precision Dribbling, og kan dele noen tanker?

Leste litt i manualen som ligger i spillet( altså inne i spill-menyen). Der står det at PD aktiveres automatisk når det trengs. Vil man aktivere det manuelt så må man trykk på LB/L1. Vel, når jeg gjør dette(holder knappen inne) så ser det jo bare helt latterlig ut...

Noen som har noe å tilføye?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Spørsmål:

 

Viss eg handler season ticket og laster ned Fifa 12 på min US-konto, kan eg da spille som vanlig på EU-kontoen min?

 

PS3

 

Har lyst å spille Fifa12 på en ellers kjedelig søndag.. :p

Du kan spille som vanlig på EU-kontoen ja, men det du gjør på fifa 12. Altså alle achievments og resultater du oppnår blir bare lagret på US kontoen, så når/om du kjøper fifa 12 må du starte på nytt igjen, om du f.eks har ei kariere fil på US gamet.

 

Husk at du ikke kan bruke norsk visa eller lignende for å kjøpe fra US store.

Lenke til kommentar

Swansea's venstreback like rask som Ronaldo? Realistisk my ass. Synes fart har blitt alt for undervurdert de siste utgavene. Enda verre i år enn i fjor. Og her snakker vi ikke om skulder mot skulder duel. Ronaldo har ENORMT rom på høyre siden. Klarer han å løpe fra forsvaret? Neida, han blir tatt igjen veldig fort.

 

Jeg vet ikke helt hva jeg skal gjøre, for om jeg skrur opp aks/fart på mine spillere, så blir jo alle mye raskere. Vil jo ikke at Xabi Alonso skal vere like rask som Messi liksom, men det skjer jo om jeg redigerer dette.

 

EDIT: Der ble faktisk Ronaldo løpt fra, av en spiller med ball. Han var ikke sliten elns.

 

Blir motspillere raskere jo høyere vanskelighetsgrad det er? Er jo umulig å overkjøre dårlige lag på worldclass-proff. Er jo som å møte gode lag pga at du ikke har fordel på fart osv, som hadde vært ganske naturlig.

Endret av SniKaZ
Lenke til kommentar

3-1-1 online så langt, en helt syk kamp der jeg prøvde meg med Arsenal og scorte 5 med RVP i en 5-5 uavgjortkamp mot Real Madrid der Ronaldo scorte 4 og det var lite jeg kunne gjøre med det. Ronaldo altså, vanskelig å forsvare seg mot. Online delen er det ingen lag på og flyter som faen. Digger spillet, bedre enn demoen og har kost meg veldig med spillet i 1.5 dager nå!

 

Da er det tilbake til spillet, peace out!

Lenke til kommentar

Gir opp all spill mot AI. Da blir det bare online spilling framover for min del. Finner det ikke morsomt og realistisk lengere at farta er så undervurdert. AI forutser alt, og det virker som at de registrerer når jeg trykke på takle knappene, for med en gang jeg trykker en av de, da snakker vi med en gang altså, da vrir de seg bort fra meg.

 

Tactical defending er desverre ikke noe for meg :/ Kan skru ned vanskelighetsgraden eller slå på legacy defending ja, men klarer jeg ikke legendary med tactical defending er jeg rett og slett ikke god nok for å spille kariere modus.

 

Sånn hovedtingen til at jeg ikke gidder mere kariere etter så kort tid er pga farta til spillere. Ronaldo skal løpe fra så og si alle, når han sette inn toppfarta. Nani bør klare å løpe fra J.Riise. Men neida.

 

Jeg regner med jeg er en av få som ikke får det til, og sitter å klager over dette, men synes det er helt horibelt å spille mot AI. Det er kjedeligere enn Drillo fotball. Først vente i en evighet på at muligheten til å ta fra motstanderen ballen komme, så prøve å etablere angrepsspill noe som heller ikke går pga at jeg liker mye løp pasninger osv, og enkeltprestasjoner, og det er umulig i denne utgaven virker det som. Mulig det kommer etterhvert, men men.

Lenke til kommentar

Noen som kunne gitt overall skills og farta til Real Betis sine spillere? Tenker da spesielt på Montero, Perreira, Ruben Castro og Santa Cruz. Hadde vært konge :)

Casto - 70

 

Chica - 73(68,77) | Mario - 74(68,65) | Dorado - 73(57,60) | Tosic - 70(69,78)

 

Salva Sevilla - 74(63,65) | Iriney - 74(68,67) | Benat - 71(66,66)

 

Montero - 73(85,83) | Santa Cruz - 79(69,65) | Castro - 75(84,79)

 

Startoppstilling. Det som står i parantes er (akslerasjon,fart).

Endret av SniKaZ
Lenke til kommentar

Får satse på det :) Gleder meg enormt til å spille kontringsfotball med Betis! Må bare vente til fuckin' 29 sep.

Kontringsfotball er EKSTREMT vanskelig å få til. Fart er så sykt undervurdert. Det er ikke som fifa 11 å løpe rundt. Prøver du å løpe fra forsvarere eller andre spillere kan de bare bruke stående takling og dra deg i trøya, og vips så er de forbi deg og snappet fra deg ballen. Rett og slett jævli vanskelig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...