Gå til innhold

FIFA 12: Den Gigantiske Tråden


  

358 stemmer

  1. 1. Kommer Fifa 12 i spillsamlingen din?

    • Ja
      280
    • Nei
      37
    • Trenger mer info når den tid kommer
      25
    • Det er PES som gjelder
      7
    • Går for begge
      6
    • Ja, det gjorde det. Men fy FAEN som eg angrer!!!
      3


Anbefalte innlegg

Der sier du noe Armageddon. Jeg kan jo skru ned pasning osv på de. Skrudde ned farta på de, men det ble bare urealistisk.

 

Det er bra at det er mulig å score langmål ja. Men om du ser videon http://www.ea.com/uk/football/videos/ugc/94613277 som jeg tok opp istad når jeg spilte med RBK. Dette er kanskje 1 av 3 mål på langskudd. Det finnes jo såklart en mellomting da ;) men sette shoot error på 0 er drøyt :p

 

Blir av en eller annen grunn fucka vinkel på den videon :thumbdown:

 

Skal prøve å laste opp en ny om litt :)

 

EDIT: Oppdatert link med ny video.

Endret av SniKaZ
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har to valg. Fortsette på legendarisk, men sette på legacy defending, eller skru ned til profesjonal maks og ha tactical defending.

 

Er det ikke flere valg når det gjelder AI? Synd om man ikka kan justere de forskjellige aspektene i spillet til motstanderen. I NHL har man full kontroll over hvor mange feil motstanderen skal gjøre.

 

Ja du tenker på sliders som styrer ganske mange aspekter i spillet.

Han snakker om legacy/tactical defendeing som er noe helt annet i tillegg.

Endret av Mister Gnu
Lenke til kommentar

Noen av dere som har spillet som har testa Pro Clubs?

 

Er det gjort noen endringer? Hvordan er randomsa, kan man velge draktnummer osv? Setter stor pris på om noen kan svare.

Spilte noen kamper i dag. De eneste endringene jeg la merke til var at man kunne endre proen sin på "hjemmesida" til klubben, så man slipper å gå helt til menyen om man vil bytte posisjon på spilleren sin. Det er også umulig å se rating og posisjon på motstanderens spillere når man starter kamp, så det er umulig å vite hva man møter før kampen starter opp.

 

Kan legge til at laggen var totalt borte når jeg spilte. Det kan være grunnet lav pågang, men opplevelsen min var utelukkende positiv.

 

Angående sliders:

Setter man sliderne til CPU-GK på null og shot speed og shot error til user på henholdsvis 100 og null får man mye moro før man innser hvor lite krevende det faktisk er å score susere. Scorte en med Dani Alves fra 61 yards. Skuddene blir eksplosive og keeper blir totalt sørpe med sliderne på max.

Endret av Stonemeister
Lenke til kommentar

Har nå spilt 12 kamper på Fifa leagues, eller det nye H2H. 6-3-3, er ikke veldig fornøyd med den starten når eg sammenligner Fifa12 stats min opp mot den der, men jesus hvor mye rart som skjer i forsvar til tider. Er mye man ikke kan styre, som regel går det bra men de tre kampene som eg har tapt har eg vært dårlige lag men kommer inn mot Real Madrid og City, her søker man etter similar opponent lvl team men kommer inn mot de lagene. Hadde null sjans, irreterende at tapene kommer på den måten men så er det nå

Lenke til kommentar

Ligner Rivaldo eller? Saou Paulo. På forhånd takk :)

Du ser likhetstegn, men nei, han ligner ikke. Han har liksom samme hår, fasong på ansikte osv, men ellers så er han mere en "random" spiller.

 

Hvertfall om jeg husker Rivaldo rett :p

 

 

EDIT: Tok å slo opp noen bilder av Rivaldo og fant ut at han faktisk er ganske lik. :)

Endret av SniKaZ
Lenke til kommentar

Har selv demoen og har forhåndsbestilt spillet.

Men jeg skjønner ikke hva det shot error greia er ? Er det noe nytt og er det noe du endrer på innstillinger eller hva ? :)

 

Om det er som i NHL, så betyr det at du får all mulig hjelp til å sikte og kraften i skuddet blir alltid perfekt. Så alt man trenger å gjøre er å rette stikka mot mål og brenne løs.

Lenke til kommentar

Har selv demoen og har forhåndsbestilt spillet.

Men jeg skjønner ikke hva det shot error greia er ? Er det noe nytt og er det noe du endrer på innstillinger eller hva ? :)

Du har noe som heter sliders ingame. Her kan du bestemme litt selv hvordan du vil spillet ditt skal vere osv. Du kan f.eks bestemme tid før spillere når toppfart. Hvor fort de max skal få lov til å løpe. Hvor mye "shot error" du skal ha. Altså hvor ofte du feiler på skuddtyper. Du kan modifisere pasningshastighet, skuddfart, pasningsfart OSV.

 

Les: http://fifasoccerblog.com/blog/fifa-12-gameplay-sliders/

 

Selv ser jeg ikke helt poenget med sliders.

Hvem kan ha det morsomt ved å sette akslerasjon og fart til 0? Er da bare å gå forbi alle sammen der da. Ganske unødvendig :p

 

 

En annen ting du kan bestemme er jo motstanderens press, hvor høyt forsvarslinja skal stå og hvor mange løp med/motspillere skal gjøre. Dette er jo veldi nyttige slidere for min del :)

 

 

Om det er som i NHL, så betyr det at du får all mulig hjelp til å sikte og kraften i skuddet blir alltid perfekt. Så alt man trenger å gjøre er å rette stikka mot mål og brenne løs.

Du får ikke hjelp med farta. Og heller ikke sikte. Sliderene gjør at du aldri får et dårlig skudd, men du må bestemme farta og siktepunkt selv om du ikke spiller med assisted på skudd da såklart, men jeg som spiller med semi skyter veldig ofte utenfor osv.

Endret av SniKaZ
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...