Gå til innhold

FIFA 12: Den Gigantiske Tråden


  

358 stemmer

  1. 1. Kommer Fifa 12 i spillsamlingen din?

    • Ja
      280
    • Nei
      37
    • Trenger mer info når den tid kommer
      25
    • Det er PES som gjelder
      7
    • Går for begge
      6
    • Ja, det gjorde det. Men fy FAEN som eg angrer!!!
      3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Motspilleren faller ikke alltid selv om du takler i føttene, så fortsatt bugs der.

 

Noen som faktisk kan fortelle meg hvordan jeg kan spille angrepsspill? :S Jeg spilte veldig bra på demoen, og der greide jeg faktisk å skape noe, mens nå sliter jeg å skape noe på profesjonal, mens på demoen vant jeg jo alt på legendary.

 

En annen ting. Offline spilling på Fifa begynner å bli alt for "vanskelig" i den forstand at sånn som får Fifa 12 ligger forsvaret/midtbanen osv ALLTID perfekt. Umulig å ta de i ubalanse.

 

En annen ting, mye av det spillet jeg hadde på Fifa 11 er veldig, veldig vanskelig å få til på Fifa 12. F.eks gjennombrudspasninger. Greit nok at det var litt i enkleste laget i fjor, men selv om jeg har Ronaldo på topp så klarer han fortsatt ikke å løpe fra forsvaret PGA at de bare trykker på O/B sånn at de drar i meg, og jeg mister mye av farta, og de tar meg igjen.

 

Enesten måten jeg faktisk klarte å finne Fifa litt morsomt med at jeg kunne spille mere mitt spill og sånn jeg ville så skrudde jeg ned motstanderens aks og fart til 45.

Da fikk hvertfall de raske spillerene mine det forspranget de burde ha, men da ble jo seff alle spillerene mine raskere enn motstanderlaget nesten.. Men må vell bare leve med det :)

Lenke til kommentar

Fy fitte faen som jeg HATER tactical defending offline.

 

Er umulig å spille noe som i heletatt ligner på fotball mot AIen. Greit nok at TD er mere realistisk. Men AIen gjør ikke en eneste feil. De plaserer seg helt rett, og treffer også alltid på taklinger. Er veldig vanskelig å ta fra ballen på legendarisk.

 

Jeg har to valg. Fortsette på legendarisk, men sette på legacy defending, eller skru ned til profesjonal maks og ha tactical defending.

 

Jeg er fan av tactical defending, så absolutt, men når AIen har ballen går alt så treigt, og de gjør aldri menneskelige feil, så jeg må ligge å vente i evigheter på å få ballen. Jeg kan rushe opp og prøve en stående takling, men bommer jeg er det mål imot med en eneste gang.

Lenke til kommentar

Kommer til å være mange SYKE mål lagt ut på youtube og sånt på fifa 12. Bare å skru Shot error til 0 elns.

 

Scora på helvolley med feil fot fra 40 meter og klinte den i krysset.

 

Blir for lett uten shot error :p

 

Je sett i gang dere som har tid og capturemulighet. Jeg vil se 40 meters screamere i krysset som letter hele veien:'

 

Her er litt motivasjon

Endret av Mister Gnu
Lenke til kommentar

Kommer til å være mange SYKE mål lagt ut på youtube og sånt på fifa 12. Bare å skru Shot error til 0 elns.

 

Scora på helvolley med feil fot fra 40 meter og klinte den i krysset.

 

Blir for lett uten shot error :p

 

Je sett i gang dere som har tid og capturemulighet. Jeg vil se 40 meters screamere i krysset som letter hele veien:'

 

Her er litt motivasjon

Challange accepted.

Lenke til kommentar

Jeg har to valg. Fortsette på legendarisk, men sette på legacy defending, eller skru ned til profesjonal maks og ha tactical defending.

 

Er det ikke flere valg når det gjelder AI? Synd om man ikka kan justere de forskjellige aspektene i spillet til motstanderen. I NHL har man full kontroll over hvor mange feil motstanderen skal gjøre.

 

Kommer til å være mange SYKE mål lagt ut på youtube og sånt på fifa 12. Bare å skru Shot error til 0 elns.

 

Scora på helvolley med feil fot fra 40 meter og klinte den i krysset.

 

Synes det er bra å ha muligheten. Det scores mange mål på langskudd i de diverse ligaene hver uke. I Fifa 11 hadde jeg vel 50stk på 1000 kamper.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...