Gå til innhold

FIFA 12: Den Gigantiske Tråden


  

358 stemmer

  1. 1. Kommer Fifa 12 i spillsamlingen din?

    • Ja
      280
    • Nei
      37
    • Trenger mer info når den tid kommer
      25
    • Det er PES som gjelder
      7
    • Går for begge
      6
    • Ja, det gjorde det. Men fy FAEN som eg angrer!!!
      3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hmm, dette er rart. Online så virker det som om spillerne er litt oppdatert. Med Cleverley på 76, Anderson 78.

Må også nevne at det nye systemet når man spiller ranket over nett er veldig rart. Virker ikke som om man kan velge hvilket lag man vil spille mot. Man velger lag på forhånd, så søker den etter motstander. Og da kan du bare velge om du vil starte kampen eller ikke, ikke skifte lag i etterkant..

 

Og det er det beste som har skjedd fifa på lenge. Slutt på å quitte kamper fordi motstanderen skal spille Real Madrid selv om du velger Start.. Love it.

 

Nå møter man ikke bedre lag enn man selv velger, så det scenerio der skjer ikke... Velger man start spiller man mot et like dårlig lag. Noe eg også mener, Og dette med å ikke se hva motstander velger er også bra, slippe folk å stikke.

Lenke til kommentar

Hmm, dette er rart. Online så virker det som om spillerne er litt oppdatert. Med Cleverley på 76, Anderson 78.

Må også nevne at det nye systemet når man spiller ranket over nett er veldig rart. Virker ikke som om man kan velge hvilket lag man vil spille mot. Man velger lag på forhånd, så søker den etter motstander. Og da kan du bare velge om du vil starte kampen eller ikke, ikke skifte lag i etterkant..

 

Og det er det beste som har skjedd fifa på lenge. Slutt på å quitte kamper fordi motstanderen skal spille Real Madrid selv om du velger Start.. Love it.

 

Nå møter man ikke bedre lag enn man selv velger, så det scenerio der skjer ikke... Velger man start spiller man mot et like dårlig lag. Noe eg også mener, Og dette med å ikke se hva motstander velger er også bra, slippe folk å stikke.

 

Hæ? Svarte du på meg? Isåfall får du lese innlegget mitt en gang til.

Lenke til kommentar

Hmm, dette er rart. Online så virker det som om spillerne er litt oppdatert. Med Cleverley på 76, Anderson 78.

Må også nevne at det nye systemet når man spiller ranket over nett er veldig rart. Virker ikke som om man kan velge hvilket lag man vil spille mot. Man velger lag på forhånd, så søker den etter motstander. Og da kan du bare velge om du vil starte kampen eller ikke, ikke skifte lag i etterkant..

 

Og det er det beste som har skjedd fifa på lenge. Slutt på å quitte kamper fordi motstanderen skal spille Real Madrid selv om du velger Start.. Love it.

 

Haha, litt rask lese kanskje? Sprang regelratt forbi pcen mens eg skrv dette. beklager på det sterkeste, håpe på tilgivelse....

 

Nå møter man ikke bedre lag enn man selv velger, så det scenerio der skjer ikke... Velger man start spiller man mot et like dårlig lag. Noe eg også mener, Og dette med å ikke se hva motstander velger er også bra, slippe folk å stikke.

 

Hæ? Svarte du på meg? Isåfall får du lese innlegget mitt en gang til.

 

Haha, litt rask lese kanskje? Sprang regelratt forbi pcen mens eg skrv dette. beklager på det sterkeste, håpe på tilgivelse....

 

Nå etter en kompis av meg har spilt Fifa kommer ikke spillet inn på Spilte spill på Xbox, ergo ingen achievements? Det hadde blitt for enkelt, kunne lastet ned alle Ea Sports titler som er tilgjenglie på forhånd og tatt de fleste ach de tre dagene det er tilgjengelg.

Lenke til kommentar

Takket være glider som EA har innført er det latterlig enkelt å trene VP i år...

 

Det var jo latterlig enkelt ifjor også, men det tok jo bare tid.. Laste ned et boosting lag og spille 150 kamper = win.

Men hva endrer du på i slidersene?

 

edit: Raul: jeg vil være trist og vonbroten et par minutter til og så går det over laugh.gif

Endret av Mister Gnu
Lenke til kommentar

Det virker jo ikke moro å spille opp VP på den måten? Kan være en måte å skaffe de som man ikke får for å spille vanlig, eg er 99% nå, Skal spille Karriere med VP, på Real Madrid... Kan heller bruke sliders når eg går lei av å trene han opp. Men skal kose meg med å spille han opp. Noen som har testet Pro Clubs som kan fortelle at det er litt bedre gjennomført enn i fjor.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...