Gå til innhold

FIFA 12: Den Gigantiske Tråden


  

358 stemmer

  1. 1. Kommer Fifa 12 i spillsamlingen din?

    • Ja
      280
    • Nei
      37
    • Trenger mer info når den tid kommer
      25
    • Det er PES som gjelder
      7
    • Går for begge
      6
    • Ja, det gjorde det. Men fy FAEN som eg angrer!!!
      3


Anbefalte innlegg

Jaja ! Adam er 80 men Lucas 78(igjen). De som har sett LFC spille i denne og fjorårssesonge vet at han er bedre enn 78. Men dessverre så trekker de offensive ferdighetene hos Lucas mye ned.

 

Def midtbanespillere har en tendens til å få en litt lavere overall. Adam har spisskompentanser som skuddfot, pasnings og dødballfot. Det har ikke Lucas, og ei heller er han spesielt rask. Synes 78 er ganske greit egentlig.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nå begynner eg å bli veldig spent til i morgen, noen ting eg lurer på. vil Spillet komme på Playlisten min over spilte spill på Xbox når det er gjennom Season Ticket, Blir Achievements tilgjengelig? Siden det er noen ach for å klare X antall utfrodring til Proen så må man begynne på nytt for å få disse hvis ikke Ach er tilgjengelig. Siste spørsmål om alt er tilgjenglig som fullversjonen

Lenke til kommentar

Nå begynner eg å bli veldig spent til i morgen, noen ting eg lurer på. vil Spillet komme på Playlisten min over spilte spill på Xbox når det er gjennom Season Ticket, Blir Achievements tilgjengelig? Siden det er noen ach for å klare X antall utfrodring til Proen så må man begynne på nytt for å få disse hvis ikke Ach er tilgjengelig. Siste spørsmål om alt er tilgjenglig som fullversjonen

ACH osv er med i spillet ja. Du har også en bonus challange i spillet som bare er tilgjengelig fram til release. Altså bare vi early release spillere. Denne challangen er at du er Chelsea og spiller mot United. Ligger under 3-1 som i sist kamp. Oppgaven din er å snu kampen til uavgjort/seier.

 

Dette er nok også en egen achievment bare vi early release spillere kan få ::)

Alle pro ach osv er der, så de blir med videre fra saven når fulversjonen kommer.

Lenke til kommentar

Nå måtte han ha litt vann naturligvis. Haha.

 

Målet hans med Modric var ganske bra da, trodde det var offside først men ellers thumbs up! Det ene tapet han hadde mot Chelsea når han spilte som Pool var pga rødt kort og dårlige bytter. Carroll på topp og Bellamy på kanten tok han inn. Også brukte han aldri vingen, og han trenger fart på topp så han burde brukt Bellamy der.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...