Gå til innhold

FIFA 12: Den Gigantiske Tråden


  

358 stemmer

  1. 1. Kommer Fifa 12 i spillsamlingen din?

    • Ja
      280
    • Nei
      37
    • Trenger mer info når den tid kommer
      25
    • Det er PES som gjelder
      7
    • Går for begge
      6
    • Ja, det gjorde det. Men fy FAEN som eg angrer!!!
      3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ok, det har ikke jeg fått med meg :p men utrolig skuffet over Uniteds stats. Er ikke den som forventer 86 på De Gea, men 76 på Welbeck, 77 på Anderson!, 73!! på Cleverley og 76 på Jones, det er latterlig rett å slett.

Jaha ja. 73 er jo en helt grei tippeligaspiller det.. Da blir det vell noe oppjustering av stats tenker jeg :)

Lenke til kommentar

happy?

Og hvis noen spør, du kan velge mellom ny defending (kalt Tactical Defending) og Fifa 11 defending (kalt Legacy Defending) :)

 

Det var en spøk. Kasta meg på bølgen som foregår på EA forumet :)

Men du er en av de virkelig heldige.

 

Kan du se etter om noe er anereledes i Clubs, og evt ta bilder av menyen og litt.

Lenke til kommentar

Bare for å ta en ny kommentar angående statsa til de unge i United. For de som ikke spiller kariere modus så har jo dette null betydning da, men for de som spiller kariere med United. Cleverely f.eks som har 73 kan ha potensial på kanskje 86. Sånn at du utvikler han, men virker litt undervurdert.

De Gea var da voldsomt god.

Lenke til kommentar

Blir jo feil å gi Cleaverly 86 og da, han er jo ikke i nærheten av Ronaldo og Messi. De er unge og har potensiale til å bli gode. Hvis de skal ha 86 så er de nærmest på topp. Og at de gjør det bra i 4 kamper for United betyr ikke at de skal ha høy stats.

Les det jeg skrev en gang til Emils. Jeg skrev at for jeg som spiller karriere så har det ikke så mye å si at Cleverely har 73 siden han sikkert har POTENSIAL på 86. DVS at etter ett par sesonger i klubben kan han bli såpass god.

 

Synes såklart det hadde vært helt feil å satt han til en 86 spiller.

Lenke til kommentar

Vær så snill ikke begynn med det overall stats-greiene igjen.

Det ligger mer bak hver spiller enn overall. Kan hende 4 viktige stats er økt og 8 andre er senket (f.eks gk-skills...).

Og i bunn og grunn så er det din egen dyktighet som vinner kamper, ikke snittet av statsene til en spiller.

 

'På forhånd takk, god helg og jeg vender tilbake til Fifa 12.

Det siste kan være en spøk

Lenke til kommentar

Ser at man kan velge dommer i hvertfall, tror ikke det var vært en mulighet før. Du kan også velge Net Tension faktisk, hvor spenstig målnettet er :p og Net shape. Du kan også velge mellom Clive Tyldesley og Andy Townsend, eller Martin Tyler og Alan Smith som kommentatorer.

Ser også at du kan velge ting som User Game Customisation og CPU Game Customisation, som kan modifisere Sprint Speed, Shot Error, osv. Aner ikke hva dette er, rare greier..

Utrolig slitsomt å ta bilde, sende til mailen og laste opp, men kan muligens gjøre det hvis det er noe spesielt.

Ellers så er jo tydeligvis Pedro en fantastisk spiller (85)..

 

Mente ikke at De Gea har 86, han har 80... :p

Lenke til kommentar

Ser at man kan velge dommer i hvertfall, tror ikke det var vært en mulighet før. Du kan også velge Net Tension faktisk, hvor spenstig målnettet er :p og Net shape. Du kan også velge mellom Clive Tyldesley og Andy Townsend, eller Martin Tyler og Alan Smith som kommentatorer.

Ser også at du kan velge ting som User Game Customisation og CPU Game Customisation, som kan modifisere Sprint Speed, Shot Error, osv. Aner ikke hva dette er, rare greier..

Utrolig slitsomt å ta bilde, sende til mailen og laste opp, men kan muligens gjøre det hvis det er noe spesielt.

Ellers så er jo tydeligvis Pedro en fantastisk spiller (85)..

 

Mente ikke at De Gea har 86, han har 80... :p

 

Tror du kunne velge dommer på 11ern også.. og net tension+net shape er heller ikke noe nytt :)

Lenke til kommentar

Har lest anmeldelsen hos IGN (9,5).

Er ganske enig i det de skriver og har null bekymring for Impact Engine mer, noe jeg kanskje var mest skeptisk til etter et par kamper i demoen.

Nå som jeg har spilt over 50 kamper og bare opplevd et par småfeil og ingen tragiske hendelser som feilvinkla bein, jukking og folk som spinner 720 grader i bakken (må komme fra folk som VIL at dette skal skje = no skills sånn som meg) så er jeg ytterlig beroet.

Roll on onlinekamper i neste uke.

Kommer til å være mye på på dagtid så de som kan det kan bare joine meg :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...