Gå til innhold

FIFA 12: Den Gigantiske Tråden


  

358 stemmer

  1. 1. Kommer Fifa 12 i spillsamlingen din?

    • Ja
      280
    • Nei
      37
    • Trenger mer info når den tid kommer
      25
    • Det er PES som gjelder
      7
    • Går for begge
      6
    • Ja, det gjorde det. Men fy FAEN som eg angrer!!!
      3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Da må du kjøpe pre paid kort slik at du får penger inn, for du kan ikke lenger bruke Visa etc om du har det. Og savegames osv som du evt lagrer kan ikke brukes når du skaffe deg fullversjonen.

 

Takker! Om jeg vil ha retail versjonen når den kommer ut, må jeg da betale 2 ganger for spillet eller koster det ingenting ekstra utenom å kjøpe selve season ticketen?

Lenke til kommentar

Du må betale for den "neste" utgaven også.

 

Så om jeg har forstått det riktig, så må jeg betale 24,99$ for season ticket, så betale en sum (hvor mye?) for Fifa 12 early version, så på torsdag må jeg betale 499,- eller w/e for retail versjonen?

Fifa 12 early version er inkludert i Season ticket. Så du betaler for season ticket. Laster ned spillet, spiller det, også kjøper spillte i butikk 29.

Lenke til kommentar

Desperat, evt. skal reise vekk 2. oktober og studere. :p

 

5 timer til nedlasting!

 

Luna, du skjønner gamesaves har ingenting å gjrøe for dem som skal f.eks spille med kompis/bror kick off kamper/turneringer i noen kvelder og game online osv? Bare for dem som vil spille Virtual Pro/Career osv. :)

 

Jess.Så om du er desperat så.

 

Så desperat er jeg ikke :-)

Kjøp season ticket og du får gratis tilgang til early release av Fifa.

 

 

EDIT: Det er inkludert i season ticket ja, så du betaler ikke noe ekstra etter du har kjøpt season ticket.

 

Jepp men kjøp playstation cards fra en sikker side. Har en som er veldig god, kan hjelpe litt om noen sender meg PM innen de neste 1-2 timene med å skaffe penger på US account og lignende ting.

Ikke glem at vi får FIFA Street 3 dager tidlig også for å teste det skikkelig før vi skal evt. vurdere om å kjøpe det eller ikke osv. :) Og andre EA spill de neste 12 mnd. man kanskje er interessert i. :)

Endret av tc47
Lenke til kommentar

Desperat, evt. skal reise vekk 2. oktober og studere. :p

 

5 timer til nedlasting!

 

Luna, du skjønner gamesaves har ingenting å gjrøe for dem som skal f.eks spille med kompis/bror kick off kamper/turneringer i noen kvelder og game online osv? Bare for dem som vil spille Virtual Pro/Career osv. :)

 

 

 

Nei, det visste eg ikke. :dontgetit: Jo, men poenget var bare å minne de som evt ikke visste det på saken slik at dem ikke starter noe karriere etc og legger sjela si i det og så får seg en på trynet når de skaffer seg fullversjonen.

Lenke til kommentar

Hehe ja det er jo sant. Men uansett så har du fått det der bekreftet at gamesaves ikke er sonefrie som spill?

 

Når er early release på fifa street?

 

Står ikke akkurat tror jeg men kanskje du finne info om det på wikipedia/IGN og lignende. Men at det blir en del av Season Ticket er sikkert bare av å se her ved siden av FIFA 12.

Lenke til kommentar

Noen sider tilbake i tråden var det ubekreftet at det er den uferdige fullversjonen av Fifa 12 som er mulig å laste ned i morgen - kan noen bekrefte dette nå, er det det endelige spillet?

 

Noen sier det er en tidligere versjon enn hva som blir å finne i butikken. Den er bekreftet at FUT ikke vil være på den.

 

Merk at Season ticket er gyldig et år og ikke bare for FIFA spillet her da. Du får også ekstra goder i Creation Center (for de som bryr seg om det) og du får 20 % rabatt på nettlastbart innhold.

Det morsomste er at folk med ST får mulighet til en FIFA Club Challange. Du kommer inn i United - Chelsea på OT, hvor United leder 3-1. Målet er da og klare et uavgjort eller bedre. Forhåpentligvis vet Torres hvor målet står på FIFA 12.

Endret av Emils1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...