Gå til innhold

FIFA 12: Den Gigantiske Tråden


  

358 stemmer

  1. 1. Kommer Fifa 12 i spillsamlingen din?

    • Ja
      280
    • Nei
      37
    • Trenger mer info når den tid kommer
      25
    • Det er PES som gjelder
      7
    • Går for begge
      6
    • Ja, det gjorde det. Men fy FAEN som eg angrer!!!
      3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Får ikke lastet ned fifa 12 demoen jeg, fordi jeg ikke få internetten til å funke på ps3'en. Er visst noen router instillinger som har blitt endret så jeg får bare 2% signalstyrke og piss. I går ble jeg så forbanna at jeg nesten begynte å grine når jeg ikke fikk det til, til tross for minst 2t med triksing og miksing. Hater systemupdates og jævla fittestation, skal aldri kjøpe en PS maskin igjen. Har lyst til å ringe til en random fyr på gulesider og skjelle han/hun fordi min PS3 suger mer pikk enn Linni Meister.

 

Kommer til å slite de første kveldene mot kompisene nå, faan, jeg ligger etter :(

Lenke til kommentar

Det er opp til hver enkelt, men å sitte å stresse livet av seg for en hundre lapp er vel bare tull, sier ikke at du gjør det.

 

Handler jo også om at forbrukeren påvirker markedet. Om alle hadde gjort som deg så vil Fifa 13 koste 700kr.

 

I dagens forbrukersamfunn er jo dette påbevist. EA kjører på med DLC og mikrotransaksjoner på ting som tidligere har vært gratis. Har ikke noe imot at UT og slikt koster penger, i og med at det er en tjeneste som oppdateres i real-time, men jeg lurer på hva som blir det neste.

Lenke til kommentar

Det er opp til hver enkelt, men å sitte å stresse livet av seg for en hundre lapp er vel bare tull, sier ikke at du gjør det.

 

Handler jo også om at forbrukeren påvirker markedet. Om alle hadde gjort som deg så vil Fifa 13 koste 700kr.

 

I dagens forbrukersamfunn er jo dette påbevist. EA kjører på med DLC og mikrotransaksjoner på ting som tidligere har vært gratis. Har ikke noe imot at UT og slikt koster penger, i og med at det er en tjeneste som oppdateres i real-time, men jeg lurer på hva som blir det neste.

 

Folk i salgsbransjen hadde bare ristet på hodet for ti år siden.

 

"Selge folk et produkt og så få dem til å betale mer for noe som allerede er i produktet? Yeah right!!"

Lenke til kommentar
JackWilshere Jack Wilshere

by EASPORTSFIFA

My FIFA 12 has arrived!!!!!!!! Thanks @EASPORTSFIFA this is going to get played all night! #Decent

 

 

.... :hrm:

 

Fy faen jeg ble bitter når jeg leste det på Twitter i går kveld... Urettferdig!

 

EDIT: Har forresten forhåndsbestilt hos Lefdal for 399,- :D

Endret av Faxfinn
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...