Gå til innhold

FIFA 12: Den Gigantiske Tråden


  

358 stemmer

  1. 1. Kommer Fifa 12 i spillsamlingen din?

    • Ja
      280
    • Nei
      37
    • Trenger mer info når den tid kommer
      25
    • Det er PES som gjelder
      7
    • Går for begge
      6
    • Ja, det gjorde det. Men fy FAEN som eg angrer!!!
      3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er sikkert tatt opp før i tråden, men helt ærlig orker jeg ikke å bla gjennom alle.

 

Hvor er det best å kjøpe fifa12? Ser at mange butikker har med litt spesielle deals.

 

Spaceworld har 445 med 2x gold pack UT i måneden.

Gamestop ser jeg faktisk ikke hvor mye det koster, men der er det 4x UT packs i måneden.

Elkjøp har til 399, ingen bonuser.

 

Noen tips jeg kan få?

Lenke til kommentar

Jeg hater virkelig det nye opplegget som har kommet med stående taklinger. Herregud så fattig jeg spiller nå, blir jo rundspilt på profesjonell fordi jeg ikke klarer å ta fra dem ballen med det nye taklingsopplegget. Før kunne man jo avvente 2-3 meter fra ballfører, også sette inn støtet til rett tidspunkt og ta ballen ved å trykke på A (x360). Nå ligger jo forsvareren bare å lunker 2-3 meter unna når man trykker A, og når man skal sette inn støtet med B så står jo jævelen der bare og pirker i gresset. Blir jo vendt vekk av angriperen på null komma niks.

Lenke til kommentar

Er sikkert tatt opp før i tråden, men helt ærlig orker jeg ikke å bla gjennom alle.

 

Hvor er det best å kjøpe fifa12? Ser at mange butikker har med litt spesielle deals.

 

Spaceworld har 445 med 2x gold pack UT i måneden.

Gamestop ser jeg faktisk ikke hvor mye det koster, men der er det 4x UT packs i måneden.

Elkjøp har til 399, ingen bonuser.

 

Noen tips jeg kan få?

Elkjøp har samme bonuser som Lefdal.

Lenke til kommentar

Det der med Ungdomsakademi virker veldig bra, men et lite spørsmål... hvorfor heter det ungdomsakademi når det ikke er et ungdomsakademi i det hele tatt? Slik jeg forstod det har de bare hentet tilbake speidersystemet fra FIFA10 og gitt det et par ekstra funksjoner.

Jeg tror det er sånn at du har ungdomsakademi, bare at det ikke er vist i den filmen.

 

Om du f.eks ser

så har du en egen "youth academy" regner med det blir der dine talenter blir utviklet ;)

 

Gikk jo ann å hente 14 åringer liksom, i den fifa videon postet tidligere her. Usansynelig om de kunne spilt. :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...