Gå til innhold

FIFA 12: Den Gigantiske Tråden


  

358 stemmer

  1. 1. Kommer Fifa 12 i spillsamlingen din?

    • Ja
      280
    • Nei
      37
    • Trenger mer info når den tid kommer
      25
    • Det er PES som gjelder
      7
    • Går for begge
      6
    • Ja, det gjorde det. Men fy FAEN som eg angrer!!!
      3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen som vet hvilken nettbutikk som har billigst presale?

 

Ellers så jeg at Spaceworld forhåndsolgte til 389,- men det var fysisk i butikk hvis jeg husker riktig.

 

Så litt på dette creation center, fy fane du må kjøpe mange tillegspakker hvis du skal ha fullt nyttte av det.

Lol @ EA som i tillegg gir deg discount hvis du kjøper alle på en gang. Hvem faen er så dumme at de støtter den driten der. If it's in the game it should be in the game off the box..

DobbeltLol fordi du tydeligvis ikke kan bruke dette i Clubs hvor det ville hatt mest nytte...

 

Jeg ser for meg at neste år så får du et spill hvor spillerne spiller barbeint, i en hage uten mål og publikum og så må du kjøpe pakker for å unlocke baller, publikum, stadion og støvler. Men kjøper du alt på en gang så får du discount da /sarkasme

Endret av Mister Gnu
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Noen som vet hvilken nettbutikk som har billigst presale?

 

Ellers så jeg at Spaceworld forhåndsolgte til 389,- men det var fysisk i butikk hvis jeg husker riktig.

 

Så litt på dette creation center, fy fane du må kjøpe mange tillegspakker hvis du skal ha fullt nyttte av det.

Lol @ EA som i tillegg gir deg discount hvis du kjøper alle på en gang. Hvem faen er så dumme at de støtter den driten der. If it's in the game it should be in the game off the box..

DobbeltLol fordi du tydeligvis ikke kan bruke dette i Clubs hvor det ville hatt mest nytte...

 

Jeg ser for meg at neste år så får du et spill hvor spillerne spiller barbeint, i en hage uten mål og publikum og så må du kjøpe pakker for å unlocke baller, publikum, stadion og støvler. Men kjøper du alt på en gang så får du discount da /sarkasme

 

Vil det si folk med Season ticket?

 

Ser det står

All users with an EA SPORTS Season Ticket subscription will not need to purchase these entitlements separately since their EA SPORTS Season Ticket grants them free access.
Lenke til kommentar

Dette var jævlig merkelig. På Fifa 11 spilte jeg på legendarisk og kunne vinne med tre, fire og fem mål. På denne Fifa 12-demoen taper jeg på profesjonell... Wtf, hele forsvarssystemet er jo helt monoglid i forhold til på 11.

WRONG!

Forsvarssystmet er mer realistisk enn i tidligere spill der du lett kunne bare løpe gjennom forsvaret, dette spillet krever mer teknikk og taktikk fra de som spiller. Noe som er bra!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ja, men man må jo lære hele den defensive organiseringen på nytt. På 11 var jeg bunnsolid defensivt, hvor jeg falt av, brukte 2. forsvarer og satte taklinger i rett tidspunkt. Nå har de jo endret hele opplegget med stående taklinger, i tillegg til at knappen for å få hjelp fra en forsvarsspiller til er flytter fra B til RB (x360), og da tukler jeg. Skal nok få det til etterhvert, men må legge om hele det defensive spillet mitt : p

Lenke til kommentar

Selv så har jeg aldri vært noen ekstremt god spiller i Fifa. Har for det meste holdt meg på halvproff og proff.

I denne demoen så tapte jeg ganske rått, selv på halvproff.

 

Du må gi det litt tid. Selv så tok det en 3-4 kamper før jeg i det hele tatt puttet inn et mål. Nå vinner jeg for det meste hver gang, og jeg spiller på Proff. Ikke forvent at du vinner med en gang.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...