Gå til innhold

FIFA 12: Den Gigantiske Tråden


  

358 stemmer

  1. 1. Kommer Fifa 12 i spillsamlingen din?

    • Ja
      280
    • Nei
      37
    • Trenger mer info når den tid kommer
      25
    • Det er PES som gjelder
      7
    • Går for begge
      6
    • Ja, det gjorde det. Men fy FAEN som eg angrer!!!
      3


Anbefalte innlegg

Ahh takk Luna, tror du man kan laste ned FIFA tidlig på forskjellige Playstations da? F.eks meg, og to andre kompiser på to andre PS3'er?

 

Og en ting til, må man da legge til bankkort til USA kontoen da? Går det når navnet man brukte til å lage kontoen er fake osv? Siden det står at det bare er tilgjengelig for PS3 i North America..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Da har jeg ordnet EA Season Ticket på PS3 med US Account. Betalte litt mer enn kanskje nødvendig men siden jeg bare har noen få dager før jeg reiser avgårde pga studie, så betyr 3 dager mer med FIFA 12 en del så det er gøy! Gjort med Playstation Network Cards for US som nevnt tidligere i diskusjon med Luna! Blir gøy å få det tidlig å game online, får håpe det funker å game online med vanlige norske PSN kontoen, men det går greit hvis ikke, offline modusen er jo gøy det og. Hadde vært knall med 3 dager ekstra online gaming med vanlige kontoen og da; men hvis ikke så får det bare bli online gaming med US kontoen der stats ikke har så mye å si. :p Gleder meg!

Lenke til kommentar

Lurte på det samme eg også, hovedsaklig for å få igang Pro'en min. Men etter mye leting på nettet har eg funnet ut at OM eg laster det ned fra US store og starter med spillinga på min EU account så vil ikke save'ene være kompatible med selve spillet når det kommer da eg har lastet season ticket ned fra US og spillet er EU.

 

Vet at PS3 spill er sonefrie, men visstnok så er ikke savegame's det samme.

Lenke til kommentar

Så man kan laste ned Fifa 12 Søndag, spille det Mandag om man benytte seg av Season ticket?

Om du ordner deg US account kan du faktisk laste det ned fredag. 9/23 6PM, mens for Europa brukere 9/24 6PM.

 

 

 

tc47: Du må huske på at US early release på fifa 12 slutter 27. da, så du blir noen dager uten i mellom der i forhold til eventuelt EU brukere.. :)

Lenke til kommentar

Så man kan laste ned Fifa 12 Søndag, spille det Mandag om man benytte seg av Season ticket?

Om du ordner deg US account kan du faktisk laste det ned fredag. 9/23 6PM, mens for Europa brukere 9/24 6PM.

 

 

 

tc47: Du må huske på at US early release på fifa 12 slutter 27. da, så du blir noen dager uten i mellom der i forhold til eventuelt EU brukere.. :)

 

Jepp men får jo den ene dagen tidligere så til slutt blir det en dag mindre gaming ja enn EU brukere. Men husk også at det er ingen andre måte å få spilt early release i Europa for dem med PS3 så det er vel ingenting å klage på. Verste er at jeg har XBOX 360 og, men tenkte at det blir bare dumt å kjøpe det der med early release siden jeg skal jo kjøpe retail versjon på PS3 (allerede forhåndsbestilt) OG at jeg må jo da skaffe dritt Xbox Live GOLD for å spille det online i early release tiden...så da er det uansett best å kjøpe det på US Store PS3 uansett om jeg må vente 27. og 28. uten noe FIFA. ;)

Lenke til kommentar

Stemning for å bli med på en Fifa 12 cup her inne? Jeg organiserer alt. Regner med at det vanker premier til vinnerne... Sjekk gjerne ut: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1377414&st=0&do=findComment&comment=18331513. Trenger så mange som mulig :)

Gjelder dette PS3 er jeg med ;)

 

Dessverre bare Xbox da jeg ikke har PS3. Hadde vært mye lettere om man kunne spilt på tvers av plattformer!

Lenke til kommentar

Hvis Elkjøp fortsetter som forrige gang de solgte forhåndsbestillinger til storlanseringer, ligger spillet i postkassa i morgen eller på fredag.

 

Jeg tror ikke det kommer til å skje, men det er lov å håpe :)

 

Da skal jeg prøve å få ordnet en Cup for PS3 brukerne her. Venter med til spillet har vært ute 1 dag ihvertfall.

 

Jeg er PS3-gamer.

Endret av Hanske
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...