Gå til innhold

FIFA 12: Den Gigantiske Tråden

358 stemmer

1. 1. Kommer Fifa 12 i spillsamlingen din?

• Ja
      280
    • Nei
      37
    • Trenger mer info når den tid kommer
      25
    • Det er PES som gjelder
      7
    • Går for begge
      6
    • Ja, det gjorde det. Men fy FAEN som eg angrer!!!
      3

Anbefalte innlegg

Er det ikke bare å gå ut fra VP modusen, så bare redigere posisjonen til VPen også laste inn igjen spillet? Synes å huske jeg gjorde dette.

Kan ikke det som kaptein nei. Ikke når du styrer hele laget heller.

Ok, veit ikke hvorfor jeg trodde det, var bare sikker på jeg hadde gjort det før.

Tror det vill ta noen timer å skape et potet av en VP egentlig, men er vell som du sier bare å endre i selve opsettet feks, har vært der å skiftet skudd fot etc noen ganger. Men nå veit vi vell ikke hvordan dette er i 12rn så er vell litt difuse svar.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det å være kaptein betyr egentlig bare to ting; 1) du må spille absolutt alle kamper uansett hvor sliten du er, og 2) du kan bestemme om laget skal være defensiv, offensive o.l.

Synes det er bra at kapteinen ikke kan gjøre noe med bytter og sånt, kun fordi det er ingen kaptein i verden som kan bestemme sånt. Bytter har ingenting med det å være kaptein å gjøre.

Lenke til kommentar

Det å være kaptein betyr egentlig bare to ting; 1) du må spille absolutt alle kamper uansett hvor sliten du er, og 2) du kan bestemme om laget skal være defensiv, offensive o.l.

Synes det er bra at kapteinen ikke kan gjøre noe med bytter og sånt, kun fordi det er ingen kaptein i verden som kan bestemme sånt. Bytter har ingenting med det å være kaptein å gjøre.

Er så klart helt enig, veit ikke hvorfor jeg hadde fått for meg at det gikk heller egentlig.

(Kanskje spillende manager eller noe?) Samme det.

Trekker tilbake alt!

Endret av Kjetl0vb
Lenke til kommentar

Er det ikke bare å gå ut fra VP modusen, så bare redigere posisjonen til VPen også laste inn igjen spillet? Synes å huske jeg gjorde dette.

Det er riktig. Jeg har brukt samme proen min i Fifa11 som både spiss, midtbane, forsvarer og keeper... Funker knall det :-)

Lenke til kommentar

Takk for tipset. Skal gjøre dette for å samle flere poeng til pro'en min ;)

Lenke til kommentar

Er så klart helt enig, veit ikke hvorfor jeg hadde fått for meg at det gikk heller egentlig.

(Kanskje spillende manager eller noe?) Samme det.

Trekker tilbake alt!

Det gikk på tidligere fifa versioner. 08,09,10 om jeg ikke husker helt feil. En av de hvertfall.

Lenke til kommentar

3 dager og 18 timer til FIFA 12 Early Release :D

EDIT: Dobbeltpost.

Regner med serverene blir veldig overbelastet med en gang fifa 12 kommer på early release. Håper jeg får det fort! :)

En siste ting. FIFA 12 creation center som kommer ut idag. Er det noe vi kan laste ned på xbox/ps3 eller må vi gjøre det på nettet?

Og kommer ultimate team idag?

Endret av SniKaZ
Lenke til kommentar

Kan man fortsatt kjøpe Season Ticket greien og alt? Hadde jo vært dritsmart for meg fordi jeg starter å studere igjen 3. oktober. Da får jeg mer tid å spille, har allerede forhåndsbestilt hos Platekompaniet men fortsatt, why not. Kan jeg da laste ned spillet til PS3 på 25.?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...