Gå til innhold

FIFA 12: Den Gigantiske Tråden


  

358 stemmer

  1. 1. Kommer Fifa 12 i spillsamlingen din?

    • Ja
      280
    • Nei
      37
    • Trenger mer info når den tid kommer
      25
    • Det er PES som gjelder
      7
    • Går for begge
      6
    • Ja, det gjorde det. Men fy FAEN som eg angrer!!!
      3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Gleder meg enormt, men det er to ting jeg gjerne skulle ha visst:

 

- Vil de andre klubbene faktisk gi ordentlige bud på en spiller og kan du komme med et "revidert" bud? Tidligere så fikk du aldri mer enn ca. 100.000 mer enn hva verdien på en spiller var. Var han verdsatt til 10 mill, fikk du et tilbud på rundt 10.200.000, osv. Irriterte meg grønn over at jeg av en eller annen latterlig grunn ikke kunne avslå tilbudet og be dem komme tilbake med et høyere bud når computeren kan det!

 

- Om Be A Pro enda er like frustrende. Jeg tenker ikke på medspillerne, men alt annet som var riv ruskende galt. Du kan ikke gå på lån, ikke bli solgt i Januar, kan aldri bli byttet ut/inn, må spille alle kampene, blir plassert i helt latterlige posisjoner når det finnes langt bedre valg (du som høyreback blir plassert som venstreback når Evra er på benken), laget du er på kjøper/selger aldri spillere og ingen legger noen gang opp!

Endret av Patrick123
  • Liker 2
Lenke til kommentar

En ting, ang tidlig innkast. Synes det er fantastisk at EA endelig har tatt det med, men en ting er litt irriterende. Hvis ballen triller 1 meter for langt så løper ikke spilleren og tar ballen. Det er akkurat som om det er en usynlig vegg der. Hadde vært kjekt om du kunne kaste for uavhengig av situasjon og dermed kanskje holdt farten i angrepet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Enig. Hadde vært positivt for tempoet i spillet om hurtig innkast var lettere å få. Er flere situasjoner som du nevner hvor dette kunne ha vært mulig.

 

Reminder: UT 12 webappen åpner i morgen folkens, da er det mulig å sette i gang med det og få gratis packs om du har spilt det før august den 15. (eller noe slikt).

Endret av fnats
Lenke til kommentar

Kl 18.00 i Norsk tid! :) Samme gjelder forsovet Creation Center.

18:00 i mårgå?

 

 

 

En annen ting. Såg Spaceworld reklame på TVen nå, der de reklamerte for forhåndsbestiling av Fifa 12. De presterer i reklamen å si "Forhåndsbestill Fifa 12 og få bonus som gjør deg til en bedre spiller"

 

Er heldigvis ikke sånn lengere at det er mulig å kjøpe seg til suksess :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...