Gå til innhold

FIFA 12: Den Gigantiske Tråden

358 stemmer

1. 1. Kommer Fifa 12 i spillsamlingen din?

• Ja
      280
    • Nei
      37
    • Trenger mer info når den tid kommer
      25
    • Det er PES som gjelder
      7
    • Går for begge
      6
    • Ja, det gjorde det. Men fy FAEN som eg angrer!!!
      3

Anbefalte innlegg

Anbefaler å se gjennom

finn ut hvilken spillere på laget som kan gjøre hva, da lærer du fort også hvilken finter som funker bra ;)

Du har også

hvor de nyeste fintene er lagt til.

Alle finter fungerer bra i midtbaneleddet bare du bruker de på riktig tidspunkt osv.

Personlig digger jeg elastico chop. Jeg liker best de fancy fintene, fordi det ser bra ut. Er desverre såpass få spillere i midtbaneleddet som har 5* dribbling, så se gjennom den første youtube videon, og lær hva du kan gjøre i diverse situasjoner.

Scoop turn er jo også en finte som er veldig lett å få til, og som fort drar av personen som jager deg.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Bare hyggelig :) For dere som ikke har fått det med dere. Det er mulig å løpe på seg strekk osv.

http://www.youtube.com/watch?v=qEkqwfgL-Ys&feature=related

Rimelig kjett om det dere skjer rett før en kjempe stor sjanse, men realistisk er det hvertfall :)

Edit: Har nå tatt steget opp på legendary. Første kampen endte 1-1 mellom Arsenal og Milan, der jeg var Milan. Jeg vant på straffer.

Andre kampen tapte jeg 1-0 med de samme lagene.

3. kampen vant jeg 2-0, da var jeg Arsenal og spilte mot Milan.

Siste kampen for ikveld på legendery endte 1-1 og vant på straffer, med samme lag.

Klarer ikke taktikken til Milan. Har funnet ut at den klart mest effektive måten å score på er løpe rundt på kantene og trykke dobbelt på firkant. Blir ofte mål/corner, og siden corner ofte blir mål, så ser jeg det here som lettest. Nå i startfasen er jeg derfor nesten avhengig av et lag med vinger. Blir vell mere utforsking av finspillet inne på midten senere, når legendery blir litt enklere :)

Endret av SniKaZ
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det finnes jo ganske detaljert guider som forklarerer alle fintene på youtube og andre steder.

Jeg postet ikke den første videon for at han skulle lære seg finter. Jeg postet den så han kunne se gjennom hva som faktisk er tilgjengelig for hvilken spillere, også eventuelt søke på hvordan han gjør de fintene etterpå.

Lenke til kommentar

Trykker skuddknappen når ballen nærmer seg feltet. Plaserer meg riktig i forhold til hvor ballen kommer til å lande, og vinner hver eneste hodeduell. Har vell ikke tapt en hodeduel når det er jeg som har hatt corner. Scorer ikke hver gang, men blir farligheter.

Corner imot derimot synes jeg er ekstremt vanskelig å forsvare seg mot. Har ikke sluppet inn særlig mange på corner, men det oppstår farligheter.

Lenke til kommentar

Bare jeg som får veldig mye feilpasninger?

Kommer opp på høyre side, og har Messi løpende en 10-15 meter forran. Pasningen bør være en lett oppgave, og ingen motstander står i veien.

Trykker, og holder litt for å gi ballen en smule kraft. I stedenfor å sende den rett til Messi, sender han den rett i føttene på motstanderen.

Skjer meg ofte i andre situasjoner også.

Jada. Feilpasninger, samt for mye/for lite kraft på ballen er noe som skjer i det virkelig liv også. Men noen ganger virker det som spilleren ikke ser forskjell på skjortefargen til spilleren.

Endret av Vertical^
Lenke til kommentar

Har samme problemet Vertical.

Jeg løper med Walcott. Fabregas løper 10 meter på insiden. Tryker EN gang på sentre knappen, så det skal bli ei rolig pasning. Det som skjer er at sentringen endre opp sikkert 40 meter forbi Fabregas, fordi Fifa tydeligvis tror jeg vil sentre til Song som står der. Pasningen blir derfor knallhard. Når jeg trykker en gang på sentre knappen, da skal pasningen ende til den nærmeste spilleren dit jeg peker. Det gjør den da ikke..

Håper dette blir ordnet. Utrolig frustrerende å skulle slå ei 45 pasning elns også ender ballen til helt feil spiller.

Lenke til kommentar

Har samme problemet Vertical.

Jeg løper med Walcott. Fabregas løper 10 meter på insiden. Tryker EN gang på sentre knappen, så det skal bli ei rolig pasning. Det som skjer er at sentringen endre opp sikkert 40 meter forbi Fabregas, fordi Fifa tydeligvis tror jeg vil sentre til Song som står der. Pasningen blir derfor knallhard. Når jeg trykker en gang på sentre knappen, da skal pasningen ende til den nærmeste spilleren dit jeg peker. Det gjør den da ikke..

Håper dette blir ordnet. Utrolig frustrerende å skulle slå ei 45 pasning elns også ender ballen til helt feil spiller.

Neida, det er fordi FIFA12 vet at Fabregas er Barca-spiller, det er en bevisst bug for å irritere vettet av alle Gooners :p

Lenke til kommentar

Jeg sliter også med mange rare feilpasninger.

Sliter i tillegg fortsatt med å score regelmessig, men tenkte jeg skulle skru opp vanskelighetsgraden til legendary for å sjekke hvordan det var. Håper det ikke er representativt for hvordan det er i spillet, for det var jo ikke noe vanskeligere enn professional i det hele tatt. Eneste forskjellen er jo at motstanderen om mulig er enda feigere offensivt, slik at man må vente i timesvis før man får ballen.

Vant 1-0 i begge kampene jeg prøvde, og det er jo det samme som jeg vinner på pro med mindre det blir 0-0.

Blir nok mye online i denne versjonen kan det virke som.

Lenke til kommentar

Har også lagt merke til dette med hvor mye kraft du velger, i forhold til hva du får. Trykker så vidt det er, og tenker det så vidt bør være nok til en pasning på 5 meter. Allikevel så får ballen en enorm fart, og fyker rett i beina til en motspiller, 40 meter unna.

Men annet en dette er jeg utrolig fornøyd. Nye forsvarssystemet liker jeg svært godt.

Lenke til kommentar

Har også lagt merke til dette med hvor mye kraft du velger, i forhold til hva du får. Trykker så vidt det er, og tenker det så vidt bør være nok til en pasning på 5 meter. Allikevel så får ballen en enorm fart, og fyker rett i beina til en motspiller, 40 meter unna.

This. Opplever dette nesten hele tiden, skal bare sentre til en som står 10-12 meter unna og ender opp med å sende ballen avgårdekåre 40-50 meter. Håper det er en liten bug det der...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...