Gå til innhold

FIFA 12: Den Gigantiske Tråden

358 stemmer

1. 1. Kommer Fifa 12 i spillsamlingen din?

• Ja
      280
    • Nei
      37
    • Trenger mer info når den tid kommer
      25
    • Det er PES som gjelder
      7
    • Går for begge
      6
    • Ja, det gjorde det. Men fy FAEN som eg angrer!!!
      3

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hands er jo utrolig vanskelig å ha med i et sånt spill, fordi du rett og slett ikke bestemmer hvor armene er.

Det er ike vår skyld at når vår egen spiller skal blokere stikker han også ut armen.

Jeg synes hands i fifa er helt håpløst idiotisk. Det kan kanskje funke engang i framtiden hvor du styrer spilleren med kroppen, og bestemmer selv hvor mye du vil blokere ved f.eks stikke ut armene og gjøre deg større.

Fifa 12 og forøvrig tiligere spill er ikke skapt for at hands skal vere med.

I fifa 12 har de gjort det myye vanskligere å faktisk få dømt hands mot eller med. Den må hvertfall vere veldig grov. Prøvde en kamp, men som sagt, når du ikke bestemmer hvordan spillere takler/blokerer synes jeg det bare blir dumt og slo det av rett etter kampen.

Lenke til kommentar

Jeg synes ikke det er helt unødvendig, men slik det var i fjor så fungerte det langt fra perfekt. Du trenger ikke å måtte kontrollere hele kroppen til spilleren, men det kunne fungert dersom dommeren kunne "se" at det var/ikke var tilsiktet. For eksempel; dersom en ball traff armen så ville det ikke bli dømt straffe dersom han som skøt var innenfor en viss avstand (1,5 meter eller noe).

Lenke til kommentar

Fint at man kan velge for jeg synes det er litt kult, jeg da.

I år er det ihvertfall ikke så lett å få blåst hands. Har spilt fire kamper med hands på og ikke blitt avblåst noen ganger så en klar forbedring. Hvis frekvens>realisme så støtter jeg den. Ifjor var det helt latterlig.

Nå føler jeg ihvertfall at dommeren ikke blåser av hvis du skyter ballen på handa til motstander eller tilfeller hvor det oppfattes som uforskyldt. Foreløpig har jeg hands på og så får vi se etter 1000 kamper..

Lenke til kommentar

Herregud FIFA. Kan dere ikke lære av PES hvordan skuddene skal være? Er dritlei av FIFA sine skudd. De går nesten alltid samme plass, det er ikke forskjell på hvor langt unna du e ballen når du skyter, hvis du får en trilleball, skyter man ikke hardere(og som oftes så blir skuddet HÅPLØST uansett spiller). Det er rett og slett latterlig. Når får vi realistiske skudd FIFA? FIFA2020 ? E så dritlei av å bare gjør de samme målene hver gang.. Komme seg skrått på 16 og trykke R1 . Letteste ...

Lenke til kommentar
Gjest medlem-211409

Jeg scorte nettopp det sykeste målet på arena. Men jeg lastet nettopp ned demoen, så jeg vet ikke hvordan jeg tar på reprise eller hvordan jeg laster opp videoen til nettet (om det går i det hele tatt).

Så, noen som har lyst å fortelle meg hva jeg skal trykke på arena for å få opp "reprise"? Spiller btw på PS3.

Lenke til kommentar

Herregud FIFA. Kan dere ikke lære av PES hvordan skuddene skal være? Er dritlei av FIFA sine skudd. De går nesten alltid samme plass, det er ikke forskjell på hvor langt unna du e ballen når du skyter, hvis du får en trilleball, skyter man ikke hardere(og som oftes så blir skuddet HÅPLØST uansett spiller). Det er rett og slett latterlig. Når får vi realistiske skudd FIFA? FIFA2020 ? E så dritlei av å bare gjør de samme målene hver gang.. Komme seg skrått på 16 og trykke R1 . Letteste ...

Ikke spill med assisted, er ikke verre.

Lenke til kommentar

Når vi får realistiske skudd? Vi har fått det i Fifa 12 ser det ut som. Vet ikke hvor lenge du har spilt Fifa eller om dette er første gangen du prøver (virker sånn) For skuddene, pasningene og løpene i denne utgaven er noe helt annet enn de har vært i tidligere Fifa utgaver.

Hadde skjønt ha du snakket om med like mål hver gang om dette var Fifa 11 tråden, men eg stiller meg uforstående til det du skriver. Eg har aldri scoret flere ulike mål fra alle vinkler enn eg gjør i denne utgaven av spillet.

Skuddene blir håpløse uansett spiller, om du får trilleball eller ikke? Hva er det du presterer å lire av deg egentlig? Makan til fjas har eg ikke lest på lenge.

Du får prøve demoen mer, og ikke prøve på det samme greiene hver eneste gang du spiller. Du sier jo det selv også,

Komme seg skrått på 16 og trykke R1 . Letteste ...

Dette gjør du svært ofte og så klager du på at skuddene og målene blir de samme hver gang?

Really?

L1 er fortsatt sende-på-løp-knapp? Syns løpene er tregere nå i alle fall.

L1 ja, og løpene er litt tregere.

Endret av LunaticFanaticHD
Lenke til kommentar

Virker som du er veldig positiv basert på denne demoen Lunatic, husker du var veldig glad i demoen til FIFA11 også. Er det ikke noe du klarer å sette fingeren på som virker urovekkende? Selv er jeg veldig skeptisk basert på fjorårets utgivelse som var noe av det mest frustrerende jeg noensinne har spilt.

Lenke til kommentar

Om du leser innleggene mine etter demoen kom ut så kan nok tilogmed du se at eg slet noe voldsomt med det nye TD systemet. Eg ser ting som ikke er bra enda ja, men mye av det er ting som nok blir ordnet på til fullversjonen blir sluppet /eller etter 1-2mnd med spillet på markedet.

Og å begynne å syte over spillere som flyr veggimellom og ting som en selv kan se er demo bugs blir bare bortkastet energi. Eg er positivt overrasket over DEMOEN til tross for at Fifa 11 var ett steg ned på stigen for min del.

Men demoen gir meg ett lite håp for at Fifa 12 vertfall skal klare å overgå fjorårets miss.

Endret av LunaticFanaticHD
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...