Gå til innhold

FIFA 12: Den Gigantiske Tråden


  

358 stemmer

  1. 1. Kommer Fifa 12 i spillsamlingen din?

    • Ja
      280
    • Nei
      37
    • Trenger mer info når den tid kommer
      25
    • Det er PES som gjelder
      7
    • Går for begge
      6
    • Ja, det gjorde det. Men fy FAEN som eg angrer!!!
      3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

EA kommer til å tape penger på alt folk rett og slett ikke gidder å sette seg inn i det nye systemet. Hvis du tror EA driter i de, så tror du feil. Penger er det samme, uansett hvem det kommer fra.

 

Jeg personlig, er FOR Tactical Defending.

 

EA driter ikke i dem nei, men at du mener at EA kommer til å tape penger fordi folk ikke gidder sette seg inn i TD så er det DU som tar feil, det skjønner de fleste.

 

ALLE som er Fifa gamer'e klarer å bruke noen timer for å sette seg inn i TD og å få det til å funke wherever de måtte bruke det. Eg tror nok eg kan si at de fleste her inne vet hva Fifa går i og eg tror de fleste fikk seg en del slag i trynet da de prøvde demoen de første gangene og de satt der å så ut som noen spørsmålstegn.

 

De eneste som ikke "gidder" lære seg dette er "n00bza" som sitter med cola flasken i armkroken og plakater av Rihanna på veggen og nesten er på gråten fordi "homing" taklinger ikke funker lenger og de ikke får til en dritt fordi AI'en leker med dem utpå banen.

 

At disse syter og klager og heller går tilbake til Fifa 11 er det mange (inkl meg) som koser seg over. Hvorfor sier du? Fordi da slipper disse fjottene å dukke opp online og spamme Barca og spille 1-2 høye gjennmbruddspasninger og bruker Real der de setter Ronaldo som spiss og mater ballen på han hvor de tror de er guds gave til Fifa når de "klarer" å løpe fra alt og alle med Ronaldo.

 

Og OM disse folka ikke kjøper Fifa 12 så tror eg ikke EA legger seg ned og griner av den grunn, det de "taper" på å ikke selge til disse folka tjener de inn igjen på folk som vil ha ett SKIKKELIG fotballspill.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

http://www.diskusjon...owtopic=1376702

Vi søker spillere til FIFA 12. Xbox 360.

 

Sjelden jeg "liker" ting, men denne støtter jeg. Du skal være ok god for å holde følge med noen av disse gutta på laget her (mener jeg har blitt eid av ihvertfall en av dem da jeg hadde xbox).

Var inne og titta - bra hjemmeside med NFF-logo og greier :ph34r:

 

OnT:

Jeg begynner å få dreisen på angrepet også. Forsvaret sitter 9/10 ganger og jeg har grei kontroll - deilig at jeg begynner å reagere instinktivt på om jeg skal jockeye, containe eller bare charge motstander med standing tackle/sliding tackle. Glipper av og til helt og da scorer de.

På tross av det har jeg bevegd meg ut på World Class og klarer meg greit bra. Jeg har pugga et sett med driblinger som passer bra midt på banen og ett sett som med fordel kan brukes på vingen. (Eks skjærer 45 grader inn mot forsvarer og tar en heel chop ut langs kanten igjen, single/double tap right stick = fri!! Andre ganger (dvs 90% snubler jeg i egne bein og hele stadion ler av meg). Men når jeg klarer det ser det unektelig bra ut.

Derfor skal jeg påbegynne en compilation når spillet kommer ut. Ikke utelukkende mål osv, men også ting man fort går glipp av, små detaljer, finesser og andre hendelser som gjør Fifa så gøy noen ganger..

 

Har også lasta ned en utvidelse til Firefox som lagrer flashfilmer så jeg lett kan opplaste dem på youtube med en gang, men kvaliteten er bæsj. (Embed og minimum 720p er en fordel, EA) :roll:

(Compilation blir tatt på en annen måte for å få bedre kvalitet)

 

Messi sin beryktede høyreslegge:

 

Scorer du på meg må du regne med å få vondt etterpå:

Endret av Mister Gnu
Lenke til kommentar

Her er tre klipp som viser hva jeg føler er galt med sklitaklingene.

 

Denne føreste er en sklitaklinga bakfra, jeg tar begge beina hans, men han holder seg på beina.

http://www.easports.com/media/play/video/93411584

 

Den andre kommer jeg inn i full fart, litt vanskelig å se hvor mye jeg treffer mann, men jeg gjør det ganske klart. Han holder seg selfølgelig på beina lett som bare det.

http://www.easports.com/media/play/video/93410393

Samme situasjon i slow mo

http://www.easports.com/media/play/video/93409971

 

En kompis sier at det bare er å løpe med en stor og sterkt spiss som Zlatan, og det er umulig å takle han, veit ikke hvor mye det stemmer, men tviler ikke.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

En ting jeg hadde likt å sett var litt "forståelse" av en takling. I fotball er det jo slik at du kan få gult (eller rødt) selv om du er først på ballen dersom takling var spesielt stygg, mens i FIFA kan du sette en mann i rullestol såfremt du får ei tå på ballen.

 

Dette hadde nok derimot blitt ekstremt vanskelig å innføre på en god måte, men det har ikke hindret EA før (hands, anyone?).

 

PS: Har de gjort noe med hands i år? Eller er det samme håpløse greia som i fjor? Ble litt lei av frispark på hvert eneste blokkert innlegg og straffe på hvert skudd som traff noen i 16-meteren. Med hands i straffefeltet på lå jeg på ca. 5 straffer per kamp, men etter jeg skrudde det av fikk jeg hele 2 straffer på en sesong :w00t:

Endret av Patrick123
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...