Gå til innhold

FIFA 12: Den Gigantiske Tråden

358 stemmer

1. 1. Kommer Fifa 12 i spillsamlingen din?

• Ja
      280
    • Nei
      37
    • Trenger mer info når den tid kommer
      25
    • Det er PES som gjelder
      7
    • Går for begge
      6
    • Ja, det gjorde det. Men fy FAEN som eg angrer!!!
      3

Anbefalte innlegg

Grafikken på et bilde vil uansett ikke stemme med spillet, så lenge bildet ikke er fra in-game. Er uansett 5 måneder til FIFA 12 kommer ut, betrakter vi at det er EA som skal lage dette spillet er de nok ikke komme mye lenger enn skisser. Før de smeller sammen en demo og bruker den som mal til en fullversjon.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse

De burde hatt et valg også på VP om hva man skal ha på seg på vinteren. Jeg vet at det har det på nettsiden der du kan lage egen spiller, men ikke i spille, så det kan ikke være så veldig vanskelig å få det til

Endret av jonepe95
Lenke til kommentar

Ble veldig skuffet over VP kombinert med Career Mode. Håpet å spille en proffkarriere, men håpløst når AI oppfører seg som Tufte IL. I tillegg så blir kampoppsettet satt opp på en idiotisk måte. Spilleren min fikk ikke tid til å hvile mellom liga og Champions League, så gjennom en sesong så ble det rundt 2 CL-kamper.

Karriere-modusen trenger generelt en ny runde i ringen.

Lenke til kommentar

Det var mye galt med Fifa 11, men det blir uansett kjøp av Fifa 12...Men kommer nok til å være obs på demoer og slikt før det blir kjøp.

Jeg har spilt tusenvis av fifa-kamper, synes det er dritbra. Jeg lurer egentlig på hvorfor du og mange andre sier det er en gedigen skuffelse. Okei, online-greia funker jævlig dårlig, men jeg synes det å spille er så gøy at jeg klarer å skyve vekk det negative. Men det kan hende bare er meg som ikke ser de klare feilene, men jeg nyter det hvertfall as hell.

Endret av Mys1
Lenke til kommentar

Jeg har spilt tusenvis av fifa-kamper, synes det er dritbra. Jeg lurer egentlig på hvorfor du og mange andre sier det er en gedigen skuffelse. Okei, online-greia funker jævlig dårlig, men jeg synes det å spille er så gøy at jeg klarer å skyve vekk det negative. Men det kan hende bare er meg som ikke ser de klare feilene, men jeg nyter det hvertfall as hell.

Eg har nok noen Fifa kamper undr beltet eg også, og ikke missforstå meg fordi eg er en real Fifa nerd og er mye som skal til for at eg skipper ett Fifa spill, men med Fifa 11 så klarte eg faktisk å legge det fra meg (etter at eg brukte 13 dager på å få Pro'en min opp til 100%) <--- Clicky ;)

Og det har blitt LITT bedre etter patchen, men det er fortsatt så mye småstein i spillet at det er til tider smått irriterende å spille det.

Er litt kjipt å måtte begynne å ramse opp ting ENDA en gang, for du finner nok mye å lese om viss du tar turen innom Fifa 11 tråden men eg kan nevne noe:

* Cutscene'ne mellom hver gang det er bytter (greit det, men de kunne vertfall ha hatt 3-4 ulike ting de viser)

* Hva som blir vist i repriser (30 meters goll blir vist en halv gang, mens en heading fra en corner som går bak mål blir vist 3 ganger)

* Om en forsvarer blokkerer ett innlegg så blir det frispark/straffe 9 av 10 ganger (om hands er slått på, og det burde det jo være, det er fotball ikke sant)

* Karriere modus kampene spilles 92% av tiden i regn, 5% i snø og resten i opphold.

* EA serverene gidder eg ikke komme innpå engang.

* Har du Pro'en din på laget så blir han zoomet inn på 99% av tiden når ballen er ute av spill

* Keeper AI er mye bedre i Fifa 11, men langt fra god nok.

* CPU innleggene er millimeterperfekt HVER gang.

* Greit nok med Personality + men noen spillere er umulig å ta ballen fra med mindre du grisetakler de ( viss du klarer å ta dem igjen).

* Bli avblåst for offside når du FAKTISK er på linje.

* Det blir blåst fripark for ingenting.

* Kommer du og en medspiller med en forsvarer mellom dere og keeper og forsvarer går på den som har ballen og skal legge inn og du skal legge inn til medspiller som da ligger alene i boksen så følger medspiller idioten etter deg og ligger 4-5 meter fra deg så det ikke er noen å legge inn til. Og det leder meg til neste punkt.

* AI pretty much STILL sucks!

Det var en LITEN liste fra det eg kom på i farten, om du vil ha mer så kan du bare sose rundt i Fifa 11 tråden siden dette er Fifa 12 tråden så blir dette off-topic.

Fifa 12 prat fra nå av.

Endret av LunaticFanatic
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det mest irriterende med 11 for meg er hvor dumme medspillerne dine faktisk er, både online og offline. Spesielt på løp. Hvis du kommer med ballen på en kontring elns og sender folk på løp og har et par medspillere rundt deg, så skal de helst løpe i veien for deg eller parallellt med deg, ikke i de rommene som faktisk er naturlig eller smart å løpe i. BLir så frustrert over det at jeg får ikke sagt det en gang.

Det + lista til Lunatic og en haug andre småfaktorer som gjør spillet irriterende gjør at jeg er ganske skuffa over Fifa11 selv. Men er FIFAgutt så skal def ha 12 også. Ingenting som slår FIFAcup med kamerater og pils.

Lenke til kommentar

Akkurat der har Fifa et stort forbedringspotensialet. På PES så kan man endre mange ting i taktikken. Med tanke på hvor mye jeg har spilt Fifa burde laget ha spilt som Barca nå, men det er ikke mulig for spillerne forblir like teite uansett hvor mye jeg fikser på formasjon og taktikk.

Lenke til kommentar

Ang det å spille som Barca er noe jeg også savner. Tenker på å slå pasninger langsbakken som sniker seg forbi forsvaret. 10 av 10 ganger på FIFA 11 treffer den en motspiller eller blir så svak at pasningen rett og slett ikke når frem. Høygjennombrudspasning stopper også 8 av 10 ganger på hodet til motspiller.

Savner en pasningsfot som Messi, Xavi og Iniesta har at de kan slå slike pasninger. Men nei, det er komplett umulig å spille Barca fotball med Barca.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...