Gå til innhold

FIFA 12: Den Gigantiske Tråden


  

358 stemmer

  1. 1. Kommer Fifa 12 i spillsamlingen din?

    • Ja
      280
    • Nei
      37
    • Trenger mer info når den tid kommer
      25
    • Det er PES som gjelder
      7
    • Går for begge
      6
    • Ja, det gjorde det. Men fy FAEN som eg angrer!!!
      3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fikk teste ut demoen på XBOX idag.

Meget imponert over det meste, enda den nye "standard" kamera-vinkelen var fucked.

 

Forskjellige tanker:

1. Det første jeg merker som irriterer meg er det nye forsvarssystemet med "et-trykk-B" istedefor "holde-inne-A". Sinnsykt uvant og "vanskelig" i starten, men jeg antar det i totalen vil gjøre FIFA til et bedre spill etterhvert som man blir vant til det. Forsvarsspillet er mye mer taktikk nå. Dog irriterende at spilleren ofte sparker bort ballen når man får tak i den.

 

2. Langskudd. Realismen er tilbake. Lange, tunge skudd som du treffer bra, med riktig styrke etc for å klinke den i vinkelen. Fikk inn 2 stk første kampen, og begge smakte like godt.

 

3. Fintene. Plutselig var det GØY å være Messi. Man blir ikke like fort overkjørt over 2 meter høye forsvarskjemper (mye grunnet B istedefor A tipper jeg), og man kan lage Messi-Magi. Fintene ser mer realistiske ut. Bra.

 

4. Fysikken. Etpar-3 fantastiske (!!) taklinger som gjorde vondt gjennom TV skjermen og ut til meg. Men en del bugs enda, som jeg antar blir fixet.

 

5. Keeperne. Virker mer logiske og jeg fant vertfall ingen "cheat-skudd" i de 2 timene jeg spilte.

 

Totaltsett er jeg meget fornøyd, gleder meg til fullversjonen med mindre bugs og flere lag :-)

Lenke til kommentar

Det jeg er spent på er hvordan AI spillere i proffklubb vil være. Er de like dårlig som på FIFA 11 vil faktisk det være umulig å forsvare seg mot gode angripere.

 

Helt riktig, det som hadde vært veldig riktig var å ta tilbake det gamle konseptet der man spilte mot virkelig lag (Fifa09). Det var meget bra, veldig balansert også. En ting som også kunne hjulpet var for eksempel å lage alle ANY spillerne på OVR 80, det kunne også funket meget bra. Grunnen til at de har laget ANY spillerne så utrolig dårlige er vel at Fifa vil ha mest mulig spillere på hvert lag. Eneste som gir litt mening.

Lenke til kommentar

Det jeg er spent på er hvordan AI spillere i proffklubb vil være. Er de like dårlig som på FIFA 11 vil faktisk det være umulig å forsvare seg mot gode angripere.

 

Helt riktig, det som hadde vært veldig riktig var å ta tilbake det gamle konseptet der man spilte mot virkelig lag (Fifa09). Det var meget bra, veldig balansert også. En ting som også kunne hjulpet var for eksempel å lage alle ANY spillerne på OVR 80, det kunne også funket meget bra. Grunnen til at de har laget ANY spillerne så utrolig dårlige er vel at Fifa vil ha mest mulig spillere på hvert lag. Eneste som gir litt mening.

 

Det kan være en grunn. Men nå som det nye system er inne er det ikke like lett som på FIFA 11. Er jo bare å ta en finte og vips så er AI spillern over sidelinja. Fart og styrke er også svært dårlig hos AI spillerne.

Det kan faktisk gjør at FIFA proffklubb krever omtrent 11 pro spillere for at det skal være noe vits. Jeg håper bare ikke EA gjør sånn at det blir umulig å spille med 2 spillere.

 

http://youtu.be/oNBnPwJFhyA

 

Oppstår fort morsomme situasjoner grunnet impact enigne. Selv om jeg håper slik ikke skjer på fullversjonen av FIFA 12.

Endret av Emils1
Lenke til kommentar

Dere som har prøvd demoen, hvilket terningkast ville der gitt den? Det er jo selvfølgelig vanskelig å si noe utfra en demo, men hva synes dere om dere ser bort fra tydelig "bugs" (spillere som plutselig blir skutt midt på banen, etc.) som (forhåpentligvis) blir fjernet før den 30?

 

Har ikke tenkt å prøvde demoen, vil helst vente til jeg har spillet i hendene for å få den skikkelig god-følelsen.

Lenke til kommentar

Det jeg er spent på er hvordan AI spillere i proffklubb vil være. Er de like dårlig som på FIFA 11 vil faktisk det være umulig å forsvare seg mot gode angripere.

 

Helt riktig, det som hadde vært veldig riktig var å ta tilbake det gamle konseptet der man spilte mot virkelig lag (Fifa09). Det var meget bra, veldig balansert også. En ting som også kunne hjulpet var for eksempel å lage alle ANY spillerne på OVR 80, det kunne også funket meget bra. Grunnen til at de har laget ANY spillerne så utrolig dårlige er vel at Fifa vil ha mest mulig spillere på hvert lag. Eneste som gir litt mening.

 

Hvorfor hadde dette vært riktig å gjort? Det er veldig mange som liker den nye clubs mye mer, da siden man spiller med sin egen spiller og ikke som Lampard eller Rooney.

 

Det jeg er enig i er at de burde oppjustert any-spillerne, de er alt for dårlige i fifa11.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...