Gå til innhold

FIFA 12: Den Gigantiske Tråden

358 stemmer

1. 1. Kommer Fifa 12 i spillsamlingen din?

• Ja
      280
    • Nei
      37
    • Trenger mer info når den tid kommer
      25
    • Det er PES som gjelder
      7
    • Går for begge
      6
    • Ja, det gjorde det. Men fy FAEN som eg angrer!!!
      3

Anbefalte innlegg

Det er mange som ikke er fans av det nye defensive systemet, og det skjønner jeg godt. Det er vel de som også kun slår lange baller og satser derfra?

Dette blir sagt hvert eneste år. "I dette FIFA-spillet kan man ikke slå lange baller lenger" har jeg måttet høre nå de siste 5 årene. Allikevel har det bare vært å bli vandt til det nye spillet før man kjører igang med Drillo-fotballen igjen.

:)

Ja og det er dette som ødelegge hele Fifa spillene også de siste årene, i starten er det ikke så mye av det, når man nærmer seg 3000 poeng så begynner de elendige folkene med drillo fotball. Kanskje det værste er at de som sitter å gjør det tror de er gode Fifa spillere, det er kanskje de aller dårligeste spillerne som gjør det.

Vel, det er en måte å spille FIFA på. De som ønsker å spille Drillo-fotball må da for all del få lov til det. Om man vinner med det er man da ikke en dårlig FIFA-spiller, man vant jo.

Da har vi et helt annet syn på den spillestilen, eg mener at denne stilen er den absolutt letteste måten å spille Fifa på de siste årene, man merker de spillerne som gjør dette er dårlig på alt utenom dette veldig ofte. Men for all del, de som vil spille sånn kan det, men eg skal ikke synke så lavt.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

"Synke så lavt" Really? Så DIN måte å spille på er den proffe og eneste måten å spille på?

Selvsagt ikke, det skrev eg aldri. Men å spille bare lange høye baller i 90 min krever jo ingen ferdigheter, er så mange tilfeldigheter som gjør at dette funker på Fifa11 at man vinner kamper på denne måten å spille fotball på... Alle som ikke gjør dette i 90 min er enig i at det ikke krever ferdigheter, du spiller på den måten siden du sier deg uenig med meg?

Lenke til kommentar

Hardt innlegg(Dobbel firkant/X) har blitt betydelig lettere og innlegget kommer mye hardere.

Opplever det som mye lettere å score mål, men også lettere å slippe inn.

Begynner å få til kontrollene bra nå, så ser ikke så negativt på denne defensive overhalingen. Det er veldig efektivt så lenge du klarer å time tingene.

Lenke til kommentar

Den som vinner en Fifa match online, er best av de to akkurat i den kampen. Samma om han bare slår lange baller i bakrom, ok, da skal du være god nok til å ha en taktikk sånn at han ikke får til nettopp det da.

Skylde på lange baller osv blir så teit, i mine øyne that is

Har skaffet meg US account, får vel bare vente til kl 23:00 i kveld. Passer bra det etter CL runden er over!

Endret av Blax
Lenke til kommentar

Kan bekrefte at det funker med ps3 kontroll på fifa12 demoen, men du må koble i kontrollen etter du har startet spillet, eller så kræsjer det mens det loader.

denne guiden brukte jeg, og når jeg satt den på xbox360 controller emulator så funket det. Litt kjedlig at jeg ikke får forandre på noen av knappene, da jeg bruker pes-oppsett, men klarer meg til i morgen.
Lenke til kommentar

For 4 timer siden trodde jeg aldri jeg kom til å si det here, men må si jeg er veldig fornøyd med årets utgave. Om du ikke klarer å håndtere defensivt press osv som jeg sleit med i starten hadde jeg ingen følelse av at dette virka som en ordentlig kamp, men når jeg fikk det defensive til å flyte, og også fikk til veldig bra spill framover på banen så har jeg insett at det er nok et meget bra spill fra EA.

En ting jeg har ventet utrolig lenge på er rett og slett muligheten til å vri spille. Det har vært alt for trangt på de foregående spillene og spillerene holdt seg så og si aldri ved sidelinja. Nå derimot, Walcott ligger helt ute på sidelinja på høyre, mens Nasri har ballen på venstre. Forsvaret er derfor trekt over mot Nasri, og jeg slår er lang ball over til Walcott som får mye større rom å boltre seg i, i forhold til foregående år.

:new_woot:

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...