Gå til innhold

FIFA 12: Den Gigantiske Tråden

358 stemmer

1. 1. Kommer Fifa 12 i spillsamlingen din?

• Ja
      280
    • Nei
      37
    • Trenger mer info når den tid kommer
      25
    • Det er PES som gjelder
      7
    • Går for begge
      6
    • Ja, det gjorde det. Men fy FAEN som eg angrer!!!
      3

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skal ta for meg det jeg har merket etter to kamper.

Jeg valgte Barcelona og tok Milan som motstander.

Første inntrykket var at det var uvant, det å styre defensivt og presse. Dette førte til at jeg nærmest ikke fikk til en dritt og tapte dermed 3-0.

For nå gjelder det ikke bare å holde inn a eller b for å presse. LB styrer presset til 2 spiller, men han følger han bare. Jeg hari kke opplevd at han takler. Jeg må holde inne LT for å følge spilleren, slik som på FIFA 11, men det nye nå er at "B" er en stående takling. Som du kan time MYE bedre selv og når man lærer seg teknikken tror jeg dette vil være bedre.

Det morsomme er også at hvis du løper i duell mot enn som har ballen kan du trykke B for å presse han i skuldern eller dra han i trøya om du vil, men dette gir da frispark ofc.

Jeg tok rematch for å teste på nytt, det ble bedre denne kampen. Jeg fikk til bedre å forsvare meg, men jeg vet og føler at det er langt igjen.

Denne kampen endte ta 2-2.

Det jeg tror vi kommer til å merke er forskjellen mellom de gode og de dårlige. Det første som slår meg er at de som er dårlige og ikke vil klare å forsvare seg komme ikke til å vinne kamper eller. Da du som er god vil sannsynligvis høvle over forsvaret til den defensive.

Jeg la også merke til en annen morsom ting med Barcelona.

Barcelona spillerene river seg stadig vekk fra motstander for å møte ballen. Jeg ser til og med at Xavi stopper opp i ny og ne og ber om ballen når han har rom. Sentrer jeg ballen da ser du at Messi river seg vekk fra stopper og mot Xavi for å få pasningen. Dette har jeg savnet i FIFA 11.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Jaja, 2 braktap med Barca uten å ha et skudd på mål, forsvar er uvant og vanskelig.

I tredje kampen får jeg et mål, Messi som finter seg forbi 2-3 mann får jeg slår en høy gjennombruddspasning,(dagens første) og Villa scorer... Thiago Alves hoppet opp og bommet på ballen forresten.

Endret av Teipball
Lenke til kommentar

Forventer nesten det ja.

Er klin umulig å ta ballen fra motstanderen, de bare danser seg vekk i det jeg trykker b, der jeg ender opp med å se ut som en dust som takler luft. Yeye, må øve gitt.

Ellers virker det som at sidebackene er fikset, de posisjonerer seg bedre og det er vanskeligere å slå fæle høye pasninger over dem. Herlig.

Endret av fnats
Lenke til kommentar

Det er så herlig! Når spilleren du styrer sender en stikkpasning til f.eks vingen, vil denne spilleren løpe som mærra den blinde for å være med i angrepet.

Og quick throwins, eller for ikke å snakke om at det faktisk er mulig å drible AIen nå.

Lovely. :love:

Endret av fnats
Lenke til kommentar

Litt blanda følelser her nå. Men satser på at det er fordi det er uvant.

Har hatt endel sklitaklinger der jeg kommer inn i fullfart mot en spiss som er alene igjennom. Jeg litt nær han,(ser det på replayen, beinet hans henger litt igjen), problemet er at han bare fortsetter å løpe. Egentlig burde han bare fly ned i gresset med den farten jeg kommer inn med. I tillegg treffer jeg han nok.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...