Gå til innhold

FIFA 12: Den Gigantiske Tråden


  

358 stemmer

  1. 1. Kommer Fifa 12 i spillsamlingen din?

    • Ja
      280
    • Nei
      37
    • Trenger mer info når den tid kommer
      25
    • Det er PES som gjelder
      7
    • Går for begge
      6
    • Ja, det gjorde det. Men fy FAEN som eg angrer!!!
      3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skal bli så deilig å slippe å møte disse idiotene med 127 i alle ferdigheter i klubb på Fifa 13. 70% av alle kamper vi taper er mot disse folka. Hadde en fin rekke i går på 14 seiere på rad, 6800 poeng. Plutselig møter vi et lag uten ANY to stk med 99ovr proer. Eneste de to gjorde hele kampen, høye gjennombruddspasninger som de fleste gjør. Vi tapte 4-3, bare mål de fikk som de ikke hadde klart å scoret med en vanlig pro. Lurer på om de som sitter å spille med disse beista tror dem er gode. Regner med det for folk er så dumme nå til dags.

Lenke til kommentar

Har spilt FIFA og diverse fotballspill siden jeg var liten. Har dog aldri bitt på online-basillen. Prøvd litt når både 11 og 12 kom ut. Fyrte opp litt ikveld, og skjønte fort hvorfor jeg ikke spiller online. De gangene jeg leder plugger de enten ut eller skrur av xboxen. Leder de, kan du banne på at de står og drar ut tiden mest mulig. Holder ballen i forsvar og sparker den ut til innkast om nødvendig. Og ikke glem de snørrungene på 8-12 år som banner mer enn de prater.

 

Fifa for meg har alltid vært offline/kompisgjengspill. Synd at så mange 1vs1 spill skal ødelegges av spillerne selv.

 

 

Hva er løsningen for dere da? Bare spille mot kjentfolk? Eller må man finne seg i det?

Lenke til kommentar

Jeg håper virkelig AI'en er bedre i Fifa13. Spilte litt H2H seasons igår og møtte en fyr som systematisk bare misbrukte AI'en på spillerne mine for å score. Jeg blir sliten og oppgitt av å ikke kunne spille head 2 head i head 2 head-modus. Han var ganske god p ådet han drev med, men jeg så i flere situasjoner at han vimsa rundt, han var dritlett å finte utover sidelinja, men han hadde en "usakelig" taktikk med 9 mann i forsvar hvorpå 6 av dem sprinta i angrep med maks press hele kampen igjennom..

 

Håper inderlig, virkelig at dette er justert i 13 sånn at de som har den løpetaktikken har 7 mann som ligger nede for telling i det 70. minutt...

 

'edit: for å svare på innlegget over: deler sjelden samme erfaring. Jeg skjønner de som DC'er når jeg banker inn 5-0 før pause, men de er ifåtall. Og 9/10 ganger scorer jeg på de som triller ballen i forsvar fordi jeg presser dem så hardt at de mister ballen i ugunstige situasjoner..

Endret av Bjellesau
Lenke til kommentar

En annen ting, noen som vet hvilke landslag som har flest spillere med 90 i pace? utenom Brasil og Argentina?

 

Er dette viktig for deg, du ligger vel i den rekken med høye baller og bare fart, du er ikke alene. 70% gjør dette, akkurat dette som er ødelagt på de siste spillene. høye baller=tilfeldigheter.

 

Mange vil nok komme med argumenter mot mitt innlegg men de som faktisk ikke bruker høye baller i angrep 9 av 10 ganger vet hva eg snakker om.

Endret av Raul07
Lenke til kommentar

En annen ting, noen som vet hvilke landslag som har flest spillere med 90 i pace? utenom Brasil og Argentina?

 

Er dette viktig for deg, du ligger vel i den rekken med høye baller og bare fart, du er ikke alene. 70% gjør dette, akkurat dette som er ødelagt på de siste spillene. høye baller=tilfeldigheter.

 

Mange vil nok komme med argumenter mot mitt innlegg men de som faktisk ikke bruker høye baller i angrep 9 av 10 ganger vet hva eg snakker om.

Spiller MYE langs bakken jeg, men er en fordel med raske spillere, men dette var bare noe jeg lurte på.

 

Skal ha en turnering med no kompiser, (ikke klubblag)

Og lag som Argentina, Brasil, Spania, Tyskland er allerede tatt, så tror jeg går for Portugal?

Ecuador sier noen, skal sjekke statsa, når jeg er hjemme..

 

By the way:

 

Add Ajadinho (PS3) Så kan vi ta en kamp..

Lenke til kommentar

En annen ting, noen som vet hvilke landslag som har flest spillere med 90 i pace? utenom Brasil og Argentina?

 

Er dette viktig for deg, du ligger vel i den rekken med høye baller og bare fart, du er ikke alene. 70% gjør dette, akkurat dette som er ødelagt på de siste spillene. høye baller=tilfeldigheter.

 

Mange vil nok komme med argumenter mot mitt innlegg men de som faktisk ikke bruker høye baller i angrep 9 av 10 ganger vet hva eg snakker om.

Spiller MYE langs bakken jeg, men er en fordel med raske spillere, men dette var bare noe jeg lurte på.

 

Skal ha en turnering med no kompiser, (ikke klubblag)

Og lag som Argentina, Brasil, Spania, Tyskland er allerede tatt, så tror jeg går for Portugal?

Ecuador sier noen, skal sjekke statsa, når jeg er hjemme..

 

By the way:

 

Add Ajadinho (PS3) Så kan vi ta en kamp..

 

Hart desverre bare Xbox 360 og PC for øyeblikket. Mangler kontroll på PS3 etter den gikk i veggen for noen måneder siden

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...