Gå til innhold

FIFA 12: Den Gigantiske Tråden


  

358 stemmer

  1. 1. Kommer Fifa 12 i spillsamlingen din?

    • Ja
      280
    • Nei
      37
    • Trenger mer info når den tid kommer
      25
    • Det er PES som gjelder
      7
    • Går for begge
      6
    • Ja, det gjorde det. Men fy FAEN som eg angrer!!!
      3


Anbefalte innlegg

Kordan får man spillerene sine til å gå opp i et samla press. Spilte mot en nettopp som ikkje var intressert i å spiller, berre trille ballen i egen banehalvdel.

 

Ulta-offensive og Team Press. Det hjelper dog lite. I praksis er det mulig å holde på ballen i hele kampen hvis man ønsker det.

 

Samtidig så holder du inne L1 så medspiller presser ballfører mens den du styrer dekker nærmeste pasningsalternativ.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har opplev dem som greier å komme med endel folk opp i press og da er det vanskelig å holde ballen. Men dette eg var bort i, trillet berre balle mellom seg og keeper og gjekk av og til over min banehalvdel, men da var det for tilbake. Å uten den nødvendige presset, så er det rett og slett nesten umulig å få tak i ballen. Men har heldigvis kun møtt en slik. Litt irriterendes at det var i cup-finalen

Lenke til kommentar

Har opplev dem som greier å komme med endel folk opp i press og da er det vanskelig å holde ballen. Men dette eg var bort i, trillet berre balle mellom seg og keeper og gjekk av og til over min banehalvdel, men da var det for tilbake. Å uten den nødvendige presset, så er det rett og slett nesten umulig å få tak i ballen. Men har heldigvis kun møtt en slik. Litt irriterendes at det var i cup-finalen

 

Møtte nylig en fyr som var sånn: max press og alle mann ut, jeg kunne ikke stå stille så altfor lenge før to mann var på meg. Desverre kan man holde på slik hele kampen uten å bli utslitt, så jeg spilte ballen bakover selv og spilte høye baller med en longball taktikk og offensiv innstilling.

Jeg vant 3-0 og til det siste tviholdt idioten på taktikken sin. Det var som om han var programmert til å kun prøver dette...

Lenke til kommentar

Fyfaen dette spillet.. helvette heller. UT servers are down. EA servers are down. Og nå er tilogmed menyene på spillet fucket. Har fått listemeny slik som tidligere. ALT er helt ødelagt på dette makkverket. HERREGUD.

 

UT serverene var nede i timevis igår, kom tilbake inatt og borte igjen idag. Helt forbanna faens håpløst. Håper hele jævla EA horeskapet får klamydia og dør.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

har en karriere modus hvor jeg er i sesong 5 nå med watford. jeg vant ligaen, vant fa cup, vant supercup. kvartfinale i ligacup. så kommer jeg forran neste sesong, og da er forventningene at jeg skal komme midt på tabellen, er tippa på 12 plass, dem forventer at jeg kommer videre fra campions gruppa..... og i hver kamp jeg skal spille mot topplaga, så er jeg altid underdogs, selv om jeg leder ligaen med 10 poeng over dem.... håper dette blir fiksa i fifa 13......

 

Jeg har benzema på topp, har kawaka på offansiv midt, har mange spillere som er rundt 80 ++. og er 4 og halv stjerne som klubb....

Lenke til kommentar

Skjer med at eg BERRE møter Real Madrid, Barcelona, Spania og Tyskland når eg rykker opp i 2.divisjon da? Har spelt rundt 20kamper i 2.divisjon, og har da kun møtt Arsenal utenom dei fire laga. Har møtt Barcelona og Madrid i 15 av dei.. Med ein gang eg rykker ned i 3.divisjon, så velger litt fleire 5stjernerslag enn dei der.. Og er jo nesten umulig å møte Barcelona, da folka kun springer, og springer, og springer(Hjelper jo nesten ikkje å ligge lavt heller..)

Lenke til kommentar

Skjer med at eg BERRE møter Real Madrid, Barcelona, Spania og Tyskland når eg rykker opp i 2.divisjon da? Har spelt rundt 20kamper i 2.divisjon, og har da kun møtt Arsenal utenom dei fire laga. Har møtt Barcelona og Madrid i 15 av dei.. Med ein gang eg rykker ned i 3.divisjon, så velger litt fleire 5stjernerslag enn dei der.. Og er jo nesten umulig å møte Barcelona, da folka kun springer, og springer, og springer(Hjelper jo nesten ikkje å ligge lavt heller..)

 

Enig. Veldig irriterende å være lag med 5 stjerner når alle man møter er Real Madrid. Ikke at laget er uslåelig, men møter man noen som er veldig god så er det veldig vanskelig å slå Real Madrid, da laget kun består av raske og sterke spillere. Hvor irriterende er det ikke når man løper nedover kanten med en rask kantspiller også kommer Xabi Alonso og løper deg opp.

 

De fleste jeg møter i 1. divisjon er Real Madrid, en sjelden gang møter jeg Barcelona.. Derfor spiller jeg mest med lag som har 4 eller 4,5 stjerne.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...