Gå til innhold

FIFA 12: Den Gigantiske Tråden


  

358 stemmer

  1. 1. Kommer Fifa 12 i spillsamlingen din?

    • Ja
      280
    • Nei
      37
    • Trenger mer info når den tid kommer
      25
    • Det er PES som gjelder
      7
    • Går for begge
      6
    • Ja, det gjorde det. Men fy FAEN som eg angrer!!!
      3


Anbefalte innlegg

Hastigheten er ikke bare svaret. Du kan slite med høy svartid eller mye pakketap.

 

Så hva kan jeg gjøre for å finne ut av disse tingene og evt få ordnet dem?

 

F.eks.. pingtest.net

 

Altså, har du god ping, lite pakketap og høy hastighet så ligger nok ikke problemet hos deg. Evt. så er router/modem for "dårlig". Men jeg vet ikke utstyr du bruker.

 

Fikk A kvalitet og ping: 23ms og 0% pakketap ellers har jeg kabel fra modemet jeg fikk fra Canal Digital til PS, thomson tror jeg merket er på modemet ..

 

Så hva nå?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Noen andre som har fått opp error som er noe lignende "you are out of sync with your opponent" Dette skjedde to kamper på Clubs i går, meg og en kompis hadde som mål å klare 1 tap på 100 kamper, men den forsvant ut av vinduet der. 67-7-1 stoppet den på. to kamper på rad på akkurat 18 min, da får vi opp feilmelding og man taper kampen 3-0, aldri skjedd før i går. spilt 600 kamper. Kan jo ikke være tilfeldig heller, er vel EA som rett og slett ikke vil at folk skal gjøre det bra, er jo dem i et nøtteskall

Lenke til kommentar

Hvordan vet du at det var han som mistet kontakten? Du kan miste kontakten selv om du fortsatt er innlogget på PSN, eller XBL alt etter hva du spiller på.

 

Syns det stod det var han som gjorde det på på skjermen. Men shit au, får ikke gjordt noe med det. Er første gangen det har skjedd på meg.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Spilte min livs kamp i dag. Mot Real Madrid, selvfølgelig. Alle spiller jo med Real. Spilte ranket, og vant 7-0. Startet tidlig, og endte med 5 mål til Drogba, 1 Mata og 1 Malouda. Hadde i tillegg drøssevis i stanga og Casillas ble Real Madrids beste med 10 redninger. Ingen store tabber eller feil av motstanderen, men alle mine pasninger gikk inn og jeg vant ballen mye på midtbanen og i angrep. Morsomt!

 

Noen som har opplevd at straffene blir helt mongolide når det går til straffekonk? Streken beveger seg helt SYKT fort fram og tilbake og det blir umulig å score. Bommet på tre straffer i en straffekonk i dag.

Lenke til kommentar

Noen som har opplevd at straffene blir helt mongolide når det går til straffekonk? Streken beveger seg helt SYKT fort fram og tilbake og det blir umulig å score. Bommet på tre straffer i en straffekonk i dag.

 

Ja, den skal gå fort når du når straffekonken. Jeg synes fortsatt det er forholdsvis greit å time den, men nå har jeg tatt en god del straffer. PS3 eller 360, Herr Brun?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...