Gå til innhold

FIFA 12: Den Gigantiske Tråden


  

358 stemmer

  1. 1. Kommer Fifa 12 i spillsamlingen din?

    • Ja
      280
    • Nei
      37
    • Trenger mer info når den tid kommer
      25
    • Det er PES som gjelder
      7
    • Går for begge
      6
    • Ja, det gjorde det. Men fy FAEN som eg angrer!!!
      3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Haha, har en avtale med G27 om å aldri spille i regn, og den gjelder heretter i alle kamper uansett hvem jeg skal spille mot.

 

UT i regn og slow motion er omtrent en like stor lidelse som H2H. Skjønner ikke hvorfor det måtte gå så tregt, men det skyldes kanskje regnet.

 

Inv meg til ny kamp ;)

Endret av korehoret
Lenke til kommentar

Haha, har en avtale med G27 om å aldri spille i regn, og den gjelder heretter i alle kamper uansett hvem jeg skal spille mot.

 

UT i regn og slow motion er omtrent en like stor lidelse som H2H. Skjønner ikke hvorfor det måtte gå så tregt, men det skyldes kanskje regnet.

 

Lol, hver gang jeg takla, så spratt ballen til deg :p Takk for kampen, elendig forsvarspill begge veier :p

Lenke til kommentar

Haha, har en avtale med G27 om å aldri spille i regn, og den gjelder heretter i alle kamper uansett hvem jeg skal spille mot.

 

UT i regn og slow motion er omtrent en like stor lidelse som H2H. Skjønner ikke hvorfor det måtte gå så tregt, men det skyldes kanskje regnet.

 

Lol, hver gang jeg takla, så spratt ballen til deg :p Takk for kampen, elendig forsvarspill begge veier :p

 

Hehe, det la jeg ikke merke til, men fullt mulig. Vi kan helt klart være enige om at begges forsvarspill var stusselige greier.

 

Skjønner fortsatt ikke hvordan jeg kunne misbruke de tre grove sjansene jeg hadde i ekstraomgangene, særlig da Moreno stod helt alene foran keeper og bare pirka borti ballen.

 

Grattis med to seire, og takk for kampene. Stade Vélodrome og pent vær var himmelen i forhold.

Lenke til kommentar

Ikke? Jeg kunne bannet på at jeg tidvis møter motstandere som kjører legacy.

 

Ikke i rangerte kamper, men det er rimelig lett å forsvare i FIFA 12 også, men legacy går altså ikke i rangerte kamper. Jeg håper personlig at man blir kvitt X(-knappen)-forsvarsfunksjonen i 13.

Lenke til kommentar

Kan noen svare meg på hvorfor jeg ikke får spille fifa12 online i samme hastighet som i en kamp utenom online??? Tar seriøst to sekunder fra jeg trykker på pasningsknappen til det skjer noe. Det hender av og til at jeg møter en motstander der det hele går smooth.

 

Jeg har tapt X antall kamper på dette fordi det er forsinkelse i spillet. Jeg har droppa trådløs tilkobling og har kabel rett i fra modem til PS. Hva mer kan jeg gjøre????

 

Så whats up egentlig???

 

Det virker og som at alle andre spiller med "normal" hastighet å gruser meg.

Lenke til kommentar

Hastigheten er ikke bare svaret. Du kan slite med høy svartid eller mye pakketap.

 

Så hva kan jeg gjøre for å finne ut av disse tingene og evt få ordnet dem?

 

F.eks.. pingtest.net

 

Altså, har du god ping, lite pakketap og høy hastighet så ligger nok ikke problemet hos deg. Evt. så er router/modem for "dårlig". Men jeg vet ikke utstyr du bruker.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...