Gå til innhold

FIFA 12: Den Gigantiske Tråden


  

358 stemmer

  1. 1. Kommer Fifa 12 i spillsamlingen din?

    • Ja
      280
    • Nei
      37
    • Trenger mer info når den tid kommer
      25
    • Det er PES som gjelder
      7
    • Går for begge
      6
    • Ja, det gjorde det. Men fy FAEN som eg angrer!!!
      3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fordi folk som kjøper spillet er forbanna på at den talentløse gjengen som står bak ikke gidder å fikse småting som hadde utgjort en STOR forskjell i det store og hele bildet.

 

Og når de samme feilene og manglene går igjen år etter år så forstår eg veldig godt hvorfor noen "syter".

 

Eg hadde også klaget viss eg måtte ha sittet på legevakten i 6 mnd med brukket fot (brukket rygg i dette tilfellet, ref Fifa12) når ingen gadd å gjøre noe med det, selv om det er en enkel sak å fikse.

Lenke til kommentar

[rage!]

 

Hvorfor i faen sender de deg til Arena etter du har spilt en H2H-kamp? Det er jo tydelig at spillet ikke takler det, for om du er så dum at du trykker START når det står at du kan trykke START for å gå videre, så krasjer jo hele jævla drittspillet!

 

FAEN!

[/rage!]

Lenke til kommentar

Tenkte jeg skulle spille litt Be a Pro: Goalkeeper.

 

Har nå spilt fem kamper, og det har kommet ett (1) føkkings skudd på målet mitt. -.-

 

At man i det heletatt kan være keeper bure man bare fjerne, fan for et utrolig urealistisk tilskudd i pro club, Umulig å score på vanlig vis

Lenke til kommentar

Tenkte jeg skulle spille litt Be a Pro: Goalkeeper.

 

Har nå spilt fem kamper, og det har kommet ett (1) føkkings skudd på målet mitt. -.-

 

At man i det heletatt kan være keeper bure man bare fjerne, fan for et utrolig urealistisk tilskudd i pro club, Umulig å score på vanlig vis

Jeg spiller mot AI jeg da :p
Lenke til kommentar

Er så herlig når EA serverne bestemmer seg for å leve sitt eget liv. Spiller i 1.div, har 14 poeng med to kamper igjen, dvs jeg må vinne de to siste, leder 1-0 midtveis i første omgang når jeg plutselig mister connection.

 

Han tullingen jeg spilte mot sender meg en pm hvor det står "hahahaha", så skjønner jeg jo lett hva som har skjedd. Lost connection har gitt han seier og meg tap :(

Lenke til kommentar

Er så herlig når EA serverne bestemmer seg for å leve sitt eget liv.

 

Jeg holdt på å klikke nå på grunn av frakobling i UT. Spilte kampen kun fordi jeg trengte litt ekstra kapital til en spiller hvor auksjonen ville gå ut rett etter kampen. Og så blir jeg frakobla rett etter kampen, som normalt betyr null og niks kampmynter.

 

Men neida, selv om jeg ble frakobla og kasta ut fra UT, så hadde jeg fått myntene og seieren da jeg logga inn igjen :w00t:

 

Så at serverne lever sitt eget liv er det ingen tvil om.

Lenke til kommentar

Morsomt å spille 4-2-3-1, ballbesittelse, lagpress og offansivt med Spania. Alle leaver, selv om det kun står 0-0. De kjeder seg sikkert. Stakkars, synes da litt synd på Barca-supperterne som sikkert sovner under Barca-matcher irl.

 

Noen som vet hva som påvirker spillerkvalitetene og stjerner på et lag på FIFA? Vil Chelsea fortsatt være 5 stjerner, siden de vant CL og FA, på FIFA 13. Eller vil de senkes til 3,5 pga. de endte på 6. i hjemlig liga?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...