Gå til innhold

FIFA 12: Den Gigantiske Tråden


  

358 stemmer

  1. 1. Kommer Fifa 12 i spillsamlingen din?

    • Ja
      280
    • Nei
      37
    • Trenger mer info når den tid kommer
      25
    • Det er PES som gjelder
      7
    • Går for begge
      6
    • Ja, det gjorde det. Men fy FAEN som eg angrer!!!
      3


Anbefalte innlegg

Fy faen. Tre mongo kamper nå. Tre igjen av sesongen, trenger to poeng. Bør være svært overkommelig. Første kampen møter jeg en med Barca som overhodet ikke har noe i 06. divisjon å gjøre, han ledet 4-0 til pause og jeg quitta. Er vel ikke morsomt for noen av oss når det er så klasseforskjell. Neste kampen var en som spilte med Frankrike. Han scorte to drittmål med Ribery, det ene på en keeperfeil (Cech dytta ballen i mål) og det andre på verdens lengste langskudd. I forsvar bare tulla han, rykka ut med Lloris, masse dribling og tull, men jeg fikk overhodet ikke til en dritt. Klarte å score to etter hvert da, det siste var et Lampard-skudd som var helt limt oppi krysstanga, stang inn i 90. minutt. Siste kampen vant jeg 2-1 over Chelsea, og rykka opp. Han var rett og slett jævla dårlig i angrep (scorte ut av intet med Drogba, selvfølgelig), men irriterende god i forsvar.

 

Nå er jeg i 05. divisjon etter strake opprykk fra start, hurra :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Gidder knap UT for tiden. Player of the year utgavene ødelegger jo spillet helt. Jeg vil møte folk som er like dårlig som meg på nesten samme premisser.

 

Jepp, meningsløst å spille med gull eller det antallet stjerner. Sølv og bronse er greia, gjerne noen sølvspillere på tostjerners eller noen gullspillere på 3,5. Har også rene sølvlag til å spille sølvturnering.

 

Møtte en fyr med en haug med TOTY da jeg hadde rent Dortmund-lag med IF Lewandowski som eneste IF. Det var jo gøy...

Lenke til kommentar

La meg omformulere:

Mirror er H2H, med samme lag. F.eks. Molde vs Molde - så kan ingen klage på at "ditt lag var bedre enn mitt". At man kjører forskjellig formasjon eller bruker andre spillere får så være, man hadde iallefall muligheten til å stille på helt like premisser.

Lenke til kommentar

La meg omformulere:

Mirror er H2H, med samme lag. F.eks. Molde vs Molde - så kan ingen klage på at "ditt lag var bedre enn mitt". At man kjører forskjellig formasjon eller bruker andre spillere får så være, man hadde iallefall muligheten til å stille på helt like premisser.

 

Vi er i forskjjelig divisjon da

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...