Gå til innhold

FIFA 12: Den Gigantiske Tråden


  

358 stemmer

  1. 1. Kommer Fifa 12 i spillsamlingen din?

    • Ja
      280
    • Nei
      37
    • Trenger mer info når den tid kommer
      25
    • Det er PES som gjelder
      7
    • Går for begge
      6
    • Ja, det gjorde det. Men fy FAEN som eg angrer!!!
      3


Anbefalte innlegg

Drit deg ut. Du er garantert så dårlig at du må skryte for å være god. En god spiller skryter aldri.

Vel C. Ronaldo og Zlatan har vel skrytt mange ganger hvor god de er.

 

Med god grunn. Søk på youtube, se på Real Madrid eller Milan eller bare gå ut døra. Svaret er obvious. De skryter ikke, de bekrefter fakta. Det han KTBFFH driver med er skryting når han ikke kan bevise eller noe. ALLE har kamera så de får tatt et bilde og lagt det ut på en eller annen måte. Han gjør nada for å bevise sin påstand.

True :)
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tenkte å skifte posisjon permanent før kampstart.

 

Vel, dette er egentlig mot en kompis. Bruker ikke United på nettet, da jeg alltid taper med de :(

 

Men skifte posisjon på de permanent? Altså, bruke Vidic som høyreback og Rafael som midtstopper? Nei takk. Eller mener du kanskje noe annet? :)

Lenke til kommentar

Hvorfor bruker dere Ferdinand og Vidic generelt på spillet Online når dere spiller FIFA?

 

Ferdinand er sterk på hodet grunnet høyden, uten det er han ingenting, jo, kanskje bare treig.

Vidic er den beste i United, fordi han er sterk i midtforsvaret, og det er det.

 

Ellers er BEGGE trege.

 

Ville heller foretrukket Carrick og Jones der...

Lenke til kommentar

Hvorfor bruker dere Ferdinand og Vidic generelt på spillet Online når dere spiller FIFA?

 

Ferdinand er sterk på hodet grunnet høyden, uten det er han ingenting, jo, kanskje bare treig.

Vidic er den beste i United, fordi han er sterk i midtforsvaret, og det er det.

 

Ellers er BEGGE trege.

 

Ville heller foretrukket Carrick og Jones der...

 

 

Men så er jo du verdensmester, og det er ikke jeg. Derfor trenger jeg gode hodespillere. Uansett er verken carrick eller jones betydelig raskere, så fuck off.

Lenke til kommentar

Så hvorfor bruker du hele tiden dine fantastiske prestasjoner som autoritetsargument i denne tråden? Eller hvorfor nevne det overhodet?

 

220 av 223 sider står det om deres personlige meritter. Jeg har også menneskerettigheter.

 

Det er ingen menneskerett å poste på dette forumet. Det er et privilegium. Vi bruker Vidic og Ferdinand, fordi de er bedre til å posisjonere seg defensivt, takler bedre og generelt gjør en bedre jobb som midstoppere. Jones og Carrick er vesentlig dårligere valg. Det er ingen som tar råd fra deg, KTBFFH.

 

@G27: Jeg vil tro det har noe med formasjonen å gjøre. Bruker du standard eller bytter du formasjon?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

@G27: Jeg vil tro det har noe med formasjonen å gjøre. Bruker du standard eller bytter du formasjon?

 

Jeg bruker standard formasjon. Eneste forskjellen er at jeg bruker Nani i CAM rollen, med valencia og young på vingene og Rooney på topp. Fletcher og Anderson som CM og forsvarsrekken består at Rafael, Vidic, Ferdinand og Evra. Startoppstillingen på spillet tror jeg bruker Smalling på høyreback, Evans og Ferdinand og evra.

Lenke til kommentar

Tenkte å skifte posisjon permanent før kampstart.

 

Vel, dette er egentlig mot en kompis. Bruker ikke United på nettet, da jeg alltid taper med de :(

 

Men skifte posisjon på de permanent? Altså, bruke Vidic som høyreback og Rafael som midtstopper? Nei takk. Eller mener du kanskje noe annet? :)

 

Var det eg mente ja, vet det var en lusen løsning, men da hadde kanskje problemet på cornere vært løst. Men du hadde gjerne fått flere problemer enn du hadde løst med det eg nevnte :p

Lenke til kommentar

Selvsagt er hurtighet alt når 80% av alle som sitter å spiller Fifa gjør en ting, sentre, be om løp, høy gjennombruddsball. Det er alt som kommer i 4/5 kamper H2H. Noen klarer faktisk å spille, men må nesten smile litt når motstanderen prøver på det samme i 90 min. Alle som faktisk vet hvordan man skal spille Fifa vet at høye gjennombruddsballer ikke er noe som krever så veldig mye feridgheter, er vel en grunn til at nesten alle benytter seg av denne utingen. Det er faktisk det det har blitt i de 2-3 siste Fifa spillene

Lenke til kommentar

Hold L1 når du sentrer med X, eller trykk tap L1 når du løper med ballen.

For Xbox er det vel L1→Lb, X→A.

 

Har skjønt etter diskusjoner her inne at det er H2H man skal spille, og 1. divisjon som er målet. Har nå rykket opp 3 ganger på rad siste uken, og er nå i 3. divisjon.

 

Hadde en fin kamp i går mot en som var helt OK spillemessig, men som kunne skyte fra alle hold med Müller. Han var Bayern og scoret to mål siste 10 minuttene, og snudde dermed kampen til en flott 5-4 seier for hans del.

Lenke til kommentar

Jeg er i 1.-div.

 

Noen som vet om noen andre underholdende lag å bruke, utenom Chelsea (fordi det er yndlingslaget mitt), Ecuador (de har faen meg 9 spillere over 90 i hurtighet!), og Norge (man må jo tape en gang i blannt)...

Fredrikstad, Bor. Mönchgladbach, Santos og Melbourne Victory

Lenke til kommentar

Eg tror egentlig den hadde kunnet ta seg opp om det bare hadde blitt slutt på at folk (inkl meg) svarte ÅKKTG fyren, aka Wendelhino aka altmuligtannet.

 

Men dette får vi ikke diskutere siden de "rette" folka "diskuterer" det i tråder vi ikke har tilgang til. Så vi får bare legge vår lit til at de får ordnet opp med tid og stunder.

 

Og for at denne posten ikke skal være off-topic så spiller eg litt Fifa igjen nå, men mest UT.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...