Gå til innhold

FIFA 12: Den Gigantiske Tråden


  

358 stemmer

  1. 1. Kommer Fifa 12 i spillsamlingen din?

    • Ja
      280
    • Nei
      37
    • Trenger mer info når den tid kommer
      25
    • Det er PES som gjelder
      7
    • Går for begge
      6
    • Ja, det gjorde det. Men fy FAEN som eg angrer!!!
      3


Anbefalte innlegg

Ja, det er skikkelig tungt å spille med en midtspiss som kan score på langskudd, fra kloss hold og nærmest er uslåelig i lufta. I tillegg til at han selvsagt er sterk som en okse. Jeg aner ikke hva det betyr å "leke Messi med Ronaldo", men det finnes en enkel måte å unngå Real Madrid. Velg et annet lag som ikke har fem stjerner. Det er ikke synd på noen som møter Real Madrid med Chelsea. Invitasjonen til kamp står for øvrig fortsatt. Jeg spiller gjerne med et 4*-lag mot Chelsea.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Faen jeg hater idiotene som bruker Real Madrid og leker Messi med Ronaldo.

 

Det å bruke Real Madrid viser bare èn ting; Du kan egentlig ikke spille.

 

Her bruker jeg Chelsea og har nå 20 titler. Det har jeg fått med en dautreig Drogba på topp, Sturridge som raskeste med 89 i hurtighet. Og ja, det er det. Faen jeg hater å møte folk som TROR de kan spille.

 

Er ikke du blant topp 2 millioner i verden?

Lenke til kommentar

Nå er jeg dritt lei av at Rafael står i feltet og dekker gode hodespillere på cornere. Vidic står utenfor boksen å koser seg med snop, brus og popcorn mens han ser på at Rafael gang på gang taper hodedueller mot gode hodespillere. HVA I HELVETE?!

 

Jeg har skrevet noe lignende her før, og tenkte at kanskje det ville fungere om jeg endret til den orginale Man Utd formasjonen, istedenfor en custom formasjon. Dessverre fungerte dette ikke, og jeg står nå uten NOEN som helst ideer om hvordan jeg kan få flyttet Vidic inn i boksen på cornere. Jeg har sjekket om det finnes en mulighet å lage custom oppstillinger på cornere hvor man forsvarer seg, men finner null og niks. Eneste er cornere hvor man er det angripende laget. MONGIS SPILL.

 

HJELP PLIIZ I HAV NO IDEAA WATT TO DO!!?!?!

Lenke til kommentar

Jo. Jeg er topp 2 mill i verden. Men når 1 mill av de livnærer seg på Ronaldo.

 

Lukaku er sterkere enn Drogba. Torres er bedre i luften. Sturridge er raskere enn Drogba.

 

Jo. Det er synd å møte Real Madritt hver gang. Jeg VIL bruke yndlingslaget mitt, og jeg blir GLAD de få gangene jeg ved en ''feil i ratingsystemet'' får Napoli, Liverpool, og Dortmund som motstander.

Lenke til kommentar

Drit deg ut. Du er garantert så dårlig at du må skryte for å være god. En god spiller skryter aldri.

Vel C. Ronaldo og Zlatan har vel skrytt mange ganger hvor god de er.

 

Med god grunn. Søk på youtube, se på Real Madrid eller Milan eller bare gå ut døra. Svaret er obvious. De skryter ikke, de bekrefter fakta. Det han KTBFFH driver med er skryting når han ikke kan bevise eller noe. ALLE har kamera så de får tatt et bilde og lagt det ut på en eller annen måte. Han gjør nada for å bevise sin påstand.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...