Gå til innhold

FIFA 12: Den Gigantiske Tråden


  

358 stemmer

  1. 1. Kommer Fifa 12 i spillsamlingen din?

    • Ja
      280
    • Nei
      37
    • Trenger mer info når den tid kommer
      25
    • Det er PES som gjelder
      7
    • Går for begge
      6
    • Ja, det gjorde det. Men fy FAEN som eg angrer!!!
      3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

http://virgingaming.com/games/easports/fifa/

 

Du må selvsagt være over 18 - som i alle andre pengespill. Du må også bevise at du er over 18, sannsynligvis ved å scanne en ID.

 

Så paranoid som du er, så tviler jeg egentlig på at dette er noe for deg. Jeg tror også nivået er drøyere enn i vanlig H2H - men du finner nok også dem som har overdreven tro på egne ferdigheter der også.

Lenke til kommentar

Jeg spiller ikke i 7. divisjon, og jeg har slått kompiser som spiller i 1. divisjon. Har inntrykk av at om man spiller nok kamper, så ender man opp i 1. divisjon til slutt. Han ene jeg kjenner kjører kun på med veggspill - høy gjennombrudd, og slik har han kommet seg til 1. divisjon.

Lenke til kommentar

Nei? Jeg er i 1.div.

 

Jeg er også i 1. div, og for å være helt ærlig så kan de aller fleste komme seg dit. Det er masse mennesker der. Det er ikke snakk om å være blant de 1000 eller 10.000 beste FIFA-spillerne. Rimelig sikker på at det er minst ti stykker her i tråden som hadde lekt seg med deg. Tilbudet mitt om kamp står fortsatt ved lag, men du har vel vist at du bare har det i kjeften.

Lenke til kommentar

Kan jeg få ta på deg? Topp to millioner i verden er virkelig noe å slå seg på brystet over. Hvordan trekker du slutningen om at å ha vunnet 500 kamper ikke gjør deg til en av de dårligste i denne fiktive 1. divisjonen?

 

Det er mulig du ikke er blant de dårligste i 1.div, men du er garantert dårligere enn mange her inne. Det må svi maksimalt. Veldig få bryr seg om Wolverhampton, Bolton og Blackburn. De spilte i Premier League, men i Premier League er det City, United og Arsenal som gjelder.

Lenke til kommentar

FORBANNA fitte EA, endelig er meg og en kamerat oppi 6700 på klubb så skal vi spille to kamper nå, begge får vi error out of sync, så taper vi begge kamper, tilsammen 200 poeng, helvetes dritt spill. Normalt når man faller ut er at man får 3.0 i rating, men nei da, ingen av oss får 3.0 disse kampene, latterlig hvor tilfeldig Fifa skal være, to elendige lag også vi møter selvsagt.

Lenke til kommentar

Faen jeg hater idiotene som bruker Real Madrid og leker Messi med Ronaldo.

 

Det å bruke Real Madrid viser bare èn ting; Du kan egentlig ikke spille.

 

Her bruker jeg Chelsea og har nå 20 titler. Det har jeg fått med en dautreig Drogba på topp, Sturridge som raskeste med 89 i hurtighet. Og ja, det er det. Faen jeg hater å møte folk som TROR de kan spille.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...