Gå til innhold

FIFA 12: Den Gigantiske Tråden


  

358 stemmer

  1. 1. Kommer Fifa 12 i spillsamlingen din?

    • Ja
      280
    • Nei
      37
    • Trenger mer info når den tid kommer
      25
    • Det er PES som gjelder
      7
    • Går for begge
      6
    • Ja, det gjorde det. Men fy FAEN som eg angrer!!!
      3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja, de fleste her har noe i mot det. Du skryter av hvor god du er hver gang en diskusjon om fifa kommer opp tilnærmet uansett hva det handler om, og det er off-topic. Hadde det vært for å utfordre folk til å spille mot deg, hadde det jo vært greit, men når du nekter det så tilfører det ikke tråden noen ting som helst.

  • Liker 5
Lenke til kommentar

Hvorfor skulle jeg bry om dere tror eller ikke tror? Jeg vet. Det er der stoltheten ligger.

 

Nei, det er der bullshittet ligger.

 

Du trenger ikke bry deg om hva vi tror eller ikke tror. Men når det er sagt så håper eg av hele mitt hjerte at du skjønner hvor tåpelig du høres ut når du skryter deg selv opp i skyene med ligatrofé'er og annet dilldall, og hvor fantastisk god du er.

Når folk klager over at de ikke får ting til eller at de taper noen kamper så er du der med en gang og skryter over at du hadde garantert slått alt og alle, men når noen utfordrer deg så feiger du ut gang på gang.

 

Om du er så fantastisk som du sier så hadde du ikke hatt noenting imot å gruse noen av de som har utfordret deg her inne, og skaffet deg ærlige grunner til å skryte av deg selv, men det gjør du ikke. Du tørr rett å slett ikke spille mot noen her inne, for du vet du kommer til å tape, og at alt du har sagt om dine prestasjoner her inne blir avslørt som en ufattelig dårlig bløff.

 

Og om du virkelig ikke har baller til å spille mot noen herfa, hvorfor skal du da komme her og skryte så uhemmet av deg selv når det eneste du oppnår med det er at flere og flere folk ikke tar deg seriøst og i bunn og grunn driter i hva du skryter på deg.

 

Hadde du spilt mot noen her, og vunnet overlegent gang på gang, lagt ut ett bilde av H2H Dashboard'et ditt slik at du beviste en gang for alle at du snakker sant så hadde det ikke vært noen problem i det hele tatt, men du oppfører deg dessverre som en oppblåst 12 åring som skal skryte på seg skills som han ikke har, og av hvilke grunner? Er livet ditt utenfor forumet så kjedeligt og poengløst at du må skryte på deg syke prestasjoner i ett SPILL? På ett anonymt FORUM?

 

Og bare for å vise hvor lite sånne ting betyr, her er ett bilde fra H2H min.

 

post-97018-0-55349700-1338038543_thumb.jpg

 

Eg har for min del aldri skrytt meg selv så voldsomt opp i skyene som det du driver med, og...ånei..se..eg har 1 nedrykk..eg er en failure. :)

Endret av LunaticFanatic
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Hvordan tar man bilde av Dashbordet for H2H?

 

Hvorfor er du så bombesikker på at jeg hadde tapt for dere?

 

Det er 2 millioner andre i 1-divisjon sist jeg sjekket, jeg taper kamper jeg også.

 

Av 111 sesonger, så har jeg 21 Premier Cups, og nå (3 poeng på 2 kamper) fra 19.-titler.

 

Du kan tro hva du vil. Jeg vet. Og kunne ikke brydd meg mindre om hva du TROR.

 

Jeg vil ikke gi ut PSN mitt her, da jeg kan bli gjenkjent.

 

Det er ikke rart dere ikke treffer meg Online. Dere er i 5-7 divisjon. Mens jeg er i 1.

Lenke til kommentar

Hvordan tar man bilde av Dashbordet for H2H?

 

Eg brukte printscreen fra min Hauppauge. Du kan bruke mobilkamera, digitalkamera....

 

Hvorfor er du så bombesikker på at jeg hadde tapt for dere?

 

Fordi de som bare har det i kjeften og ikke har noe å vise til har det somregel bare i, ja kjeften

 

Det er 2 millioner andre i 1-divisjon sist jeg sjekket, jeg taper kamper jeg også.

 

Det virker ikke slik i de andre postene dine.

 

Av 111 sesonger, så har jeg 21 Premier Cups, og nå (3 poeng på 2 kamper) fra 19.-titler.

 

Jaha, økte du tallet på sesonger spilt (111?) noe drastisk slik at det ikke ble så imponerende med 21 cups og (muligens) 19 titler.

 

Du kan tro hva du vil. Jeg vet. Og kunne ikke brydd meg mindre om hva du TROR.

 

Så hvorfor svarer du på ting vi spørr om viss du ikke bryr deg hva vi TROR?

 

Jeg vil ikke gi ut PSN mitt her, da jeg kan bli gjenkjent.

 

Fordi? PSN din er identisk med hele navnet ditt,samt fødselsdato og personummer?

 

Det er ikke rart dere ikke treffer meg Online. Dere er i 5-7 divisjon. Mens jeg er i 1.

 

Merkelig, kunne sverget at det stod Divisjon-1 på bildet eg la ved i posten min her oppe. Men er som du sier, er mange som er i DIv-1 så å møte akuratt deg er lite sannsynlig, heldigvis for deg siden du ikke vil avsløre hvem du er.. :roll:

 

Virkelighetens Batman du.

Endret av LunaticFanatic
  • Liker 4
Lenke til kommentar

Du kan TRO hva du vil. Jeg VET hva jeg vil.

 

Det er ganske provoserende for meg, at jeg har kjempet meg til toppen, og kun får dritt tilbake. Hvem faen tror du at du er?

 

Du driter deg jo ut når du gnåler om hvor mye bedre du er og har ingenting å vise til. Som om ikke det er nok, så nekter du å spille mot andre her?

 

Ingen kjøper den identitetsgreia di, du har fått forslag til hvordan du kan spille uten å avsløre hvem du er. Du er bare dritredd for å tape, og da ville du tapt.

Endret av Jørgen
Fjernet diskusjon om utestengt bruker.
Lenke til kommentar

Du kan TRO hva du vil. Jeg VET hva jeg vil.

 

Det er ganske provoserende for meg, at jeg har kjempet meg til toppen, og kun får dritt tilbake. Hvem faen tror du at du er?

 

Er i 1 divisjon for x antall år på rad. Lag en ny bruker og spill mot meg, kommer garantert til å gruse deg.

Lenke til kommentar

Du kan TRO hva du vil. Jeg VET hva jeg vil.

 

Det er ganske provoserende for meg, at jeg har kjempet meg til toppen, og kun får dritt tilbake. Hvem faen tror du at du er?

Hva er provoserende, at du ikke blir trodd? Tatt i betraktning at du har en historie som lystløgner uten like her på forumet er kanskje ikke det så rart?

Du har påstått å være en topp pick up artist men skrev aldri annet enn tull, du har påstått å ha hatt direktekontakt med carlo ancelotti (!!!), du skryter så det renner om fifa-skillsa og det er garantert masse jeg har glemt. Aldri har du bevist noe som helst. Ingen tror på noe du sier, det har du sørget for selv, og det er ingenting å bli provosert av.

Lenke til kommentar

Du kan TRO hva du vil. Jeg VET hva jeg vil.

At du vet hva du vil, tror eg de fleste har fått med seg.

 

Det er ganske provoserende for meg, at jeg har kjempet meg til toppen, og kun får dritt tilbake. Hvem faen tror du at du er?

 

Hvem eg TROR at eg er? Eg vet godt hvem eg er, i sterk kontrast til deg virker det som. Eneste toppen du har kjempet deg opp på er toppen av bullshit mountain.

Endret av LunaticFanatic
Lenke til kommentar

Du kan TRO hva du vil. Jeg VET hva jeg vil.

 

Det er ganske provoserende for meg, at jeg har kjempet meg til toppen, og kun får dritt tilbake. Hvem faen tror du at du er?

 

Du har kjempet deg til toppen of får kun dritt tilbake?

 

Dude, det er FIFA det er snakk om, du har ikke gått fra ghettoen til Forbes 100.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Hvordan bytter jeg Bruker-ID online liksom? Jeg har automatisk pålogging, og har glemt passordet.

 

Du oppretter en ny bruker på konsollen, og når du slår på PS3 kan du da velge hvilken bruker du vil logge på med.

 

Da trenger du ikke å skrive inn passordet for å logge inn. Så starter du bare FIFA på vanlig måte.

Lenke til kommentar

Men min Online-ID-brukernavn er jo LENKET til E-Posten?

 

Så må jeg laste inn alt av Nettinnstillinger og FIFA på nytt? Loool...

 

For øyeblikket sliter jeg i 1.-div.

 

MÅ ha 6 poeng, på mine 2 siste kamper for å overleve (er i sesong 113 nå) (ja, selv de beste kan slite)

 

Og den første kampen:

 

Chelsea vs Chelsea

 

Jeg scorer 1-0 med Drogba, han skyter en plassert Volley fra 9 meter i hjørnet utagbart for Cech (motstanderlaget var også Chels) etter at Corneren til Mata ble klarert rett ned til han. For å være ærlig, så trykket jeg på feil knapp, jeg trykket plassèrknappen, istedetfor den andre som gjør skuddet hardere, men angrer ikke, og vil ikke gå tibake i tid.

 

Mostanderen scorer 1-1 på flaks, spilles igjennom, og selveste Sturridge (!) scorerrmed HØYRE (!). Eller. Nei, husker ikke målscorer og måte tror jeg... Men MENER å huske det var Studge...

 

Motstanderlaget går opp i 1-2 ved en Meireles-kanon fra 20 meter.

 

Det står 80 på klokka, jeg MÅ ha seier, og MÅ ha 2 mål, eller generellt mer enn motstanderen. (Nå føler jeg at jeg forklarer reglene i fotball, meen det trengts vel ikke, håper jeg..)

 

Lampard ut - Kalou inn = Mata som SOM, Kalou som VV

Cech ut - Mikel inn = Jeg ble så pissed på målet fra Meireles, at jeg noengang bare viser mitt sinne, ved å sette en utespiller i mål. Mikel utgjorde seg ikke noe positivt ELLER negativt... Og holdt 2-ern.

Meireles ut - Torres inn = Drogba som en sterk, pasningsikker, og langskuddsikker SDM (Meira sin rollle), (jeg har NOENganger satt han som MS også, da han er duellsterk, og ikke altfor treg heller, og han fungerer bra slik irl også).

 

2-2. Sturridge leker karusell med A. Cole, og setter ballen tverra ned og inn i krysset.

 

3-2 kommer i ddt 90 min. Kalou drar seg fri på kanten inni feltet og går skrått inn, han har venstreskuddbenhold,ikke altfor lovende. Men ingen å sendtre/innlegge til i felet, og hurtgheten var for stor til at han kunne holdt ballen i spill srlig lenger mot Luiz og Terry pressende på. Går for skudd, SKRUR med venstre overraskeende inn. Seier. Og MÅ ha 3 poeng i neste kamp også...

 

HUSKER NÅ: 1-1 målet til motstanderen var episk. David Luiz mot David Luiz i duell på en corner. Min David Luiz feilet. Ikke hans... Mål...

 

 

 

Motstanderen

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...