Gå til innhold

FIFA 12: Den Gigantiske Tråden

358 stemmer

1. 1. Kommer Fifa 12 i spillsamlingen din?

• Ja
      280
    • Nei
      37
    • Trenger mer info når den tid kommer
      25
    • Det er PES som gjelder
      7
    • Går for begge
      6
    • Ja, det gjorde det. Men fy FAEN som eg angrer!!!
      3

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Gleder meg og gruer meg til spillet nå. Jeg har ingen forhåpninger til mitt eget lag. Vi blir undervurdert gang på gang (spiller for spiller), men satser på at spillere som meg, som dribler, flikker og spiller ballen langs bakken drar fordeler av det. Jeg blir rett og slett ufattelig trist hvis det bare er å måke ball, og slå innlegg på enorm spiss i år også.

Lenke til kommentar

Ikke det idag den kommer ut på ps3? Noen som har testet? Håper å få prødvd den idag etter jobb!

P.S. har prøvd pes12?...den virket så elendig..

p.s.2)) hva menes med 5 sec button laggen?

At på online så er det en viss lag som gjør at det du foretar deg på spaken ikke skjer før det har gått ca 5 sec.

Lenke til kommentar

Ikke det idag den kommer ut på ps3? Noen som har testet? Håper å få prødvd den idag etter jobb!

P.S. har prøvd pes12?...den virket så elendig..

p.s.2)) hva menes med 5 sec button laggen?

At på online så er det en viss lag som gjør at det du foretar deg på spaken ikke skjer før det har gått ca 5 sec.

Ja den jaa! Den kjenner vi godt til!

Og det med at folk går ut når de taper så du ikke får noe poeng for det

skulle fixes.

Lenke til kommentar

Button laggen kan også skyldes deg selv, men selvfølgelig skal det ikke skje.

Grunne er at i Intro har mange en stygg uvane med å spamme "A". Av dette så kan du faktisk komme ut av sync med EA.

Jeg var en som gjorde nettopp dette og slet med tilsvarende problem, etter at jeg sluttet å trykke i introen, eller trykke KUN 1 gang så er problemet nærmest borte.

Det kan skje av og til, men dette kan være hver 50 kamp f.eks. Allikevel så synes jeg faktisk ikke at det burde være sånn, det burde ikke gå å spamme ut av sync, for man burde kunne trykke over introen.

Lenke til kommentar

men satser på at spillere som meg, som dribler, flikker og spiller ballen langs bakken drar fordeler av det. Jeg blir rett og slett ufattelig trist hvis det bare er å måke ball, og slå innlegg på enorm spiss i år også.

Det må vel også kunne forventes at spillere lærer å forsvare seg også. Har aldri hatt spesielle problemer mot folk som prøver å slå mye innlegg fra kantene. Stort sett så kommer ikke ballen inn i tide. Spillere som måker ballen i bakrom er heller stort sett aldri noe problem, med mindre man blir utsatt for det klassiske "dempe ballen til motstanderens spiss"-syndromet. Hvis du slipper inn mye mål, så er jo alltid den beste medisinen å ikke gi bort ballen. :p

Når det er sagt, så håper jeg de har fikset posisjoneringen til sidebackene, for den kan til tider være ganske dårlig.

Håper den nye forsvarsmekanismen de har skrytt av i Fifa 12 gjør at det blir enda viktigere og vanskeligere å forsvare seg, for da blir det enda mer syting fra 5-stjernedriblerne. :p

Blir spennende å sjekke ut demoen, om den kommer i dag.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...