Gå til innhold

FIFA 12: Den Gigantiske Tråden


  

358 stemmer

  1. 1. Kommer Fifa 12 i spillsamlingen din?

    • Ja
      280
    • Nei
      37
    • Trenger mer info når den tid kommer
      25
    • Det er PES som gjelder
      7
    • Går for begge
      6
    • Ja, det gjorde det. Men fy FAEN som eg angrer!!!
      3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Blir så forbanna oppgitt nå. Hver kamp møter jeg folk som forsvarer seg helt perfekt, som altså gjør ingen feil. Er totalt umulig å drible dem, og jeg mister alltid ballen før jeg i det hele tatt har fått vendt opp? De presser ALLTID med 2 spillere, noe som gjør det utrolig vanskelig for meg å gjøre en dritt, men når jeg holder R1 for å presse motstanderen så løper spilleren min bort til ballfører og løper ved siden av som en eller annen idiot. I tillegg så leser de ALT av spill, og de takler alltid perfekt på ball... bommer ALDRI.

 

Er akkurat det samme som når jeg spiller proffklubber og motstanderlaget ikke styrer "alle". Er helt fuckings umulig å drible, og du er nødt til å løpe rundt motstanderen for å komme deg fremover i banen? Igjen så takler de perfekt, og leser alt av spill.

 

Hvordan klarer de dette? Er jævlig lei nå...

Lenke til kommentar

Jeg blir for god for deg. Og er nok 9 Div. over deg også.

 

Vanligvis ignorerer jeg bare helt håpløse skryteinnlegg, men hva er egentlig PSN ditt? Jeg har nemlig en mistanke om at du ikke engang befinner deg i 1. div. Men hvis så er tilfellet rundspiller jeg deg gjerne.

  • Liker 7
Lenke til kommentar

Ved å skrive mitt PSN, så vil min anonymitet bli avslørt.

 

Men JEG vet at jeg har vunnet 17 titler og 21 Premier Cups, hva du TROR, DA, bryr meg rævva...

 

Hvorfor skal du absolutt skjule din identitet da? Har du noe å skjule når det kommer til Fifa? DU er avslørt for lenge siden.

 

Men eg skjønner at du med alle dine skrøner og folkeeventyr vil holde identiteten din skjult, tenk om noen hadde fått tak i PSN'en din og UTFORDRET DEG..Hva skulle du gjort da...

 

 

post-97018-0-92717300-1337981139_thumb.jpg

Endret av LunaticFanatic
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...