Gå til innhold

FIFA 12: Den Gigantiske Tråden


  

358 stemmer

  1. 1. Kommer Fifa 12 i spillsamlingen din?

    • Ja
      280
    • Nei
      37
    • Trenger mer info når den tid kommer
      25
    • Det er PES som gjelder
      7
    • Går for begge
      6
    • Ja, det gjorde det. Men fy FAEN som eg angrer!!!
      3


Anbefalte innlegg

Prøvde å oppdatere spilleroverganger, men selv om det vart utført, så får eg ikkje Askar til Brann. Får man ikkje vinter overgangene på fifa 12? Eller er det eg som gjør noe feil? Prøvde å overføre han manuelt, men det blir ikkje registrert på online modusen

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Merkelig at 3.-div er vanskeligere enn 1.-div, mens 2.-div er vanskeligere enn 1.-div, igjen.

 

Er det pga. ANTALL brukere i hver divisjon?

 

Vil tro at det er tilfeldigheter, kan ikke tenke meg at de i 1. div skal være noe dårligere jevnt over. Lover ikke godt for meg som nyopprykket i 3. div da, men da regner jeg med at det er mer status å være i 3. div også :p

Lenke til kommentar

Merkelig at 3.-div er vanskeligere enn 1.-div, mens 2.-div er vanskeligere enn 1.-div, igjen.

 

Er det pga. ANTALL brukere i hver divisjon?

 

Vil tro at det er tilfeldigheter, kan ikke tenke meg at de i 1. div skal være noe dårligere jevnt over. Lover ikke godt for meg som nyopprykket i 3. div da, men da regner jeg med at det er mer status å være i 3. div også :p

 

Jeg vil egentlig tro at 3 og 4 div er vanskeligere enn 1 og 2, da det er flere lag, jo lenger ned i divisjonene du kommer. Noen prøver jo UT og Karriere, og spiller NOEN sesongkamper. Jeg personlig er i min sesong 110, det har blitt 14 Ligagull og 21 Premier Cup, fordelt jevnt over 900 kamper ca.

 

Men det kan jo være at noen i 1.-div bare vil slappe av der, og kun spille Cup (du møter jo ANTATT dårligere 2.-div lag).

 

Men igjen, siden FIFA spesialiserer seg på hurtighet, så bør du bruke Ecuador i kamper du MÅ vinne. Der har 7 spillere over 90 i hurtighet, og jeg har bare tapt med de 2 av kanskje 30 ganger brukt.

 

Men jeg har troskap til Chelsea, og følger med de ned, om det så trengs.

 

For øyeblikket så er jeg 3 poeng, på 5 kamper, fra et nytt opprykk til 1.-div.

Lenke til kommentar

Du kan legge til meg. Jeg kunne faktisk tenkt meg å spille mot deg.

PSN: Jgiggs

Please skaff deg en xbox. Det ergrer meg at jeg ikke får sjansen til å runde backen din gang på gang.

 

Rimelig sikker på at jeg aldri kommer til å få meg xbox, men vi får se ved neste konsollslipp. En ting er jeg i det minste sikker på, og det er at du ikke hadde rundet backene mine. Nå fremover skal jeg uansett kutte ned FIFA-spillingen og fokusere på å bli bedre i noe nyttig.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hm, Sesong ti og min første ligatittel i boks. Gjerne greit å gi seg nå for det kan jo ikke bli bedre og eg kunne ikke fått en bedre statistik.

 

Litt mer trøbbel i Div 1, men ikke nevneverdig. Flere som rager når en leder 1-0. 4 stykker i Div 1, men det er gjerne min egen feil for å score før det er gått 5min.

 

Ufattelig mange som bruker Anzi.. irriterende som faen, men dog veldig forutsigbar spilling. Lang pasning, Eto'o løøøøøøøøp.

Lenke til kommentar

Gi seg på topp?

 

Jeg rykket opp alle divisjonene på første forsøk.

Vant ligaen på første forsøk.

Og vant Premier Cup på første forsøk (førstedivisjons og andredivisjonscupen).

 

Du har LITT igjen å gå på.

 

Jeg husker Cupen alleredet i hodet. Mål med Adebayor fra utenfor 16 rett i krysset, mot Milan, i det 88 min.

Lenke til kommentar

LITT igjen? Utifra det du skriver er det bare denne Premier Cup eg "må" vinne da. Bortsett fra det er det visst samme greia.

 

Men spørs om det gir meg likke mye..en Cup liksom.. Vertfall når det er 25+ ute, og meldt samme vær en uke fremover ;)

 

På første forsøk mente jeg. PRESSET! PRESSET! PRESSET!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...