Gå til innhold

FIFA 12: Den Gigantiske Tråden


  

358 stemmer

  1. 1. Kommer Fifa 12 i spillsamlingen din?

    • Ja
      280
    • Nei
      37
    • Trenger mer info når den tid kommer
      25
    • Det er PES som gjelder
      7
    • Går for begge
      6
    • Ja, det gjorde det. Men fy FAEN som eg angrer!!!
      3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det skjedde med meg i går også. Ledet 3-0, tapte kampen. Men betyr det at motstanderen også tapte, eller vant han da? Hvis det samme skjedde med han, da?

 

Han vant, jeg tapte. Det skjer hele tiden (omtrent). Nesten aldri at jeg får oppført som seier. Ser at jeg har nett på PC'en samtidig, så kan ikke være noe feil med nettet mitt.. Får jo logget på EA servere rett etter jeg disconnecter. Er bare senile folk hos EA, hvorfor i helvette fikser dem ikke serverne? Trist når slik skjer når jeg tillegg spiller bra og leder med mange mål.

Lenke til kommentar

En funksjon som jeg tror hadde vært kjempebra for FIFA-spillene hadde vært om man hadde hatt en Rewind-knapp.

 

Mange ganger jeg gjerne skulle hatt en knapp hvor jeg kunne spole tilbake til et punkt. Slik at jeg kan teste ut om jeg kunne gjort noe annerledes. (Selvfølgelig bare på trening, og custom-matches)

Lenke til kommentar

Det plager meg sykt at når jeg vinner sykt mye, og når spillerne jubler og taperne trøster hverandre (H2H) så klikker spillet noen ganger, og den ANDRE PERSONEN VINNER!? Hva er dette for feil!? Spillet fryser, og den andre tar seiern!

 

Jeg MÅTTE ha seier for overlevelse i divisjonen, vant 7-0 mot Brasil, også skjedde dette...

Lenke til kommentar

Har tatt opp Career Mode igjen for moro skyld. Har kjøpt inn Götze, Neymar, Lucas, Welliton, Wilshere og Hazard til United i løpet av to sesonger, og det er jo usannsynlig som bare faen i seg selv, men jeg fikk helt hetta når jeg nå fikk inn et bud på Götze. 69 millioner pund. Gjett hvem det kom fra...

 

 

... Bolton.

 

Herregud, så texas det spillet her er.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ikke noe sjakktrekk å sentre ut med keeper synes nå eg, den Fifa spilleren som er litt oppegående ligger gjerne der opp og venter på en evt sentring fra keeper til nærmeste back/stopper.

 

Har brent meg mange ganger på det i jevne kamper og har helt sluttet med det. Men fortsatt mange som gjør det og er ingenting som er deiligere enn å late som en løper vekk fra backen for så bråsnu akuratt i det øyeblikket keeperen sentrer ut, eg snapper ballen og scorer.

 

Sentrer sjeldent ut fra keeper selv, men synes det beste er å bare "løfte" ballen til backen.

 

Jeg later også som om jeg løper fra back/stopper før jeg snur. Elsker når folk slår den korte.

Lenke til kommentar

Det er fordi du kan stikke fra kampen før det har gått 5 minutter uten å få tapet. Mange som stikker hvis du scorer før det har gått 5. En stygg uvane i FIFA spillene, men er der for å gi alle en mulighet til å stikke hvis kamper lagger eller noe.

 

Aha, skjønner. Feigt da. Moro med Chiapas og Jackson Martinez, hvis jeg vinner to av de seks siste er jeg klar for 3. div.

 

Edit: misbrukes til tusen ser jeg. Kom til en kjempesjanse med en gang, uten å score, og da quit'a han.

Endret av LHUS
Lenke til kommentar

Min siste kamp for natten etter en Lang pause fra Fifa ente med et stort 7 - 0 tap. Forsvarert hang ikkje på grep og når det regner sliter eg voltsomt. Itillegg hadde mostanderen en så direkte spillestil at eg sleit med defansiv treige spillere.

 

Men virkelig artig å spille fifa igjen :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...