Gå til innhold

FIFA 12: Den Gigantiske Tråden


  

358 stemmer

  1. 1. Kommer Fifa 12 i spillsamlingen din?

    • Ja
      280
    • Nei
      37
    • Trenger mer info når den tid kommer
      25
    • Det er PES som gjelder
      7
    • Går for begge
      6
    • Ja, det gjorde det. Men fy FAEN som eg angrer!!!
      3


Anbefalte innlegg

Aner fortsatt ikke hvordan gruppespillet fungerer, men inntil videre quitter jeg i hvert fall hele dritten hvis jeg taper i første match.

 

Gruppespillet er enkelt å gå greit å vinne to av tre kamper så er du videre, ikke se på de andre lagene i gruppa fordi de går etter hvordan du gjør det. Bytte lag får du anledning til etter du har spilt ferdig din første Cup, er ikke verre. Personlig likte eg EM mye bedre enn Fifa12. Tempoet er bare en fordel for min del, 10-1-0 så langt, vunnet EM en gang, er i min andre finale nå

Endret av Raul07
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

http://www.vg.no/spi...?artid=10050146

 

Og dere skal ha 199kr EA.. Pengegriske drittunger.

 

«Nasjonallagene i Euro 2012 er en kombinasjon av offisielt lisensierte lag, lag som er dekket av vår FIFPro-lisens og generiske lag. Selv om vi gjerne skulle likt å hatt hvert enkelt nasjonallag offisielt lisensiert, er 29 av spillets 53 lag lisensierte. Resten er generiske.»

 

 

EA viser til at lisensieringen er et spørsmål om balanse mellom markedsstørrelse og budsjettbegrensninger.

 

 

Fy faen for en gjeng. Budsjettbegrensninger? Eg blir litt oppgitt.

Endret av LunaticFanatic
Lenke til kommentar

Euro saken ligger som ett ekstra menyvalg inne i selve spillet.

Jeg har lastet ned EM 2012 Demoen nå 3 ganger, men hvor ligger den hen? Når jeg skal starte et spill osv på PS3'en min, så finner jeg bare FIFA 12 som valgalternativ... Hvor finner jeg den Demoen?

 

Burde jo egentlig være en latterlig enkel sak å finne, med tanke på at Euro 2012 er en UTVIDELSE til Fifa 12. Hvor kan den ligge da mon tro :)

Endret av LunaticFanatic
Lenke til kommentar

Skal si det er stor forskjell fra divisjon 5 til 4 i H2H. I div. 5 vinner jeg så og si hver eneste kamp, men jeg sliter utrolig med å vinne i 4 div. Virker som alle er mye mer dreven på å forsvare seg. Kampene ender ofte med bare rundt 5 skudd totalt på hver. Merket aldri noen spesiell forskjell mellom de andre divisjonene

Lenke til kommentar

Jeg er nå i 1. Divisjon med 13 titler og 21 Premier Cup, men synes at 2. Divisjon er vanskeligere de gangene jeg rykker ned dit. (Jeg bruker Chelsea, ikke Real Madrid og Barca som alle andre).

 

Så hver gang jeg har rykket ned til 2. Div så blir jeg livredd for å rykke ned til 3 og 4 fordi jeg tror at det kan være tøffere.

 

Eller er det bare at jeg er god? Jeg flakset meg direkte fra laveste til høyeste divisjon og vant ligaen på første forsøk, men var det flaks?

Lenke til kommentar

Noen som spiller med Man Utd forresten? I H2H. Jeg mener at laget er blitt ubrukelig. Spilte alltid med det før, men måtte slutte når de nerfet De Gea og forsvaret. Evra har under 80 på både akselerasjon og fart noe som er helt idiotisk. Rafael ble like dårlig som Fabio. Både Ferdinand og Vidic, som ikke var veldig raske fra før ble enda tregere. Og selv om De Gea bare gikk ned 2 i overall, har han blitt veldig dårlig, og slipper inn dumme mål i hytt å pine. Han er jo egentlig en god skudd stopper i virkeligheten, og det var han før på Fifa også, men nå slipper han inn det meste.

 

Selv pleier jeg å spille med 4 stjerners eller 4,5 stjerners lag, da jeg er lei av å møte Real Madrid :) Får det bra til med lag som Dortmund, CSKA Moskva, Spartak Moskva, Ivory Coast... Men med United fungerer ingenting, og jeg blir alltid kontret i senk.

Lenke til kommentar

Noen som spiller med Man Utd forresten? I H2H. Jeg mener at laget er blitt ubrukelig. Spilte alltid med det før, men måtte slutte når de nerfet De Gea og forsvaret. Evra har under 80 på både akselerasjon og fart noe som er helt idiotisk. Rafael ble like dårlig som Fabio. Både Ferdinand og Vidic, som ikke var veldig raske fra før ble enda tregere. Og selv om De Gea bare gikk ned 2 i overall, har han blitt veldig dårlig, og slipper inn dumme mål i hytt å pine. Han er jo egentlig en god skudd stopper i virkeligheten, og det var han før på Fifa også, men nå slipper han inn det meste.

 

Selv pleier jeg å spille med 4 stjerners eller 4,5 stjerners lag, da jeg er lei av å møte Real Madrid :) Får det bra til med lag som Dortmund, CSKA Moskva, Spartak Moskva, Ivory Coast... Men med United fungerer ingenting, og jeg blir alltid kontret i senk.

Spelar alltid men Man Utd, sjølv etter dei nerfa heile laget omtrent. Klikka i vinkelen når det skjedde, skjønte ingenting. At De Gea blei nerfa etter eit par tabber, er latterlig. Og så kom Scholes inn som har 81 eller 82 - da er det noko som ikkje stemmer.

Lenke til kommentar

Skal si det er stor forskjell fra divisjon 5 til 4 i H2H. I div. 5 vinner jeg så og si hver eneste kamp, men jeg sliter utrolig med å vinne i 4 div. Virker som alle er mye mer dreven på å forsvare seg. Kampene ender ofte med bare rundt 5 skudd totalt på hver. Merket aldri noen spesiell forskjell mellom de andre divisjonene

 

Du får spille med CSKA, Santos e.l. så møtes vi kanskje, 4. div her også. Har ikke rukket å få noe inntrykk av divisjonen ennå, bare spilt én kamp hvor jeg rotet bort en ledelse og spilte uavgjort 3-3. UT var nede, hehe.

Lenke til kommentar

Har fått litt problemer på cornere. Posisjonene til spillerne er helt på trynet.

 

Et eksempel er når jeg er Manchester United.

De fleste personer legger ballen ca. midt i boksen. Her skal jo midtstopperne derfor stå, med mindre de er veldig dårlige på hode. Problemet er at Vidic ALDRI står inne i 16 meteren, men han plasserer seg utenfor 16 meteren (i returrommet). Rafael, som er veldig dårlig på hode på dette spillet, står midt i boksen i posisjonen hvor Vidic egentlig skal stå. Jeg taper derfor SINNSVAKT mange hodedueller på cornere når jeg forsvarer meg.

 

En kompis har samme problemet med Real Madrid. Pepe stiller seg utenfor boksen. Idiotisk.

 

Hvordan kan jeg fikse det?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...