Gå til innhold

FIFA 12: Den Gigantiske Tråden


  

358 stemmer

  1. 1. Kommer Fifa 12 i spillsamlingen din?

    • Ja
      280
    • Nei
      37
    • Trenger mer info når den tid kommer
      25
    • Det er PES som gjelder
      7
    • Går for begge
      6
    • Ja, det gjorde det. Men fy FAEN som eg angrer!!!
      3


Anbefalte innlegg

En gang da jeg spilte dette spillet mistet jeg kontrolleren i veggen på andre siden av stua, ca 10 meter unna der jeg satt. Alle knappene på baksiden løsnet og den delte seg i to så var rimelig sikker på at den bare var å kassere, men tilfeldigvis hadde jeg nylig bestilt noen sett med PS3 Controller Grips og jaggu ble ikke kontrolleren som ny igjen :) når jeg tenker på det så ble den bedre faktisk, den lærte vel av sine feil.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har knekt spelet for andre gang i rein frustrasjon. Gir opp :realmad:

"Oi oi oi, nå er jeg så sinna at jeg reiser meg opp, går bort til maskinen, tar ut plata og knekker den", hater når det skjer.

Høyrest merkelig ut, men skal no fortelle historiane bak det.

 

Første gangen

Det her skjedde faktisk ETTER eg hadde vunne ein kamp. Eller, kan no diskuterast om eg vant eller ikkje, ettersom eg blei disconecta fra EA S(hitt)erveren. Sa til meg sjølv at eg aldri skulle spele spelet meir, så gjekk og bytta til Skate3. Spelte det ei stund før eg nok ein gang blei disconecta av EA. Da blei eg så jævli irritert at eg gjekk fram til PS3'en, og ved eit "uhell" så trampa eg ekstra hardt der fifaspelet låg.

 

 

Andre gangen

Det skjedde no nylig. Spelet fungerte ikkje, av ein merkelig grunn. Blei smått irritert av det, men restarta det og fekk det til å virke. Tapte ein kamp i karrieremodus 6-1 etter at keeperen fucker seg fullstendig opp 2 ganger, elendig impactbugs ødelegger for 1 gang, og så rundspelar AI seg mot meg siste 15 min av kampen. At bunnlag skal vere så ufattelig gode er dumt, når topplaga spelar som tippeligaen(Seier jo sitt.) Så tok meg ein onlinematch, gikk ikkje bedre der, eller gikk bedre da. Leda 4-0 med topp heilvolley/brasseliknande skoring som beste skoring. Joda, idioten leaver når klokka har passert 87 minutt. Det var dropen. Da gjekk eg faktisk fram til PS3'en, tok ut plata og knakk litt forsiktig på den - men nok til å øydelegge den.

 

Kjøper ikkje nytt etter det her. Da går eg heller over til NBA-spelet, eller Icehockey.

Lenke til kommentar

Regner meg det er flere som har hatt dette problemet en del ganger før, så håper noen kan svare meg om det er mulig å fikse det. Noen ganger når jeg skal spille H2H, er jeg stuck i Arena. Tilskuerne jubler og lager lyd, men ingenting skjer. Jeg kan løpe rundt og score osv. som vanlig i Arena, men jeg kommer meg ikke ut av det.

 

Om jeg velger å slå av spillet, så får jeg en match tapt. Blir griseforbannet. Jeg nekter å restarte fifa da jeg kommer til å få tap, og jeg trenger 3 poeng i den siste kampen for å holde meg i 4 div (ja jeg suger). I går skjedde det på en mindre irriterende måte. Da kom jeg endelig inn i matchen etter ca 20 sekunder med tilskuerlyd og piss. I tillegg fikk jeg den jævla EA server disconnecten før i dag også, på 0-0, 10 ingame minutter inn i kampen, var den eneste som hadde fått sjanser og skudd, og jeg tapte. GIRR!

 

EDIT: Der ødelagte jeg forresten den andre kontrollen min også.. fuck......... nå må jeg åpne igjen å se om jeg kan fikse den....................

Endret av G27
Lenke til kommentar

Du var så sint at du «knakk litt forsiktig på den» ? Hehe, kødder bare med deg. ;)

Du var så sint at du «knakk litt forsiktig på den» ? Hehe, kødder bare med deg. ;)

Kan virke merkelig ja.. Men det er faktisk heilt sant. Knakk det ikkje heilt i håp om at det kanskje

kunne fungere igjen etterpå.

 

Btw, har flust av penger her. Arbeider mykje, så nokon knekte spel er aldri eit problem..

Lenke til kommentar

Da har jeg fikset begge kontrollerne, forhåpentligvis. Har altså ikke testet de enda, men regner med det gikk smooth. Måtte litt harryløsning til med teip på innsiden av L2 på den ene kontrolleren, men satser på at det holder.

 

Måtte teipe på utsiden på begge. Tåler jo ingenting når man slår de i veggen...

Lenke til kommentar

Foreløpig vurdering av EURO-utvidelsen: drittspill.

 

Spilt to kamper, og det her er sirup. Mulig det er mer realistisk, men på spilleglede scorer det i hvert fall særdeles lavt.

 

Vanvittig vanskelig å spille seg til sjanser. I den siste kampen hadde jeg to avslutninger, og fyren var ikke spesielt god engang. Han sleit omtrent like mye som meg.

 

Og hva skjer med at jeg MÅ (?) være Spania når jeg går inn på online? Han var Tyskland, og da er det jo Spania og Tyskland som fantes på demoen. Hvordan velger man andre lag, om mulig, på fullversjonen?

Lenke til kommentar

Hvordan du velger andre lag? Du har mulighet til det. Demoen er låst til de to etter hva eg skjønner

 

Gikk ut av online og inn igjen, og da er jeg fortsatt låst til Spania. Har bare disse valgene:

 

Play match

Team Management

Leaderboards

Forfeit Tournament

Exit

 

Ser ut som at jeg har havnet i en "gruppe" (Gruppe C) også, med bare meg og Tyskland. Tyskland med 3 poeng og jeg med 0. De to andre lagene i gruppa står bare med spørsmålstegn,

 

Faen, for et makkverk. Jeg kan ikke skjønne hva de tenker med når de setter opp menyer og valgmuligheter.

 

Edit: annulerte turneringen og startet på nytt, da kunne jeg plutselig velge land selv.

 

Første gangen trykket jeg både opp og ned og til høyre og venstre uten at det funka.

Endret av LHUS
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...