Gå til innhold

FIFA 12: Den Gigantiske Tråden


  

358 stemmer

  1. 1. Kommer Fifa 12 i spillsamlingen din?

    • Ja
      280
    • Nei
      37
    • Trenger mer info når den tid kommer
      25
    • Det er PES som gjelder
      7
    • Går for begge
      6
    • Ja, det gjorde det. Men fy FAEN som eg angrer!!!
      3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Klar over det. Men savner slik det var før at man kunne leave før kampen hvis man ikke ville spille mot et lag. Ihvertfall så fikk man mulighet til å sette opp formasjon som kan demme opp for det andre laget. Nå er det rett og slett umulig.

 

Det er ekstremt irriterende med de som ikke vil spille når de ser rating, kjemi osv på UT, som ikke akkurat er få, så det er bare bra at det finnes minst ett online-spill på FIFA hvor man faktisk bare må spille kampen.

 

Men det burde helt klart vært mulig å endre på laget etter å ha sett hvem man møter, uten å se spillere/taktikk hos motstanderen.

Lenke til kommentar

Jeg har ingen problemer med å møte Real, United, Bayern etc. men jeg føler at Barcelona er et lag som er dritt å spille mot. Det virker også som at de med Barcelona ligger UD og slår kun i bakrom på Messi - som forsovet er langt raskere på FIFA enn IRL. Der kommer også det største problemet jeg ser på med FIFA, nemlig at fart har altfor mye å si. Det er nærmest det viktigste. Itillegg så er det ikke bugs som plager meg mest ved spillet, det er IQen til spillere. F.eks. å ligge 10 meter bak andre forsvarsspillere for å oppheve offsiden, det å ikke følge mann på løp (slippe altfor lett til i bakrom), plassering osvosv.

Lenke til kommentar

Noen som har prøvd nye oppdateringen som er kommet? Noe Euro 2012 greier? Er det verdt å fyre opp spillet for å prøve?

 

EDIT: HAHA, 199kr for hele dritten? Fuck off.

Før så betalte man jo 549,- for hele dritten! Dette er faktisk mange timer spilletid ekstra til bare 199,-. Synes det var bra av EA å slippe det som DLC, billigere for dem, billigere for oss :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Noen som har prøvd nye oppdateringen som er kommet? Noe Euro 2012 greier? Er det verdt å fyre opp spillet for å prøve?

 

EDIT: HAHA, 199kr for hele dritten? Fuck off.

Før så betalte man jo 549,- for hele dritten! Dette er faktisk mange timer spilletid ekstra til bare 199,-. Synes det var bra av EA å slippe det som DLC, billigere for dem, billigere for oss :)

 

Om det er BEDRE enn Fifa 12 så..noe eg tviler på. Noen som har prøvd?

Lenke til kommentar

Noen som har prøvd nye oppdateringen som er kommet? Noe Euro 2012 greier? Er det verdt å fyre opp spillet for å prøve?

 

EDIT: HAHA, 199kr for hele dritten? Fuck off.

Før så betalte man jo 549,- for hele dritten! Dette er faktisk mange timer spilletid ekstra til bare 199,-. Synes det var bra av EA å slippe det som DLC, billigere for dem, billigere for oss :)

 

Om det er BEDRE enn Fifa 12 så..noe eg tviler på. Noen som har prøvd?

Har prøvd. Noe de har forbedret kraftig, er fysikken. Walcott, young osv. løper ikke som Bolt lengere, og skuddene er ikke overdrevent hardt heller. Spillet er blitt mye mer realistisk!
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ426FqLv6

Det meste utenom online delen er noe av det dårligeste jeg har vært borti innen fotball spill. Ja, de brukte nok mer tid på online delen, men hvorfor skal alt annet være så vanvittig dårlig?. Begriper ikke at de kan lansere ett spill hvor Blackburn har ferdighetene til å trille ball i en hel omgang som Barca gjør i virkeligheten. Barca er vel også det eneste laget i verden som greier det på den måten. Å nå skal plutselig alle lagene på spille ha muligheten til det så lenge vanskelighetsgraden er på verdensklasse eller høyere.

 

Det hele topper seg for meg når Wilshere i en alder av 21 år plutselig ville til Barcelona. Ble selfølgelig solgt for halvparten av prisen Real Madrid bydde året før.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...