Gå til innhold

FIFA 12: Den Gigantiske Tråden

358 stemmer

1. 1. Kommer Fifa 12 i spillsamlingen din?

• Ja
      280
    • Nei
      37
    • Trenger mer info når den tid kommer
      25
    • Det er PES som gjelder
      7
    • Går for begge
      6
    • Ja, det gjorde det. Men fy FAEN som eg angrer!!!
      3

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Poenget med å leave er for å være ein jævel. Leaver ein så taper du berre kampen 3-0, og ledar du med meir enn 3-mål - så "vinner" han på det. Samtidig kan du ha skora nåken fine mål, som du ikkje får sett om han leaver.

Eller det kan være så enkelt som at han blir frakopla.

Lenke til kommentar

Klar for 4. div etter å ha vunnet nesten alle kampene i 5. div. Det var bare jævlig surt, spilte 4-4 i siste kampen.

Kort oppsummert: Skade på Doumbia etter ca 10 min, to mål imot før det hadde gått 20 min (uforståelig straffe og en corner), skade på stopper før pause og inn med en helt ubrukelig venstreback som er skyld i at forsvaret mitt var åpent som en låvedør, dommeren blåser av når jeg er alene med keeper, regnvær.

Regnvær hater jeg så intenst at jeg har vurdert å quite alle UT-kamper med regn. Men jeg tar meg sammen :p

Endret av LHUS
Lenke til kommentar

Enkelte folk skulle ikke hatt lov til å spille online. Leder 1-0 etter 40 min og da finner han ut at han skal stå i forsvar og sentre resten av kampen. Innimellom putter han og noen selvmål. Viss folk er så dårlige tapere så kan de like gjerne quitte. Dessuten var det bare 1-0..

post-70831-0-72389700-1334412467_thumb.jpg

Lenke til kommentar

rykka opp til PL idag med watford, og trenger forsterkninger, har lite med peng, men trenger ny midstopper, ny midbane sentral, ny ving, og ny spiss.... noen tips til bilig spillere?

Prøv karrieretråden ;)

Hvilken sesong er du i? Jeg kjøpte en sentral midtbanespiller ved navn Carmona ganske tidlig for ca. 1 mill og han har nå 80 hos meg. Av andre kan du forsøke på Biabiany og Andy Rooney (Forrest).

Lenke til kommentar

Dårlig er vel det peneste eg kan si om det. Det er ett makkverk uten sidestykke dessverre. Har altid likt Fifa spillene, men årets (eller fjorårets) utgave er nitrist.

Krass kritikk fra en som til og med har tatt seg tid til å legge ut flere youtube videoer av sin fifa-spilling. Merkelig å bruke mangfoldige timer på et "makkverk".

• Liker 3
Lenke til kommentar

Det stemmer.Og de videoene inneholdt vel 99% UT og VP tilegnet materialer, og uansett så vet de fleste etter dise årene at VP er noe eg er oppriktig fan av og UT er den eneste delen av spillet som fungerer såpass lenge at det går ann å få noe utav det.

På den kanalen du snakker om så stoppet Fifa videoene for en stund siden og på toppen av det hele så har eg stengt den kanalen, lurer på hvorfor? ;)

Og alle disse Fifa videoene var mest for å prøve å skaffe meg mest mulig subs siden Fifa har den største fan basen på YouTube sett bortifra COD og den gjengen, og da skjønner du nok at det er størst mulighet til å skaffe seg subs.

Nye kanalen min inneholder ikke en eneste Fifa video, igjen...lurer på hvorfor. Der gikk det faktisk 5 videoer før eg fikk en av UFC videoene mine på en Yeousch kanal.. Fifa who?

Spillet er uansett ett makkverk og det har det vært lenge. Nederlaget ble tilogmed oppløst (eller satt på vent) fordi denne utgaven av Fifa var så patetisk at alle mistet lysten til å spille.

Folk som blir logget av servere

Nedtellingsklokker som av og til er der og av og til ikke når en skal velge posisjoner.

AI medspillere som hele jævla tiden skal slå høye pasninger på deg selv om du står 1.5 meter unna.

Folk som mister tilkobling tilogmed etter at en kamp er ferdig og de får ikke en dritt.

Spillere som forsvinner og blir usynlige gjennom en hel kamp.

Du ender opp med en helt annen VP enn din egen når du starter en kamp.

Keepere som ikke kan få røde kort.

Spillet fryser.

Keepere som ofte oppfører seg som tilbakestående to-fotede elefanter og slipper inn mål som alle og da mener eg ALLE hadde klart å stoppe fra å gå inn.

AI spillerene klarer faktisk det kunststykket å vite akuratt hva du kommer til å gjøre hele tiden osv osv osv...

Mye av dette som eg har nevnt hadde vært en smal sak for EA å fikse men som alltid så driter de i det, sålenge de får pengene sine så er alt bare bra i deres øyne.

Kan godt hende de lager drittspill med vilje for at folk skal håpe at det blir bedre til neste år, det vet eg ikke. Men eg håper at Fifa 13 blir bedre, det kan umulig bli verre...Viss eg i det hele tatt kjøper det for å finne det ut.

Lenke til kommentar

Hva enn alle sier så synes jeg det er rart at folk som hater FIFA og mener det er helt elendig har 300-400 kamper der ;)

Blir ikke dere lei av hele det konspirasjonspratet om at EA har lagt inn slike feil med vilje bare for å irritere? Nei, FIFA er langt fra perfekt og jeg mener det er langt å gå, men bruk sunn fornuft så ser du at dette er et pokker så bra spill.

FIFA er frustrerende, det korter ned livet mitt, jeg mister håret av det, men jeg elsker det!

Lenke til kommentar

Ja, det er jo tydelig at du har gått lei, Lunatic. Jeg skal ikke diskutere noe imot bugsene du nevner, da jeg kun har spilt UT og mot venner denne utgaven og egentlig ikke har merket noe til det du nevner annet enn at jeg mistet forbindelsen endel i starten. Poenget mitt er bare at om du mener spillet er så elendig som du gir uttrykk for, så finner jeg det høyst merkelig at du har brukt så mange timer på det som du har, før du la det på hylla.

Lenke til kommentar

Skjønner det. Men poenget er det at alt som eg har nevnt er ting som irriterer så vannvittig men i mangel på ett annet fotballspill som har like mye historie hos meg som Fifa, så er det vanskelig å spille noe annet når en får lyst til å spille fotballspill.

Har jo såklart TIF på PS2 da men..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...