Gå til innhold

FIFA 12: Den Gigantiske Tråden

358 stemmer

1. 1. Kommer Fifa 12 i spillsamlingen din?

• Ja
      280
    • Nei
      37
    • Trenger mer info når den tid kommer
      25
    • Det er PES som gjelder
      7
    • Går for begge
      6
    • Ja, det gjorde det. Men fy FAEN som eg angrer!!!
      3

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fyttifaaen... Måtte vinne siste kampen min for å rykke opp i 5.divisjon. Endelig på veg opp igjen etter at eg raste nedover divisjonssystemet fra 3.divisjon. Får heile 4 straffer i kampen.

1. straffe: Prøver meg på ein lobb. Keeper står.

2. straffe: Midt i mål, hardt høgt oppe. Keeper står.

3. straffe: Nok ein gang, midt i mål.

4. straffe: Smeller av til sida så langt det går omtrent - gjett kva? KEEPER REDDER.

Må seiast at midt i mål straffene gjer eg med vilje. Keeperane står sjeldent.. Men no vettu, står han på 3 stk før han velger å slenge seg. Faen.

Lenke til kommentar

hvordan score på innlegg? mens jeg springer nedover linja, som regel har jeg 2 spisser som springer inn mot boksen, men legga blir altid dårlige.... enten høye og svake i kraft. eller så treffer jeg en forsvarer. av 100 legg har jeg scora på 1......

Hvilke knapp bruker dere til å legge inn? og jeg får heller aldri til å legge inn bak forsvaret, er liksom en rett linje, ikke noe buet innlegg.....

Hvor,når slår dere innlegget og hvilke knapp bruker dere?

Lenke til kommentar

En gang på firkant, venstrestikka oppover. Høytinnlegg.

Så kan du trykke to ganger fort på firkant for å få det lavt og hardt, og så kan du trykke tre ganger fort på firkant for noe ala det samme som nevnt.

Husker ikke forskjellen på to trykk og tre, men sikkert noen mer nerder enn meg som kan svare på det. Fifa er lagt på hylla for min del. Makkverk.

Lenke til kommentar

Bruker x3 meir enn berre når motstandaren er mellom meg og spelaren eg skal gi ballen til. Harde innlegg fører ofte til klabb og babb i feltet.. For har slått høge innlegg ofte, men kjem aldri først på ballen. Begynte i steden å bruke x3 meir! ;) Så klart må eg komme litt nærmare 16 meteren for å få god nok effekt da

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ426FqLv6

Dette er jo helt vanvittig! Ultimate Team føles jo faen meg ut som helt annet fotball spill! Er i første divisjon i Head To Head. Men på Ultimate Team taper jeg som det svir. Hvordan er det mulig å ha så jævlig stor forskjell på UT å vanlig?

Enda en del av spillet som får stryk karakter hos meg.

Endret av Slettet-PJ426FqLv6
Lenke til kommentar

Alt er lettere på UT, er pga de kortene man får. 5% speed trenere osv, ganske mange forskjellige kort som gir bedre ytelse på laget. Det som gjør at alt er helt forskjellig fra vanlig Fifa, eg vil ikke anbefale å spille UT hele tiden. Blir meget svak generelt i Fifa, blir som alt annet at man blir avhengig av at spillet går fort for å spille bra

Lenke til kommentar

Alt er lettere på UT, er pga de kortene man får. 5% speed trenere osv, ganske mange forskjellige kort som gir bedre ytelse på laget. Det som gjør at alt er helt forskjellig fra vanlig Fifa, eg vil ikke anbefale å spille UT hele tiden. Blir meget svak generelt i Fifa, blir som alt annet at man blir avhengig av at spillet går fort for å spille bra

Som jeg sa i et tidligere innlegg her så trenger du ikke +skills-kort for at spillet skal gå raskere og bedre (les: mer riktig).

Jeg bryr meg ikke om hvorvidt jeg blir en "dårligere" spiller av det, tilnærmet 100 % av mine kamper er jo UT og da er det UT som betyr noe.

Og hvis jeg skulle spille med ekte lag så er det bare fordi jeg vil ha forandring eller fordi jeg får en invitasjon, og da kan jeg leve med at spillerne er fucka i de få kampene.

Hvis det ikke hadde vært for UT så hadde FIFA 12 nesten vært penger ut av vinduet, jeg hadde aldri orka å spille mange kamper med ræva spillere. Med ekte lag er vel omtrent alle andre enn Messi og Ronaldo helt på trynet.

Lenke til kommentar

Fy faen. Spilte 3 kamper i dag med Brazil, og dommerne har vært HELT ute å kjøre. De har feildømt så utrolig mye imot meg at jeg ikke helt kan ta det seriøst. EA må fikse dommere, og EA må fikse keepere. Begynner å miste tålmodigheten med EA altså.

Lenke til kommentar

Jeg er ingen Fifa fanatiker, men jeg merker at i det jeg trykker feks. x som er passning, så tar det noen sek før den reagerer. Kjører første v. av ps3, ikke at jeg skulle tro maskinen er bad. Men er det sånn hos alle? Er veldig irriterende :p

Lenke til kommentar

EA må fikse dommere, og EA må fikse keepere. Begynner å miste tålmodigheten med EA altså.

Angående keepere hadde det vært veldig greit om det oftere ble dømt straffe når keeperen meier deg ned.

Jeg irriterer meg likevel mer over hvor latterig dårlig de er på å redde langskudd som bare daler ned i mål. De har jo hundre år på å nå bort.

Lenke til kommentar

Tidenes latterligaste situasjon skjedde idag. Leder 2-1 over Spania online med Man Utd. Så får Spania straffe. Ikkje skjønnar eg korfor. Torres kjem springandes inn i 16meteren med ballen, eg kjem med Vidic og tar ballen. Rører ikkje spelaren ein gang - og så får dei straffe. Satt og såg på den situasjonen fleire gangar i reprise, og eg rører rett og slett ikkje spelaren.

Vant kampen 3-2. Men likevel

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...