Gå til innhold

FIFA 12: Den Gigantiske Tråden

358 stemmer

1. 1. Kommer Fifa 12 i spillsamlingen din?

• Ja
      280
    • Nei
      37
    • Trenger mer info når den tid kommer
      25
    • Det er PES som gjelder
      7
    • Går for begge
      6
    • Ja, det gjorde det. Men fy FAEN som eg angrer!!!
      3

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hadde nettopp 20 skudd, 18 på mål. Fasit: 11-0.

Hva tenker egentlig folk når de velger Werder Bremen? Han hadde Wiese, og resten er som søppel å regne.

Fant ut at jeg skulle spille sesong igjen, og da var jeg visst i 6. div. Pangstart med 11-0 da, CSKA var ganske digg.

Lenke til kommentar

Oi, såpass ja! Er selv i 5. div nå, vant første kampen 5-2, ledet 3-0 etter 30. min, så fant jeg ut at jeg måtte la han få noen mål så han ikke ragequittet, siden jeg hadde et sykt skudd med Maggio fra 30-40 meter som gikk stang inn som jeg ville lagre, hehe :)

Lenke til kommentar

Wilshere inn transfer request! Det eneste som motiverer meg med å spille karrieremodus er å se spillerne utvikle seg.

Er enig i det, og det burde være mer fokus på spillerutvikling i FIFA-spillene.

Btw er Ritchie de Laet endelig oppdatert av EA, 88 i aks og 86 i spurt på karrieremodus.

Spillerne er dårligere i sesongspillet enn i UT? Doumbia er i hvert fall skrekkelig mye dårligere.

Ja, uff. Forskjellen er ekkelt stor.

Endret av The Red Knight
Lenke til kommentar

EA må seriøst få gjort noe med spillerkvaliteten på kamper med standard, ekte lag. Spiller med Chelsea, og selv Torres er søppel. Spillerne kan verken drible, vende eller skyte.

Virker som EA har fått det spot on.

Jepp, men da hadde det vært greit om jeg ble advart av lavere rating. Nå ser de faktisk solide ut.

Lenke til kommentar

Spillerne er dårligere i sesongspillet enn i UT? Doumbia er i hvert fall skrekkelig mye dårligere.

Ni strake seire nå, seks i 6. div i tillegg til de tre første i 5. div.

Doumbia er en spiller eg rett og slett vil ha fjernet fra hele Fifa, roper Noob fra hele spilleren. Bare å løpe så får han ballen med seg i alle mulige varianter. Men over til spørsmålet ditt, spillerne er mye enklere å bruke i UT. Alt går mye fortere, vet ikke om det har noe med de kortene man får der det står "5% speed" trener, som gjør spillerne enda raskere. Finnes mange varianter av de kortene. Eg ble en dårligere Fifa spiller når eg spilte UT en periode, blir bare skrekkelig avhengig av fart.

Lenke til kommentar

Er det noen som har hørt noen rykter om FIFA13? Vet det er lenge igjen, men det er kanskje kommet noe? Synes å ha hørt noe om et videreutviklet fintesystem, men husker ikke om var offisielt eller bare rykter.

Om det skulle stemme vil jeg mene det er (litt) feil fokus da fintesystemet fungerer relativt bra. Det kan ennå være pokker så vanskelig å finte ut forsvarere på verdensklasse/legendarisk, men alt i alt fungerer det bra. Det som derimot kunne trengt en overhaling var både den kunstige intelligensen til medspillerne dine samt et mer oppslukende karrieremodus. Se på FM, det er jo en helt verden i seg selv!

Lenke til kommentar

Vet noen hvordan man får til duppen på frispark? Jeg får den sånn annen hver gang. Fryktelig irriterende når jeg vet åssen jeg skal score på frispark egentlig. Drar venstreanalogen fram, men det er ikke alltid den rekker å duppe. Jeg har like mye kraft hver gang.

Lenke til kommentar

Doumbia er en spiller eg rett og slett vil ha fjernet fra hele Fifa, roper Noob fra hele spilleren. Bare å løpe så får han ballen med seg i alle mulige varianter.

Noe sier meg at du har for trege forsvarere og/eller ikke klarer å dekke rom.

Jeg har spilt mye med Doumbia i UT, uten å tune'e han med kort. Er fortsatt en helt annen spiller.

Lenke til kommentar

Savner frispark"motoren" fra FIFA10 (ja, jeg skippet 11'a). Føler det er bare tilfeldig nå. F.eks hvis jeg står på frisparktrening, og gjør alt det samme 2 ganger, så kan ene skuddet fyke til skogs og det andre gå i krysset.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...