Gå til innhold

FIFA 12: Den Gigantiske Tråden


  

358 stemmer

  1. 1. Kommer Fifa 12 i spillsamlingen din?

    • Ja
      280
    • Nei
      37
    • Trenger mer info når den tid kommer
      25
    • Det er PES som gjelder
      7
    • Går for begge
      6
    • Ja, det gjorde det. Men fy FAEN som eg angrer!!!
      3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er selvsagt noen motstandere som er bedre enn andre når det kommer til fart på spillet. De fleste failer stygt. Fart er kanskje det største problemet når det kommer til Pro Clubs, eg har 570 kamper som ANY, top 1000 i verden. de få kampene vi taper er som regel mål som kommer gjennom høye baller, og de som spiller som ANY( Nesten ingen som tar det ansvaret) vet hva eg snakker om. umulig å følge uansett hvordan man bevege seg.

Lenke til kommentar

Det er noko som heiter å gi seg når ein er på toppen. Det skulle eg faen meg har gjort.. Rykka ned fra 3.div til 8.div og tapte første kampen min der 6-0(8-14 sjanser i favør meg). Har alltid ballen mest, flest skudd, flest taklinger, høgst pasnings% - men skudda treffer jo aldri mål(Treffer ofte mål, men keeperen er jo overgod kvar gang).

 

Trur rett og slett eg må legge fra meg det her hersens spelet.

 

Btw, CDen er faktisk knekt fra holet i midten og litt ut. Var sikker på at den var ødelagt, så begynte å bøye på den. Ufattelig nok så fungera den fortsatt.

Lenke til kommentar

Etter updaten hvor Newcastle ble oppgradert fra 4 til 4,5 stjerner sliter jeg med Newcastle. Klarte nesten ikke å vinne noen kamper. Testa Man City, og med de har jeg vunnet alle kampene jeg har spilt. Kan ikke forstå at Krul og Hart begge har 78, Krul slipper jo inn alt av skudd, mens Hart er en levende vegg.

Lenke til kommentar

FIFA Street er vel den typen spill som kun er moro sammen med kompiser når du har tatt en (god del) øl? FIFA kan til tider være ganske enerverende og det er kanskje ikke så mye forskjell fra kamp til kamp, men dæven døtte FIFA Street er kjedelig, det var i allefall det sist jeg prøvde det.

 

Kort sagt: repeterende, overdrevent arkadespill som kun passer på nach.

Lenke til kommentar

Hvorfor kaller kommentatoren Gervinho for Yao Koazci noen ganger?

Det er hans ekte navn. http://en.wikipedia.org/wiki/Gervinho

Satt selv å undret på dette før jeg sjekket det ut nå nylig :p

 

Nye Fifa Street er vel greit det på et slapt vors med gutta, men det første som slo meg når jeg prøvde det er at levetiden kommer til å være like kort som karrieren til en Idolvinner. Kommer nok aldri til å bruke penger på det.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ426FqLv6

Haha! Dette er så vanvittig latterlig! Er på den fjerde eller femte sesongen på karrieremodus, så leverer Wilshere inn transfer request! Det eneste som motiverer meg med å spille karrieremodus er å se spillerne utvikle seg. Året før ville Real Madrid kjøpe han for over 800 mill. Nå var Wilshere blitt 90, åsså gjør han dette! Endte selvfølgelig opp i Barcelona for en billig penge. WANKER!

Lenke til kommentar

Apropos merkelig navn på FIFA kom jeg til å huske på "Del Piero Togon" fra FIFA 97. Googlet og fikk opp dette fra Wikipedia:

 

"The pronunciation of certain players' names would change depending upon whether they were performing attacking or defensive duties, such as Roy Aitken being referred to as "Akin" if he made a tackle or clearance. Similarly, Alessandro Del Piero, who was called "Del Piero Togon" on the game, was referred to as "Del Piero Tognon" , followed by a small hiccuping noise when he performed a tackle. Such commentary errors did not take away from the game's appeal, and in fact have given it a cult status amongst many players which means the game is still widely played today."

 

Skurrelyden (hikkelyd, really?) på "Togon" var en klassiker :!: Edit: smileys funker altså dårlig på det nye forumet.

Endret av LHUS
Lenke til kommentar

Ikke meningen å "avbryte" diskusjoner osv, men jeg får ikke noe svar fra moderator.. Skjønner absolutt ikke åssen jeg skal få startet en ny tråd? Kan noen hjelpe meg?

 

Forresten. Fifa12 skal så definitivt i min lille spillsamling. Er i militæret så gamer så og si hver dag, selvom jeg er jente! Men øvelse gjør mester, så nå har jeg gått til innkjøp av egen spillkonsoll :D Hihi..

 

Men, hjelp? heh.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Noen som har opplevd du kjøper og skriver kontrakt med en spiller i karrieremodus, bare for at spilleren velger å gå til en annen klubb etter å ha akseptert kontrakten med deg?

Er det da normalt at du likevel mister pengene for spilleren og lønningene dere ble enige om ?

 

Skjedde meg i går, og kostet meg halve overgangsbudjettet mitt :(

Lenke til kommentar

Ikke meningen å "avbryte" diskusjoner osv, men jeg får ikke noe svar fra moderator.. Skjønner absolutt ikke åssen jeg skal få startet en ny tråd? Kan noen hjelpe meg?

 

Forresten. Fifa12 skal så definitivt i min lille spillsamling. Er i militæret så gamer så og si hver dag, selvom jeg er jente! Men øvelse gjør mester, så nå har jeg gått til innkjøp av egen spillkonsoll :D Hihi..

 

Men, hjelp? heh.

 

Gå først til den kategorien der tråden din hører hjemme, så er det bare å...

 

post-97018-0-70944000-1331908311_thumb.jpg

Endret av LunaticFanatic
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...