Gå til innhold

FIFA 12: Den Gigantiske Tråden


  

358 stemmer

  1. 1. Kommer Fifa 12 i spillsamlingen din?

    • Ja
      280
    • Nei
      37
    • Trenger mer info når den tid kommer
      25
    • Det er PES som gjelder
      7
    • Går for begge
      6
    • Ja, det gjorde det. Men fy FAEN som eg angrer!!!
      3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Trykker du 2 ganger på firkantknappen når du tar innlegg. (1 gang for innlegg i utgangspunktet + 1 ekstra) så går innlegget i hoftehøyde på spilleren, og ofte hardere og mer presist foran mål, enn innlegg som er høye, eller at du prøver å sentre foran mål hardt fra dårlig posisjon.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Trykker du 2 ganger på firkantknappen når du tar innlegg. (1 gang for innlegg i utgangspunktet + 1 ekstra) så går innlegget i hoftehøyde på spilleren, og ofte hardere og mer presist foran mål, enn innlegg som er høye, eller at du prøver å sentre foran mål hardt fra dårlig posisjon.

x3 er også veldig effektivt om du har spelara i boks! Enten går ballen via ein motspelar i mål, eller så toucher du berre ballen med ein du styrer. Mål 4-5 ganger..

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ha en som skyter motsatt fra den siden du får corner på. Og hold venstresticken i den retningen du vil skru.

 

Om du har corner fra høyre så brukerdu en venstrefoten spiller og gjør som eg skrev, og motsatt fra andre siden.

 

Prøver det også da, takk igjen.

 

For å sitere Erik Thorstvedt: "Skjønner ikke hvorfor det finnes lag som satser på utoverskrudde cornere. Innoverskrudde tett på første stolpe er mye farligere, da trenger man bare en styring, enten fra forsvarer eller angriper, eller så har du flaks og ballen går rett i mål".

Lenke til kommentar

Jeg ventet så lenge, men vil aldri vente evig!

 

Jeg nærmer meg min 5 ligatittel nå folksens!

 

Siden FIFA 12 favoriserer fart og tempo på spillere, så har jeg funnet det perfekte laget! ECUADOR!

 

Du møter ikke generelt god motstand, som med Tottenham, og du har heller ikke rævva spillere, som da du er LSK.

 

ECUADOR ER VEIEN TIL MIN 5 LIGATITTEL! Til nå i sesong 40: 3 kamper, 3 seire.

 

Benitez og Valencia på kantene er hele hemmeligheten, ellers er laget bortkastet!

Lenke til kommentar

FIFA 12 er farlig! Jeg legger meg først nå(!), etter mange timer med Manager Mode. Prøver å få Northampton Town opp til Premier League, så solgte en god del spillere i første sesong for å kunne kjøpe bedre spillere. Det merket jeg godt i andre sesong når halve troppen var ute med langvarige skader. Tok sin tid før overgangsvinduet åpnet og jeg kunne hente inn noen reserver. Der ramlet jeg over Erlend Hanstveit som var mer enn villig til å signere. Herlig! Perfekt for min stall. Gammel, men det gjør ingenting. Han er savnet her i Bergen, så måtte nesten få han inn.

 

Vet egentlig ikke hvorfor jeg skriver dette. Jeg er vel bare overtrøtt og pratesyk.

 

Uansett, god "natt"! :D

Endret av Smål
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...