Gå til innhold

FIFA 12: Den Gigantiske Tråden

358 stemmer

1. 1. Kommer Fifa 12 i spillsamlingen din?

• Ja
      280
    • Nei
      37
    • Trenger mer info når den tid kommer
      25
    • Det er PES som gjelder
      7
    • Går for begge
      6
    • Ja, det gjorde det. Men fy FAEN som eg angrer!!!
      3

Anbefalte innlegg

Nei, jeg bruker Lennon på venstre, og Bale på høyre. Det er mye enklere å rykke kontrollert i fra da, + å dra seg inn og skyte, eller sentre. Tro meg!

Nå har jeg funnet et nytt lag, Shrewsbury! Bruk de 90 i speed vingene, så vinner du uansett. Men bruk vingene aktivt, ALT må gå via dem!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Finesse shot er best slik han har satt det opp. =)

Skjønner, men det ser fortsatt litt dumt ut.

Edit: noe man kan trykke for å sikre seg et lavt skudd? Hender at jeg skyter i tverrligger på åpent mål.

Jeg mener å ha lest man kan holde inne L2, det er iallefall det jeg bruker når jeg skal skyte hardt og lavt. Kan hende det er mest psykisk, men funker iallefall på langskudd.

Lenke til kommentar

Finesse shot er best slik han har satt det opp. =)

Skjønner, men det ser fortsatt litt dumt ut.

Edit: noe man kan trykke for å sikre seg et lavt skudd? Hender at jeg skyter i tverrligger på åpent mål.

Jeg mener å ha lest man kan holde inne L2, det er iallefall det jeg bruker når jeg skal skyte hardt og lavt. Kan hende det er mest psykisk, men funker iallefall på langskudd.

L2 funker bra på langskudd ja, beste er å dytte ballen fremfor seg med høyrestikka for så å holde inn L2 mens man skyter. Det er overraskende hvor harde skudd man kan få på den måten. Ellers er vel det beste trikset for å skyte lavt å bare så vidt være borti skyteknappen.

Lenke til kommentar

Bruker å trykke R1(Sprint med meg) + skuddknappen for hardt skudd, og så holder eg berre kortare skuddknappen for lavt skudd. Trefffer du rett og skaffer deg teknikken på det, så er det rimelig effektivt! Spesielt når du kjem skrått mot mål og berre skal legge den i første hjørnet :)

Lenke til kommentar

Bruker å trykke R1(Sprint med meg) + skuddknappen for hardt skudd, og så holder eg berre kortare skuddknappen for lavt skudd. Trefffer du rett og skaffer deg teknikken på det, så er det rimelig effektivt! Spesielt når du kjem skrått mot mål og berre skal legge den i første hjørnet :)

Altså.. R1, da mener du plasseringsknappen? Slik at spilleren din plasserer skuddet med innsiden av foten? Er vel ikke det vi mener med hardt skudd..

At det er en bra måte å avslutte på er jeg derimot enig i.

Lenke til kommentar

Nei, han mente sprinteknappen, dvs R2 hos de med standard oppsett. Ikke at jeg skjønner det siden det vel til og med i manualen (eller var det en av instruksvideoene?) nevnes at nøyaktigheten synker i takt med farten på spilleren. Men det er jo enkelte spillere man kan skyte med fra omtrent overalt og i hvilken fart som helst uten at det ser ut til å ha noen negativ innvirkning på presisjonen.

Lenke til kommentar

Lag du kan vinne med ALENE, kun ved å bruke vingene er (pr. 4-3-3):

Tottenham: Lennon - Spiss - Bale

Ecaudor: Benites - Spiss - Valencia

Shrewbury: Taylor - Spiss - Ainsworth

Lillestrøm: Ezyodawe/Bolly - Spiss - Knudtzon

Spesielt referert lagene under Tottenham, der motstanderen stort sett vil bli eid pga. hurtighet sin.

Det ser ut som jeg har en forbannelse over meg, vinner aldri min 5. Ligatittel...

Lenke til kommentar

Litt klønete skreve av meg ja. Iallfall, R1(Altså, den eg bruker å sprinte med. Hardt skudd, finesseskudd etc endrer seg i takt med at eg bytter på oppsettet - dikka skjønner sikkert..)Ikkje veit eg om det er ein "skyt-hardt-knapp," men den fungerar fint med meg. Er som regel med ving aka. Nani, Valenica og Young eg har på United på vingane som er ekstremt gode på nettopp det. Ved å trykke R1, så avfyrer dei skudd raskare(!) og hardare. Igjen, veit ikkje om det står i manualen at det er rett eller galt - men når det fungerar med meg, så gjer eg det :)

Rotete, men folk skjønner vel prinsippet mitt. Og sjølv om presisjonen minkar, så er det som regel presist nok. Bruker det i pressa situasjonar, der det er trangt eller når eg skal få avslutta raskt og uventa. Har eg god tid på å sikte, så er det naturlig for meg å bruke plasseringsknappen.

Men, det var vel prat om lave skudd. Der er det vel enkelt og greit berre å ikkje holde skuddknappen for lenge.

Endret av Pop-Fiske
Lenke til kommentar

Trykker L2 (knappen for finter) når jeg skal skyte hardt og lavt. Samtidig har nok jeg dårligst stats av samtlige her inne på FIFA 12. Nettopp tapt 5-6 kamper på rad, og må vinne siste kamp for å ikke rykke ned igjen til 7. eller 8. divisjon.

Slipper inn mål hver gang jeg får corner mot. Skjønner ikke hvordan jeg plutselig har blitt elendig på cornere. Uansett hvilket lag jeg er, så står motstanders spillere som stålmenn i ro i boksen. Jeg kommer meg ikke foran, og klarer ikke skubbe dem. :(

Lenke til kommentar

Berre å trykke deg foran det ved å "release" spelaren din fra sin posisjon på corneren!

Btw, hadde 86-47-98 i stats etter dårlig form. Satte meg eit mål om å vinne 100 kampar før eg tapte 100.. Kom så nærme som 97-48-100.. :( Var jo i 3. div med 13 poeng før eg rykte ned til 6. div igjen, no er eg i 4. div og snart i 3. div igjen - jaujaau :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...