Gå til innhold

FIFA 12: Den Gigantiske Tråden


  

358 stemmer

  1. 1. Kommer Fifa 12 i spillsamlingen din?

    • Ja
      280
    • Nei
      37
    • Trenger mer info når den tid kommer
      25
    • Det er PES som gjelder
      7
    • Går for begge
      6
    • Ja, det gjorde det. Men fy FAEN som eg angrer!!!
      3


Anbefalte innlegg

I det siste har jeg spilt en del med Belgia. Har mange gode forsvarsspillere, et beist på midten i Fellaini og en god angrepsrekke med Mertens, Lukaku og Hazard. Anbefales å prøve ut!

 

Belgia er uten tvil et bra landslag. Jeg pleier som vanlig å spille med Portugal, England, Brasil eller Belgia.

Portugal har Ronaldo som kan score fra hvor som helst. Spiller litt dårlig når jeg spiller med det laget ettersom alt skal via Ronaldo.

England har Lennon, Young og Walcott som er lynraske.. og Gerrard, Rooney og Lampard som nesten kan score når tid som helst.

Brasil - alle er raske og har god teknikk.

 

Kan du ikke legge 5 bak i de kampene du også?

 

Har sett enkelte jeg spiller mot kan endre hele angrepet når de har corner. Han som tar hjørnesparket løfter armen, og du ser tydelig at alle som står i 16 skifter posisjon.

 

Hvordan gjøres dette?

 

Når du er inne på arenaen så trykker du "Select". Da kommer det opp en meny, også kan du velge om du vil lage en egen frispark-/cornervariant. Kanskje litt vanskelig å forstå seg på i starten, men..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kan også få ut litt frustrasjon når jeg først er her. Hvorfor er Real Madrid så latterlig gode på spillet? Spiller for tiden i 1. div og møter Real Madrid i 9 av 10 kamper. Det positive er jo at veldig mange som bruker Real Madrid ikke er fullt så gode og egentlig bare gjør ting med Cristiano Ronaldo, men det er noen som kan spille og da blir det fort vanskelig. Hvilken som helst spiller kan skyte fra 20 meter og inn.. ballen går nesten automatisk i mål.

 

Alle spillerne er lynraske, selv om ikke statsen tilsier det. Ashley Young er vel den eneste spilleren på United som faktisk har sjans til å løpe fra hvilken som helst RM-spiller, ja til og med Xabi Alonso. Hater når jeg er på vei til dødlinja med for eksempel Nani og Alonso sprinter meg opp og tar fra meg ballen. Føler liksom for å gråte. Xabi Alonso, liksom.. hvor treg er ikke han på ordentlig.

 

AC Milan er også et lag jeg hater å møte. Føler forsvaret mitt gjør feil - som de aldri gjør i andre kamper - mot Real Madrid og spesielt AC Milan. Zlatan i bakrom er jo livsfarlig.. og for guds skyld ikke la Zlatan vende opp fra 30 meter og inn. :roll:

 

Enkelte spillere er bare helt sinnsyke.

Lenke til kommentar

Jeg spilte med en fyr, som kunne bytte innkasttaker, hvordan gjør man dette? Online.

 

PS: Flere som synes 10, 9, 8, 7, 6, 5, 4, 3.-divisjon er ALTFOR lett. Mens 2 er UTROOOLIG vanskelig, mens 1 kun er plankekjøring? Slik det er her hos meg, så gikk jeg RETT opp fra 10 til 1 div. på første forsøk av alle gangene, men når jeg rykket ned til 2.-div igjen, så måtte jeg kjempe med nebb og klør for å holde meg levende.

 

Det er jo ikke logisk at førstediv er enklere enn andrediv?

Heeeer er det noko feil... Korleis kan du sei at 1.div er plankekøyring når du rykka NED fra 1.div til 2.div..? :hmm:

 

Btw, har rykka ned fra 2.div(trur eg) og rett ned i 6.div. Alt går imot meg.. Folk har blitt flinke på og skore :hrm:

 

Btw; er med på nokre kampar seinare! Har fortsatt angrepsspelet mitt i orden. Er kun forsvarsspelet mitt som går til helvete og lenger.. Skal berre vaske badet først

Endret av Pop-Fiske
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg er også i 1. divisjon og har det vært det i godt over en måned. Jeg slet et par sesonger i 2. og 3. divisjon, men i 1. divisjon er kampene mye enklere. Tror nivået er større i 2. divisjon per dags dato. Det virker sånn.

Endret av Magiii
Lenke til kommentar

Ok, startet på en karrieremodus med Bayern Leverkusen.

Valgte ut favoritt formasjonen min: 4-1-2-1-2

Kjøpt noen spillere, og fått ut 1 trur jeg. Har en tillit på unge spillere, også på fifa.

Så første 11'r min ser sånn ut

K: Adler

HB: Castro

HMS: Musacchio

VMS: Botía

SDM: Ballack

HM: Sam

VM: Barnetta

SOM: Augusto

HS: Schurrle

VS: Derdiyok

 

Mens jeg har en litt tam benk, med noen unge spillere med potensiale

Leno

Reinartz

Toprak

Rolfes

Townsend

Ortega

Jørgensen

 

Funnet ut at selvom Ortega er 69, har han et stort potensiale, å har spilt gode kamper!

 

Noen som vet om noen gode kjøp jeg kan gjøre neste overgansvindu?

Lenke til kommentar

Bra flere er enige med meg, om at 2.-div er vanskeligere enn 1.-div.

 

Hvor mange stjerner har dere i H2H-season? Under nicket mitt så står jeg på 4,5. Hva skal til for å få 5?

Jeg har alleredet 4 Ligatitler og 8 Premier Cup'er (øverste Cup).

 

Og hvordan bytter man innkasttaker? Har sett noen gjøre det.

 

Hvaslags formasjon bruker dere? Foretrekker 5-2-2-1, hva bruker dere?

Lenke til kommentar

Jeg bruker stort sett Tottenham som sagt i 5-2-2-1:

 

Gomes

Walker - Dawson - King - Gallas - Assou-Ekotto

Modric - van der Vaart

Bale - Defoe - Lennon

 

Planlagte bytter:

 

Defoe ut, Geovani dos Santos inn, Lennon som spiss, Geovani ut på ving.

van der Vaart ut, Parker inn.

King ut, Kaboul inn.

 

Taper med Tottenham mot Lyon, taper med Lyon mot Dortmund, taper med Dortmund mot Tottenham. Den rekken er ikke logisk forklarlig. Men jeg står stuck på 4 ligaer, og 8 cuper.

 

Noen tips til offensive taktikker?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...