Gå til innhold

FIFA 12: Den Gigantiske Tråden

358 stemmer

1. 1. Kommer Fifa 12 i spillsamlingen din?

• Ja
      280
    • Nei
      37
    • Trenger mer info når den tid kommer
      25
    • Det er PES som gjelder
      7
    • Går for begge
      6
    • Ja, det gjorde det. Men fy FAEN som eg angrer!!!
      3

Anbefalte innlegg

Da jeg slo på spillet nå fikk jeg opp en melding om at det er noe galt med serverinnstillingene (what a surprise...).

Kunne velge ja for å endre innstillingene eller nei for å beholde de gamle. Jeg vet nada om serverinnstillinger så jeg valgte nei.

Men jeg har jo enorme problemer etter UT-kamper, hvor jeg blir frakoblet etter ca halvparten av kampene. Med andre online-kamper går det helt fint.

Kan jeg manuelt gå inn i serverinnstillingene etter å ha valgt nei? Hvor går jeg inn, hvordan sørger jeg for at innstillingene er riktige?

Har tatt kontakt med EA, men de har ikke svart nå etter flere dager.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er sikkert bare en melding om at dine innstillinger som er lagret på ps3en (dvs, kamerinnstilling, kontrollerinnstilling, vanskelighetsgrad osv) ikke matchet det som var lagret i din profil hos EA. Dette kan skje hvis du endrer på noe etter å ha mistet forbindelsen med EA. Helt normalt mao.

Lenke til kommentar

Det er sikkert bare en melding om at dine innstillinger som er lagret på ps3en (dvs, kamerinnstilling, kontrollerinnstilling, vanskelighetsgrad osv) ikke matchet det som var lagret i din profil hos EA. Dette kan skje hvis du endrer på noe etter å ha mistet forbindelsen med EA. Helt normalt mao.

Hm, kan ikke huske å ha endret på noe.

Men angående UT-problemet, det er ikke noe jeg kan gjøre fra eller til?

Lenke til kommentar

Er ikke det det er snakk om da.

Det er snakk om at en viss spiller ved navn Cristiano Ronaldo kan skåre fra hvor han vil, finte ut så mange spillere han vil og løpe fra alt.

Laget er rett og slett for OP iforhold til feks Barca som forøvrig jeg syntes er mye lettere og slå enn Real Madrid.

Men det er hvertfalt min opplevelse. Slikt var det i Fifa 11 og

Lenke til kommentar

Er ikke det det er snakk om da.

Det er snakk om at en viss spiller ved navn Cristiano Ronaldo kan skåre fra hvor han vil, finte ut så mange spillere han vil og løpe fra alt.

Laget er rett og slett for OP iforhold til feks Barca som forøvrig jeg syntes er mye lettere og slå enn Real Madrid.

Men det er hvertfalt min opplevelse. Slikt var det i Fifa 11 og

Ah du er en slik en.

Om CR7 får score fra hvor han vil og finte bort alt og alle så kan du ikke forsvare deg. Og jada, han er rask som bare pokker. Men det er ikke verre enn at en aldri lar han få stikke fra.

Og det er mer slik at de som er voldsomt dyktige bruker antatt svakere lag enn disse UK bomsene som kun spiller med Real for å bruke CR7 til å løpe fra folk med.

Fantastisk morro å slå slike folk når du bruker "svakere" lag som de fjortisene som sitter på andre siden aldri har hørt om engang. Tolmodig i forsvar og noen finter i vokabularet så kommer du deg fort forbi disse Real ronkerne.

Lenke til kommentar

Jeg tror det er verre å ha 70 % possession og tape 1-0. Det er iallfall frustrerende for min egen del.

Jeg har forresten spilt litt med norske lag i det siste, og det er rimelig morsomt å score hattrick med Rushfeldt for Tromsø f.eks.

Tarik har forresten fantastiske fysiske ferdigheter, så han er en drøm når man møter lag på samme nivå som FFK. Det hender dessverre at man blir matchet mot en god del bedre motstand, når det tydeligvis ikke er annet tilgjengelig.

Lenke til kommentar

Herregud, har gamet litt med en kompis online på slike random kamper. Der møter jeg stadig folk som har, ja hva heter det - buffet laget med alle de beste spillerne. F.eks Ronaldo på Milan, jeg ser ikke underholdningsverdien i slikt.

Lenke til kommentar

Jeg spilte med en fyr, som kunne bytte innkasttaker, hvordan gjør man dette? Online.

PS: Flere som synes 10, 9, 8, 7, 6, 5, 4, 3.-divisjon er ALTFOR lett. Mens 2 er UTROOOLIG vanskelig, mens 1 kun er plankekjøring? Slik det er her hos meg, så gikk jeg RETT opp fra 10 til 1 div. på første forsøk av alle gangene, men når jeg rykket ned til 2.-div igjen, så måtte jeg kjempe med nebb og klør for å holde meg levende.

Det er jo ikke logisk at førstediv er enklere enn andrediv?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...