Gå til innhold

FIFA 12: Den Gigantiske Tråden

358 stemmer

1. 1. Kommer Fifa 12 i spillsamlingen din?

• Ja
      280
    • Nei
      37
    • Trenger mer info når den tid kommer
      25
    • Det er PES som gjelder
      7
    • Går for begge
      6
    • Ja, det gjorde det. Men fy FAEN som eg angrer!!!
      3

Anbefalte innlegg

Jeg har prøvd å holdt med så oppdatert som overhodet mulig om FIFA 12, men har ikke hørt en pøkk om de har utbedret noe i Be A Pro. Har det kommet noen nyheter som jeg bare ikke har fått med meg eller er har det vært full radiotaushet?

David Rutter har sagt at de har fikset en del bugs som fantes i den spillmodusen, og ellers lagt stor vekt på manager mode. Altså ikke noe særlig nytt i BAP.

http://forum.ea.com/uk/posts/list/933577.page

However, Online Team Play (OTP) and Clubs are a different story. It’s fair to say we didn’t have the best year in terms of stability for OTP and Clubs and we’ve worked hard on making that better for FIFA 12.

That’s one side of it. The other side is on us. For FIFA 12 we have spent a lot of time looking at our code for OTP and Clubs in order to improve the reliability of your connections to the game. We decided that was probably more important to you than anything else we could do.

Er hentet fra en tråd av en EA ansatt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har prøvd å holdt med så oppdatert som overhodet mulig om FIFA 12, men har ikke hørt en pøkk om de har utbedret noe i Be A Pro. Har det kommet noen nyheter som jeg bare ikke har fått med meg eller er har det vært full radiotaushet?

Mye bedre AI. Altså lagets forståelse av spillet. Skal derfor bli lettere å vere en lagspiller i be a pro og ikke bare de sololøpene, eller håpløse pasningene.

Chicharito: Du trenger ikke gold-abo for å laster ned demoer. Alt du trenger er kontakt med interntet ;)

Lenke til kommentar

Mye bedre AI. Altså lagets forståelse av spillet. Skal derfor bli lettere å vere en lagspiller i be a pro og ikke bare de sololøpene, eller håpløse pasningene.

Chicharito: Du trenger ikke gold-abo for å laster ned demoer. Alt du trenger er kontakt med interntet ;)

Vel, samme hvor gode medspillerne er, dersom de ikke fikser ting som at du må spille alle kampene, du blir aldri byttet ut osv. så syns jeg de bare kan drite i hele greia.

Lenke til kommentar

Og for de som teller ned minutter og sekunder til demoen:

#FIFA12 demo times:

Xbox 360 -13th Sept *from* 10am BST/2am PST

PS3 (N America) – 13th Sept *from* 2pm PST

PS3 (EU) – 14 Sept *from* 5pm - trolig CET...

Det vil si at å lage en amerikansk PS3 konto for å få demoen tidligere burde tidligst gi deg tilgang sent om kvelden i morgen tirsdag fra 23.00..

Lenke til kommentar

Så alle med 360 får den i morra kl 11?

Fra og med. Xbox sender ut demoer da. Vi kan være heldig å få det kl 11 og det kan komme senere. De to forrige årene har spillet kommet rundt 12.

Trenger ikke gold-abo for å laste ned demoer. Gold-abo er bare for online spilling og muligens noen andre eksklusive greier.

Om man skal laste ned demoen første uken etter release trenger man gold, jo.

Det jeg også trodde.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...