Gå til innhold

FIFA 12: Den Gigantiske Tråden

358 stemmer

1. 1. Kommer Fifa 12 i spillsamlingen din?

• Ja
      280
    • Nei
      37
    • Trenger mer info når den tid kommer
      25
    • Det er PES som gjelder
      7
    • Går for begge
      6
    • Ja, det gjorde det. Men fy FAEN som eg angrer!!!
      3

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skrudde på PS3 isted for å spille litt FUT. Men når jeg søkte etter motstander så fikk jeg beskjed om å skrive inn OnlinePass på nytt? Og når jeg da trykker på alternativet som lar meg skrive det inn på nytt, fryser spillet i cirka et halvt minutt og jeg blir ført tilbake til arenaen igjen? Hva skjer? :hmm:

Lenke til kommentar

Hvor ble det forresten av Mole in(Glory)Hole egentlig? han forsvant plutselig etter videoen eg la ut. :ph34r:

Noen som har lurt han med seg inn i ei mørk bakgate?

Han er totalt vekke frå PSN også.. :ph34r:

Btw, sliter virkelig med å omsette sjanser til mål. Merkelig vanskelig å treffe mellom stengene..

Lenke til kommentar

Btw, sliter virkelig med å omsette sjanser til mål. Merkelig vanskelig å treffe mellom stengene..

Samme her, de to-tre 100%-sjansene jeg får per kamp ;) Selv om du sløste mye, så sender du avgårde mange "distanseskudd" også.

Jeg er bare irritert etter de tre kampene og tar noen timers pause for å roe meg. Hadde virkelig ikke noe eget spill i det hele tatt over tre kamper og gjør veldig mye rart. Slapp billig unna med 0-2-1.

Den kampen hvor du ble tilkjent seieren var det jeg som mistet forbindelsen og du hadde definitivt fortjent å vinne, men fortsatt egentlig uavgjort og 0-2-1.

Robben og Ribery var en stor skuffelse i alle kampene, virket generelt trege, og seige i vendingene, og gikk vel på løp i midten 2-3 ganger på tre kamper. Men jeg spilte råttent og skal ikke bare skylde på dem.

Endret av LHUS
Lenke til kommentar

LHUS, skal vi ta en kamp? :)

Jeg har jo spamma deg med forespørsler i dag, men gi meg en halvtime i hvert fall da, så det her er ute av systemet.

Håndkontrollen står også til lading og jeg må stå og spille når kabelen er i. Brukte en kort kamerakabel i siste matchen mot Pop-Fiske, var stressa og bare plugga i den første kabelen jeg fant :!:

Lenke til kommentar

Samme her, de to-tre 100%-sjansene jeg får per kamp ;) Selv om du sløste mye, så sender du avgårde mange "distanseskudd" også.

Jeg er bare irritert etter de tre kampene og tar noen timers pause til å roe meg. Hadde virkelig ikke noe eget spill i det hele tatt over tre kamper og gjør veldig mye rart. Slapp billig unna med 0-2-1.

Den kampen hvor du ble tilkjent seieren var det jeg som mistet forbindelsen og du hadde definitivt fortjent å vinne, men fortsatt egentlig uavgjort og 0-2-1.

Robben og Ribery var en stor skuffelse i alle kampene, virket generelt trege, og seige i vendingene, og gikk vel på løp i midten 2-3 ganger på tre kamper. Men jeg spilte råttent og skal ikke bare skylde på dem.

Har ein del distanseskudd ja. Går som regel over til det da eg ikkje treffer på dei korte.. :roll:

Men om vi kjører lag som har under 5 stjerner, så skal du sjå at det går bedre for meg i allfall! Spelte mykje bedre med Dortmund enn United :)

Eg sliter stort med raske vinger. For du såg at eg pressa ofte med 3 stk, og etterlater meg da store rom ofte. Men det er ein sjanse eg tek, vinner jo ganske ofte ball når eg pressar høgt, hardt og med mange :)

Lenke til kommentar

Jeg tenkte først "kødder han?" da du valgte Dortmund. Men du spilte minst like bra med dem, ja.

Når jeg spiller med Dortmund så er det ingenting som fungerer. Da spiller jeg faktisk langt bedre med f.eks. Zenit, aner ikke hvorfor.

Ser at jeg formulerte meg som at det bare var jeg som var dårlig, som helt klart var tilfelle, men du spilte jo fortsatt bra så jeg skal ikke ta fra deg det.

Lenke til kommentar

Jeg tenkte først "kødder han?" da du valgte Dortmund. Men du spilte minst like bra med dem, ja.

Når jeg spiller med Dortmund så er det ingenting som fungerer. Da spiller jeg faktisk langt bedre med f.eks. Zenit, aner ikke hvorfor.

Ser at jeg formulerte meg som at det bare var jeg som var dårlig, som helt klart var tilfelle, men du spilte jo fortsatt bra så jeg skal ikke ta fra deg det.

Spiller alltid bedre meg "dårligare" lag! Velger nesten aldri 5 stjernerslag lenger, fordi eg alltid møter Barca, Madrid eller City. Blei mektig lei det til slutt.

Dei eg spiller best med er Juventus. Men etter oppdateringen er lagoppstillinga deira fucka, og eg har ikkje tid til å fikse den skikkelig på 40 sekund.. :p

Men vi må ta eit par nye kamper. For det spelet vi begge hadde var langt under par. Eg såg ikkje ut som eit 3. divisjonslag for å sei det sånn

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...