Gå til innhold

FIFA 12: Den Gigantiske Tråden


  

358 stemmer

  1. 1. Kommer Fifa 12 i spillsamlingen din?

    • Ja
      280
    • Nei
      37
    • Trenger mer info når den tid kommer
      25
    • Det er PES som gjelder
      7
    • Går for begge
      6
    • Ja, det gjorde det. Men fy FAEN som eg angrer!!!
      3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Om du springer til høyre på skjermen:

Hold L2.

Sett høyre stikk i samme retning du holder venstre stikk.

Sett så høyre stikk i ny ønsket retning (90 grader på retningen du hadde i utgangspunktet).

 

Det er vel en 3 stjerners finte? Da må du ha en spiller med minst 3 stjerner for å utføre den. Har spilleren 5 stjerner, vil han i stedet utføre McGeady.

 

 

4. Det er kanskje en av de aller letteste fintene i spillet.

Lenke til kommentar

Da har eg rykka fra 7.divisjon og strake vegen opp i 4. divisjon. Merkelig eigentlig, med tanke på kor mykje eg sleit i dei nedre divisjonane :!:

Men steinhardt deffansivt og tidlig press funker for meg!

 

Jeg står med 2-0-0 mot deg, og tok en pause fordi jeg sliter i 7. div og ikke gidder å rykke ned :!:

Ble enormt overraskas sjølv! Spelte Battlefield3 ei stund før eg tenkte eg skulle spele litt Fifa12. Og vips - så begynte eg klatringa :!:

Gjorde det samme som deg, tok pause fordi eg ikkje ville rykke ned. Btw, kva er PSN din? Ta ein kamp igjen ?

Lenke til kommentar

Da har eg rykka fra 7.divisjon og strake vegen opp i 4. divisjon. Merkelig eigentlig, med tanke på kor mykje eg sleit i dei nedre divisjonane :!:

Men steinhardt deffansivt og tidlig press funker for meg!

 

Jeg står med 2-0-0 mot deg, og tok en pause fordi jeg sliter i 7. div og ikke gidder å rykke ned :!:

Ble enormt overraskas sjølv! Spelte Battlefield3 ei stund før eg tenkte eg skulle spele litt Fifa12. Og vips - så begynte eg klatringa :!:

Gjorde det samme som deg, tok pause fordi eg ikkje ville rykke ned. Btw, kva er PSN din? Ta ein kamp igjen ?

 

Jeg er DBM1604. Mente du nå? Jeg har tid til ÉN kamp, hvis du vil spille og er rask på svarknappen.

Lenke til kommentar

FIFA har da oppdatert nettlagene - noe som er bra!

 

Det som ikke er bra er at de har valgt FFKs (Fredrikstad) oppstilling i helt siste kamp denne sesongen hvor vi var klare, og hadde årets merkeligste oppstilling. Må gjøre 7 endringer før hver eneste kamp! (FFK har jo aldri noen gang spilt 4 - en merkelig diamant - 2)

 

Noen muligheter for å rette opp i dette?

 

Forøvrig noen som har merket endring i gameplayet? Etter denne plutselige oppdateringen synes jeg det gikk noe fortere, og at ballkontrollen var økt ett hakk. Bare noe jeg føler?

 

(One to One Season)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...