Gå til innhold

FIFA 12: Den Gigantiske Tråden

358 stemmer

1. 1. Kommer Fifa 12 i spillsamlingen din?

• Ja
      280
    • Nei
      37
    • Trenger mer info når den tid kommer
      25
    • Det er PES som gjelder
      7
    • Går for begge
      6
    • Ja, det gjorde det. Men fy FAEN som eg angrer!!!
      3

Anbefalte innlegg

Viser seg at de fleste av mine mål kommer ved en lobb over midtforsvaret og løp igjennom.

Er det noen grep jeg kan gjøre for å lettere få spissen(e) til å gå på slike løp?

Bruke "veggspelknappen."

Trur du bruker R1(Eller om det er L1?) i det han du vil skal gå på løp sentrer pasningen til ein anna på laget ditt. Han vil da springe i retning motstandarmålet, og du vil fint(om ikkje motstandaren leser spelet)spele gjennom spiss :)

Jeg vet ikke om jeg helt skjønte hva du mente, men da er jeg heller ikke særlig vant med å spille veggspill.

Men du mener at spissen har ballen, jeg bruker veggspillknappen og når han andre får ballen så lobber jeg over på vanlig måte?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Mye rart man skal møte. Spilte en enkeltkamp, hvor jeg mot spillets gang utligner først i 90. min og deretter i 115. min.

Så, istedet for å fortsette å trykke meg bakover, velger han å trille ball mellom forsvarere og keeper siste 5 min av andre ekstraomgang.

Gjorde ikke meg noe akkurat. Nå tapte jeg riktignok straffekonken, men balltrilling i enkeltkamp når han er betydelig bedre? :!:

Lenke til kommentar

Viser seg at de fleste av mine mål kommer ved en lobb over midtforsvaret og løp igjennom.

Er det noen grep jeg kan gjøre for å lettere få spissen(e) til å gå på slike løp?

Bruke "veggspelknappen."

Trur du bruker R1(Eller om det er L1?) i det han du vil skal gå på løp sentrer pasningen til ein anna på laget ditt. Han vil da springe i retning motstandarmålet, og du vil fint(om ikkje motstandaren leser spelet)spele gjennom spiss :)

Jeg vet ikke om jeg helt skjønte hva du mente, men da er jeg heller ikke særlig vant med å spille veggspill.

Men du mener at spissen har ballen, jeg bruker veggspillknappen og når han andre får ballen så lobber jeg over på vanlig måte?

Skal prøve å forklare litt bedre.

Om du vil at Rooney skal gå på løp. Rooney har ballen og du vil at han skal springe igjennom. Du sentrer ballen til Anderson ved å trykke L1/R1(Spørst kva du har) når Anderson mottar ballen, så er Rooney forhåpentligvis på veg igjennom. Og da er det berre å lobbe den over til Rooney :)

Altså, du får eit veggspel. Eller legge tilbake og stikke prinsipp.

Lenke til kommentar

Vi har en UT tråd. Men til ? ditt. Sjekk først at ps3 systemspråket ditt står på Norsk, og så når du starter Fifa så kommer det opp ett flagg, der du kan velge hvilket språk spillet skal ha. Husk å velg Norsk der. Utenom de tingene der så vet eg ikke noe du kan gjøre. Aldri hørt om no sånt problem før.

Lenke til kommentar

Er alt for dårlig på å lagre mål ! :!:

Hadde eit sjukt fint mål med Nani for eit par dager sida. Drog av eit par spelara med den here elasticofinta om det er rett navn. Stod på kanten av 16'meteren og såg keeperen var litt langt ute. Og så chippar eg den heilt fantastisk i lengse hjørnet via stanga :D

Believe me or not

Lenke til kommentar

har sjekka ut litt på youtube om finter og hvordan man gjør dem.

Stop and turn er en finte som jeg kunna godt tenkt meg å få til men får den ikke til.

http://www.youtube.com/watch?v=aTLZfI-Bkwk

skjønner ikke hva jeg gjør feil....

Regner med finten skal taes ut i fra hvilken retning spilleren springer, altså springer du oppover på tvn, oppover på kontrollen så er den finta der L2 så tar du fram på høyre spak så tar du den til venstre/høyre... men da tar spilleren noe helt annet.....

tips?

Lenke til kommentar

Om du springer til høyre på skjermen:

Hold L2.

Sett høyre stikk i samme retning du holder venstre stikk.

Sett så høyre stikk i ny ønsket retning (90 grader på retningen du hadde i utgangspunktet).

Det er vel en 3 stjerners finte? Da må du ha en spiller med minst 3 stjerner for å utføre den. Har spilleren 5 stjerner, vil han i stedet utføre McGeady.

Endret av Sovehest
Lenke til kommentar

Om du springer til høyre på skjermen:

Hold L2.

Sett høyre stikk i samme retning du holder venstre stikk.

Sett så høyre stikk i ny ønsket retning (90 grader på retningen du hadde i utgangspunktet).

Det er vel en 3 stjerners finte? Da må du ha en spiller med minst 3 stjerner for å utføre den. Har spilleren 5 stjerner, vil han i stedet utføre McGeady.

ok skal prøve med en bedre spiller å se om jeg får det til. takk for svar

Lenke til kommentar

annet spørsmål., når vingen kommer løpene på siden og jeg vil så et tidlig innlegg bak forsvarlinga, hvordan? med fikant får jeg bare innlegg som går rett den veien du siker , men vil ha litt skru på innlegget, har prøvd med 3kant også men ble bare rett fram den også ikke et buet legg bak forsvaret

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...